וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: היעד האירופי שאפשר לטוס אליו ב-267 דולר באוגוסט

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 15:49

תגידו שלום (או הולה!) למדריד, שתוכלו להגיע אליה בחודש אוגוסט במחירים מצחיקים של החל מ-267 דולר (הלוך-חזור), כך לפי בדיקה שערכנו היום במנועי חיפוש הטיסות. וכן, גם הלינה במלונות בה זולה מאוד (300 שקל לזוג ללילה)

תחנת רכבת אטוצ'ה במדריד/צילום: יוטיוב

הטיסות כל כך יקרות בתקופה האחרונה, בטח בקיץ הזה, ולא משנה מה הסיבה, כולם יודעים שהרבה יותר יקר לטוס בחופש הגדול השנה. והנה, ככה בשקט, מתגלה לו יעד אירופי, מוכר, במערב של המערב של אירופה, שניתן לטוס אליו באוגוסט (!) בפחות מ-300 דולר!

אז תגידו שלום (או הולה!) למדריד, שתוכלו להגיע אליה בתקופה "המתה" של הקייטנות באוגוסט במחירים מצחיקים של 267 דולר (הלוך-חזור) ואילך, כך לפי בדיקה שערכנו היום במנועי חיפוש הטיסות, למשל סקייסקנר.

מה קרה שמדריד כל כך זולה הקיץ? כנראה צבר של כמה סיבות. ראשית, ישראלים רבים חוששים (וכנראה בצדק) מהאווירה הלא אוהדת של הספרדים אותנו בעקבות המלחמה בעזה. שנית, מדובר ביעד "רחוק" לטיסה עם ילדים - מעל חמש שעות לכיוון. שלישית, למדריד, בניגוד למתחרה שלה - ברצלונה - אין ים והיא פחות נתפסת יעד מבוקש לחופשת קיץ משפחתית. ואולי רביעית וחשוב מכל, לא מעט חברות תעופה זרות (אייר אירופה, איבריה, איבריה אקספרס, וכמובן אל על - היחידה מבין הישראליות הקיץ), החלו להתניע מחדש את הקו בין תל אביב לבירת ספרד, מה שיצר תחרות טובה לנו, הלקוחות.

ישיר וזול. ShutterStock
כן, יש מה לעשות בה עם ילדים. שיט בפארק דל בואן רטירו, מדריד/ShutterStock

מחירים ממש שפויים

קחו את כל הסיבות האלה, ותקבלו מחירים ממש שפויים למי שבכל זאת ירצה לבחור בספרד לחופש הגדול. ככתוב, מצאנו מחירים של החל מ-266 דולר לתחילת אוגוסט (14-6/8) עם אייר אירופה, או 326 דולר בשילוב אל על, או טיסות יותר יקרות של 370 דולר עם איבריה, ועדיין - פחות מ-400 דולר לספרד באוגוסט. עם אל על, כצפוי, המחירים הרבה יותר יקרים ועמדו על 627 דולר לאדם.

לתאריכים 8-2/8 מצאנו טיסות ב-290-280 דולר לאדם עם אייר אירופה ואיבריה, ואילו עם אל על כמעט 700 דולר. 8-1/8 מצאנו ב-296 דולר לאדם עם אייר אירופה ואיבריה. פשוט היכנסו לאתרים, וחפשו.

יש לקחת בחשבון, כמובן, שהשעות לא תמיד יהיו נוחות לכם, ושיש להוסיף תשלום על כבודה והושבה, אבל ככה זה בעידן התעופה כיום, כולל בחברות הסדירות דוגמת אל על ודומיה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מחירי טיסות זולים למדריד באוגוסט 2024. סקייסקנר, צילום מסך
לא כזה יקר למי שירצה לבחור בבירת ספרד הקיץ. פחות מ-300 דולר למדריד/צילום מסך, סקייסקנר
מחירי טיסות זולים למדריד באוגוסט 2024. סקייסקנר, צילום מסך
גם פה/צילום מסך, סקייסקנר

גם הלינה זולה

למי שיצקצק, אז מצאנו טיסה זולה, אבל מה עם מלון במדריד? בטח יעלה מאות אירו. אז בדקנו גם את זה ודעו שמדריד ממש זולה גם בכל הנוגע למלונות בקיץ. חיפשנו באתר בוקינג מלונות שונים באוגוסט, ומצאנו מחירים של מאות שקלים בודדים לזוג ללילה במלונות במרכז העיר.

כך למשל, חיפשנו מלון ברמת 4 כוכבים ומעלה עם דירוג של טוב מאוד ומעלה למשך חמישה לילות ב6-1/8, ומצאנו מחירים של החל מ-1,352 שקלים במלון Ilunion Pio XII, או 1,474 שקל במלון Silken Puerta Madrid. כלומר, פחות מ-300 שקל ללילה לזוג. בתאריכים 22-15/8 מצאנו את מלון AP Plaza de España 2 לפי אותם מסננים במחיר של 2,042 שקלים לשבעה לילות לזוג, כלומר פחות מ-300 שקל ללילה. ואפשר להמשיך עוד בחיפושים, פשוט לשבת, למצוא טיסה זולה, ולהתאים לכם מלון לתאריכים האלה.

מחירי לינה זולים במדריד באוגוסט 2024. בוקינג, צילום מסך
פחות מ-300 שקל ללילה לזוג באוגוסט. 5 לילות במלונות במדריד/צילום מסך, בוקינג

אבל מה, לעזאזל, עושים עם ילדים במדריד?

ועכשיו לשאלה הגדולה באמת: מה עושים עם ילדים במדריד? אז נכון שאין לה ים כמו ברצלונה, אבל יש בה מלונות רבים עם בריכה ויש גם שדה תעופה שניתן לטוס ממנו שעה לאיים הספרדים, כמו פלמה דה מיורקה, בטיסות זולות של חברות לואוקוסט בעשרות אירו, ואפשר גם לשכור רכב ולטייל ממדריד בטיולי כוכב, כמו לעיר טולדו שנמצאת שעה נסיעה, ועוד כפרים רבים אחרים.

תוכלו להתעדכן בכל מה שיש למדריד להציע למשפחות בקישור הבא - מוזיאונים לילדים (דינוזאורים, רובוטים ועוד), גנים בוטניים, פארקים (כמו וורנר או פארק דל בואן רטירו, פארק האטרקציות, או קאסה דל קאמפו), חדרי בריחה, שווקי אוכל למשפחות, כמו שוק דה סאן מיגל ועוד.

בקיצור, צאו, חפשו ומצאו.

אדיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully