וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר הוסיפה יעדים חדשים מישראל לאירופה. זו הטיסה הכי זולה

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 11:07

חברת הלואוקוסט האירית מגדילה את מצבת היעדים שאליה נוכל לטוס מישראל, ותוסיף בסוף אוקטובר עוד 16 יעדים לשמונה שאליהם היא כבר טסה. עברנו על המחירים של הטיסות, ומצאנו טיסות הלוך-חזור ב-150 אירו

קטטה בין נוסעי ריינאייר לטנריף, 25 בפברואר 2024/צילום: רשת X

חברת הלואוקוסט האירית שחזרה לטוס לישראל ב-1 ביוני, לאחר שנפתר משבר מסי הנמל ופתיחתו של טרמינל 1 שוב, הוסיפה עוד 16 יעדים למצבת הטיסות שלה מישראל לאירופה, ובסך הכל תטוס החברה מסוף אוקטובר ל-24 יעדים.

היעדים החדשים - באדן באדן, בולוניה, בריסל, וינה, וילנה, ונציה, ורשה, טורינו, ממינגן, מרסיי, נאפולי, סופיה, סלוניקי, פוזנן, קרקוב ורומא - מצטרפים לשמונת היעדים שאליהם טסה החברה מיוני - אתונה, בארי, ברלין, בודפשט, בוקרשט, מילאנו, מלטה ופאפוס.

מרסיי צרפת. ShutterStock
יותר נעים בסתיו בדרום צרפת. מרסיי/ShutterStock
סתיו שלכת באדן באדן היער השחור. נמרוד מישאל, מערכת וואלה! NEWS
סתיו בבאדן באדן ביער השחור, אחד היעדים החדשים של ריינאייר/מערכת וואלה! NEWS, נמרוד מישאל

רוב הטיסות סביב 200 אירו

בדיקה שערכנו היום (שלישי) באתר החברה, מעלה מחירים די נוחים של פחות מ-200 אירו לטיסות. כך למשל, טיסת הלוך-חזור לוונציה תעמוד על 190 אירו אולם ללא מזוודה או הושבה. טיסה נטו עם תיק קטן.

טיסה למרסיי בצרפת תעלה גם היא החל מ-205 אירו באותם תנאים, ואותו מחיר גם לסלוניקי. לווינה תשלמו 190 אירו, לבריסל 255 אירו ולווילנה 150 אירו - הטיסה הכי זולה כרגע. לגבי ורשה, היעד אמנם מופיע באתר החברה, אך הטיסות לא קיימות בו כרגע.

מחיר טיסה של ריינאייר מת"א לווילנה, סתיו 2024. Ryanair, אתר רשמי
הכי זולה שמצאנו. טיסת ריינאייר מתל אביב לווילנה בסתיו/אתר רשמי, Ryanair

הביאו את הסתיו

הטיסות של ריינאייר והגברת היעדים של החברה באים לאחר עונת הקיץ העמוסה ותחילתו של הסתיו בישראל ובאירופה. עקב כך גם בחירת היעדים, שריינאייר נהגה לטוס אליהם בעבר, הולמים יותר את עונת הסתיו-חורף הקרה. כך למשל, באדן באדן שידוע כאתר מרחצאות חמים פופולרי, או סלוניקי שהיא יעד נעים לביקור של סיטי ברייק מאשר איי יוון של הקיץ, וגם יעדי שופינג ותרבות פופולריים כמו ורשה או וינה, וגם יעדים איטלקיים שפחות מזוהים עם קיץ כמו נאפולי ורומא שחמות מאוד בתקופה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully