וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל "ירידה חדה בנופשים": אתר חמת גדר נסגר זמנית

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 9:58

הנהלת חמת גדר ומלון הבוטיק ספא וילג' הודיעו כי הם סוגרים זמנית את אתר המרחצאות שבגולן, זאת עקב "מציאות מורכבת וירידה חדה במבקרים ונופשים". האתר צפוי להיפתח שוב לקראת חגי תשרי

אתר המרחצאות חמת גדר נסגר זמנית למבקרים, ולמעשה יצא לפגרת קיץ מאולצת עקב המצב הבטחוני בצפון, וכמובן ברמת הגולן.

הנהלת חמת גדר ומלון הבוטיק ספא וילג' הודיעו אתמול (רביעי), על "סגירה זמנית של המלון והפארק כולו, ויציאה לפגרת קיץ מאולצת, בתקווה לחזרה לפעילות לקראת חגי תשרי", נכתב בהודעה.

לפי האתר, ההחלטה התקבלה בשל מציאות מורכבת וירידה חדה במבקרים ונופשים שלא מגיעים מזה חודשים רבים עקב המציאות הבטחונית באזור.

ספא וילג' חמת גדר. חמת גדר,
המים חמים, אבל גם האזור. חמת גדר/חמת גדר

נמתין להתקררות במזג האוויר ובמצב הבטחוני

דווקא בחודשים האחרונים החל להיפתח שוב חמת גדר לאורחים, אולם הם לא באו לפי הציפיות שהיו, ולמעשה המקום נשאר די ריק, מה שהוביל להחלטה לסגירתו.

עם זאת, אזור הגולן נתפס לפעמים כמסוכן בתקופה האחרונה, למרות שלא הופעלו בו אזעקות רבות כמו באצבע הגליל, קריית שמונה ועמק החולה. עם זאת, התפיסה שלו כאזור מסוכן משפיעה על התיירות אליו, מה גם שחמת גדר שוכן על הגבול עם ירדן וקרוב למשולש הגבולות עם סוריה - מה שכנראה משפיע על המטיילים להגיע.

מכל מקום, חמת גדר צפוי להיפתח שוב באוקטובר הקרוב, לאחר הקיץ החם ועם בואו של הסתיו והתקררות מזג האוויר. נקווה שגם במצב הבטחוני.

  • עוד באותו נושא:
  • חמת גדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully