וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נודיסטים הצילו תייר מ"פיראט" בקרב רחוב שכמותו לא ראיתם

15.7.2024 / 0:10

צמד נודיסטים נאבקו בפיראט שתקף תייר ברזילאי ברחובות סן פרנסיסקו עם מבער - וזו לא התחלה של בדיחה. צפו בתיעוד התקרית

נודיסטים הצילו תייר משודד "פיראט" בסאן פרנסיסקו/Castro Conversations and Other Matters of Interest ?

זו ציפור? זה מטוס? לא! זה נודיסט שנלחם בפיראט שתקף תייר ברחובות סן פרנסיסקו. תסריט הזוי - אבל אמיתי לחלוטין.

צמד נודיסטים מקליפורניה לקחו את החוק לידיים שלהם - גם כדי להראות שהם חלק שתורם לקהילה שגם ככה מנדה אותם - והצילו תייר מבחור משוגע עם מבער. המאבק אירע ב-2 ביולי ברובע קסטרו המפורסם של סן פרנסיסקו, קליפורניה, ונתפס בעדשת המצלמה.

פיט ספרה ולויד פישבק נהנו מטיול בעירום מלא בשכונה הידידותית לקהילה הגאה, כשנתקלו ב"בחור מטורף שנראה כמו פיראט" המאיים על תייר ברזילאי כשבידו הוא מחזיק מבער. "החבר שלי, לויד, הוא בחור שקט ומכבד", אמר ספרה ל-San Francisco Standard, "אבל הוא לא בזבז זמן והכה את התוקף".

בתיעוד האירוע שפורסם ברשת נראים ספרה ופישבק מנסים לעצור את התוקף כשהוא נטפל לתייר, כאשר הבעלים של בית קפה סמוך זינק קדימה וחטף מדי התוקף את המבער רגע לפני שהוא תקף אותו בעזרתו. לאחר מכן התוקף המשוחרר מנשקו קפץ על התייר והחל להעיף אגרופים לראשו, כאשר פישבק זינק לפעולה והפיל אותו ארצה.

צפו בקרב הרחוב יוצא הדופן

פטרוס פאנורגיאקיס, הבעלים של ה-Aegean Delights הסמוך, אמר כי התוקף איים לשרוף את פניו של התייר. ספרה, שהדגיש שפישבק הוא הגיבור, אמר שהוא ולפחות שני אנשים נוספים התקשרו מיד למשטרה. פישבק סירב להגיב לסיפור הזה מכיוון שבניגוד למה שהוא מציג כלפי חוץ - הוא מעדיף לשמור על פרטיותו.

עד מהרה הגיעה המשטרה למקום ועצרה את התוקף, שזוהה כזירו טריבול בן ה-38, בחור שמטריד את תושבי השכונה במשך שנים. "הוא בעיה ידועה בשכונה", אמרה נשיאת התאחדות סוחרי רובע קסטרו, טרי אסטן בנט, ל-Standard, "הוא אלים ולא יציב".

טריבול - שבנט הוסיפה שיש לו היסטוריה של השחתת חנויות ואיומים בהצתה - נמצא כעת מאחורי סורג ובריח בחשד לתקיפה עם נשק קטלני, אך יש החוששים שהוא ישוחרר שוב - כדי להמשיך להטיל אימה על השכונה. בנט סיפרה כי טריבול נכנס לחנות הכלבו Cliff's Variety לפני מספר שנים והחל לצעוק על עובדים ולזרוק עליהם סחורה. היא הוסיפה כי ה"קאנטרי קלאב קסטרו" הסמוך השיג צו מניעה נגד טריבול במרץ 2021, אך בחר שלא לחדש אותו כי זה היה יקר מדי. ברנדון סטנטון, מנהל הקאנטרי קלאב, אמר כי טריבול איים לשרוף את הבניין ולהרוג את מנכ"ל המועדון כשהציעו לו שירותי תמיכה. המועדון הוא מרכז קהילתי מהמובילים באזור. "זה לגמרי לא הוגן לקהילה כשאדם אחד יכול להחזיק בה כבת ערובה", הוסיפה בנט.

עוד בנושא:
לא רואים כל יום: אישה ערומה צולמה בחוף הים נאבקת באישה עם אלה ממוסמרת

חתונה שלא תישכח: כלה ניסתה להפריד בין שני גברים שהתפשטו והתקוטטו בחתונתה

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
נודיסטים מצילים תייר משודד. Castro Conversations and Other Matters of Interest, צילום מסך
נודיסטים מצילים תייר מ"פיראט"/צילום מסך, Castro Conversations and Other Matters of Interest

המפקח של סן פרנסיסקו, רפאל מנדלמן, שמחוזו כולל את רבוע קסטרו, אמר שלבעלי העסקים יש בהחלט זכות להרגיש מתוסכלים מכך שטריבול ממשיך לאיים על השכונה והסביר שהוא ביקש בעבר משופט לכלוא את טריבול לאחר שורה של תקריות. "המערכת שלנו מטורפת", הוא אמר, "לדעתי, הוא בחור שימשיך לבצע פשעים אלימים.. אני לא חושב שצריך לתת לו לנהל את חייו בעצמו. הוא צריך להיות במוסד רשמי".

התייר שהותקף בסרטון טרם זוהה, אך על פי ההערכות מדובר בבחור ברזילאי בשם ליאו. ספרה מקווה שהמעשים ההירואיים שלו ושל פישבק יעזרו לנרמל את תרבות העירום בשכונה. "במהלך השנים ניסינו להראות לשכונה שאנחנו אנשים רגילים", אמר ספרה ל-Standard, "יש לנו רק דעה שונה על מה שאנחנו צריכים ללבוש. אנחנו רק רוצים להיראות כחברים תורמים של הקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully