וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח מת במקלחת רותחת במלון; משפחתו תפוצה ב-2 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 10:10

אלכס כרוניס בן 76 התארח במוטל בקנטקי, נכנס למקלחת ומיד נפגע ממים חמים בטמפרטורה של 65 מעלות שהפילו אותו לרצפה. הכוויות הקשות שספג הובילו לבסוף למותו. בית המשפט חייב את מלון הדרכים לשלם למשפחתו פיצויים

קויק: מקלחת, אילוסטרציה/Envato

משפחתו של גבר בן 76 מקנטקי זכתה ביותר מ-2 מיליון דולר בעקבות מותו מכוויות מדרגה שנייה ושלישית שספג במקלחת לוהטת בוערת במוטל, שבו טמפרטורות המים הגיעו לחום של 65 מעלות.

במסמכי בית המשפט מהתביעה, נטען כי אלכס כרוניס (Alex Chronis) עשה צ'ק-אין במוטל אקונו לודג' בארלנגר, קנטקי, ב-18 בנובמבר 2021. למחרת בבוקר הוא נכנס למקלחת ומיד נפגע ממים חמים במיוחד שהפילו אותו לרצפה כשהמים ממשיכים לזרום ולשרוף אותו. שני האנשים שהיו במוטל עם כרוניס שמעו את צעקותיו והוציאו אותו מהאמבטיה.

"הוא נאלץ לעבור השתלת עור כי היו לו כוויות קשות ברקמות מדרגה שנייה ושלישית כתוצאה מהטמפרטורה הצורבת של המקלחת במלון", אמר ג'פרי בלנקנשיפ, עורך הדין של משפחתו של כרוניס ל-NBC News ביום חמישי שעבר.

לאחר שבילה מספר חודשים בבית החולים, כרוניס הלך לעולמו בסופו של דבר ב-19 ביוני 2022. כרוניס מעולם לא התחתן ולא היו לו ילדים, אז אחייניתו הגישה תביעה נגד המוטל בשמו.

מקלחת חמה. ShutterStock
המים החמים במקלחת החלו לזרום ולשרוף את כרוניקס וגרמו לכוויות קשות (אילוסטרציה)/ShutterStock

ההגנה: כרוניקס לא היה בכלל במוטל

עדויות של עדים מומחים גילו שטמפרטורת המים עמדה על לפחות 65 מעלות. תמונות שצולמו על ידי אחיינו של כרוניס, שהיה איתו במוטל, הראו כתמי עור פגומים על כל רגליו של כרוניס.

צו בית המשפט הסופי, שהוגש על ידי בית המשפט ב-11 ביולי, העניק לעיזבונו של כרוניס 1,271,486.60 דולר לכיסוי הוצאות רפואיות, 16,058.73 דולר עבור הוצאות הלוויה, 250,000 דולר עבור כאב וסבל ו-500,000 דולר עבור פיצויים. להגנה ניתנו 30 יום להגיש ערעור.

ההגנה טענה שכרוניס אפילו לא נשאר במוטל, כך לפי עורך הדין התובע בלנקנשיפ. עורכי הדין של ההגנה סירבו להגיב כל עוד קיימת האפשרות לערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully