וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסאות באוויר, אגרופים ותיעוד עם "שדר": השייט שיצא משליטה הפך לקטטה המונית בין נשים

21.7.2024 / 0:05

גבר שרצה לנשנש פיצה מהמטבח של ספינה בשייט תענוגות בארה"ב, נקלע לקטטה המונית בין שתי קבוצות נשים. במקום להפריד ביניהן, הוא שלף מצלמה והפך את זה לסרטון ויראלי במיוחד. צפו בתיעוד

קטטה במועדון ריקודים על ספינת מג'יק קרניבל/צילום: @nyeem0, טוויטר

ראינו כבר סרטוני מכות בין מבלים באתרי נופש, זה נפוץ מאוד לצערנו במיוחד בישראל. אלא שהסרטון הויראלי שהופץ בארה"ב בחודש האחרון שובר כנראה את כל השיאים. מדובר בקטטה המונית שפרצה על סיפון ספינת הקרוז "הקרניבל פרדייס" בלילה האחרון של שייט בן חמישה ימים למרכז אמריקה שהתרחש בתחילת יוני.

ניק ריצ'רדסון, בחור שנקלע למהומה, לא ממש מיהר להפריד בין הנשים המתקוטטות, אלא שלף את מצלמת הנייד שלו ופשוט תיעד ו"שידר" את המכות האלימות. "זה פשוט מה שקורה בשעה 3 לפנות בוקר כשיש לך חבורה של בנות שיכורות מטמפה", אמר ריצ'רדסון, בן 43, שהיה בשייט עם ארוסתו ושלושת ילדיו.

"הייתי בטוח שזה ייגמר רע", הוא אמר, "לכן צילמתי את זה. הבנות האלה כבר ידעו מה הן הולכות לעשות. זה פשוט יצא משליטה ממש מהר. ככה זה קורה. פשוט שותים יותר מדי".

הסרטון, שאורכו המלא שש דקות וחצי, פורסם על ידי ריצ'רדסון ביוטיוב ובטיקטוק, הוא מתחיל מקבוצת נשים שצועקות אחת על השנייה באחד מחדרי האוכל של הספינה - ומיד זה מסלים.

ככה זה נראה

בסרטון אפשר לראות אישה אחת תופסת כיסא וזורקת אותו על הקבוצה השנייה, אגרופים מתחילים לעוף - וקבוצת "לוחמות" נופלת לרצפה בזמן שהן עדיין מחליפות מהלומות.

"לדעתי, פשוט מדובר בקבוצת נשים בלילה האחרון שלהן שכנראה שתו יותר מדי", אמר ריצ'רדסון ל"ניו יורק פוסט". "ברור שמדובר באיזה סוג של אי הבנה. לא היה אכפת להן מי צופה בהן".

ריצ'רדסון סיפר שהוא נכנס לחדר האוכל רק כי רצה לקחת חתיכת פיצה לנשנוש מאוחר בלילה - בלי לדעת שהוא נכנס ישר לתוך אזור מלחמה. אפשר לשמוע אותו אומר לאורך כל הסרטון שהוא פשוט רצה משולש פיצה - ואפילו מנסה להרגיע את הנשים הנלחמות בהצעה, "בואו כולנו ניקח קצת פיצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הנשים המשיכו להלום אחת בשנייה גם כאשר מאבטחים מנומנמים הגיעו למקום וניסו להפריד, בהתחלה בלי הצלחה, כשרק לקראת סוף הסרטון המהומה קצת נרגעת. דובר מטעם חברת השייט שארגנה את הקרוז אישר את האירוע ואמר "צוות האבטחה התערב באירוע שהתרחש ב-6 ביוני. המדיניות שלנו היא שאנחנו לא נסבול התנהגות כזו והנוסעים המעורבים נקנסו ולא יוכלו לשוט שוב עם Carnival Cruise Line,".

ריצ'רדסון, מצידו, אמר שהקטטה לא פגעה בחופשה שלו ושל משפחתו בכלל - והתפייט על ההפלגה להונדורס ולאי המקסיקני קוסומל ועל צוות הקרנבל שהוא כינה "מדהים". "כל הזמן במהלך השייט כולם היו נחמדים אחד לשני, כולם נהנו", אמר, "הקטטה הזאת לא תמנע ממני לחזור לשייט עם קרנבל. כבר הזמנתי קרוז נוסף לאביב הזה עם המשפחה שלי."

  • עוד באותו נושא:
  • קטטה
  • קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully