וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כדאי לקנות ביטוח נסיעות לחו"ל לפני הטיסה ולא ברגע האחרון?

בשיתוף הפניקס סמארט

9.6.2024 / 12:33

מה ההבדל בין רכישת ביטוח נסיעות מספיק זמן מראש, לבין סגירת ביטוח בדקה ה-90? וגם: באיזה תרחישים אתם עלולים לא להיות מכוסים, אם תחכו לרגע האחרון?

אישה צעירה עם מזוודה ממתינה בשדה תעופה. pexels,
יש פעולה חיונית שחשוב לבצע לפני שעולים למטוס: לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל/pexels

רבים מאיתנו סופרים את הימים לאחור עד החופשה הבאה בחו"ל. אנחנו בוחרים את היעד, מתכננים את המסלול ומתחילים לסגור כרטיסי טיסה ומקומות לינה חודשים לפני היום הגדול. ויש עוד פעולה חיונית שחשוב לבצע לפני שעולים למטוס: לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל, שיסייע לנו לשמור על הבריאות ועל הכיס אם נצטרך סיוע רפואי הרחק מהבית. זאת באמצעות כיסוי הוצאות רפואיות כגון ביקור רופא, ניתוחים ואשפוזים, תרופות ואפילו טיפולי חירום בשיניים. את חשיבותו של ביטוח נסיעות לחו"ל אנחנו מכירים, השאלה היא מתי הכי כדאי לרכוש אותו?

מטוס ממריא. pexels,
רגע לפני שדוחים את רכישת ביטוח הנסיעות ל"מחר-כך", חשוב לדעת: לא ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לאחר שיצאתם מהארץ/pexels

הכי חשוב: לא לחכות לדקה ה- 90

רגע לפני שדוחים את רכישת ביטוח הנסיעות ל"מחר-כך", חשוב לדעת: לא ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לאחר שיצאתם מהארץ. לכן, כדי למנוע מצב שאתם לא מכוסים, חשוב לרכוש את הביטוח בהקדם ולא לחכות לדקה ה- 90. אם למשל תיזכרו לרכוש את הביטוח כמה ימים לפני, או בזמן שאתם כבר בדיוטי, יתכן שלא תספיקו להשלים את תהליך הרכישה: במקרים שבהם חברת הביטוח תבקש מכם מסמכים נוספים בעקבות המצב הרפואי הקיים ולא תספיקו לשלוח אותם לפני היציאה מהארץ, לא תהיו מכוסים.

היתרונות של רכישה מוקדמת

לרכישת ביטוח נסיעות הרבה לפני הדקה ה- 90, יש מגוון יתרונות חשובים:

להוריד דאגות מהראש - רכישת ביטוח נסיעות שבועות או חודשים מראש, תאפשר לכם לקראת הנסיעה לסמן וי גדול על משימה חשובה, ולהתפנות לסידור המזוודות בראש שקט.

לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף - כשסוגרים ביטוח נסיעות לחו"ל מראש, אפשר להשוות בצורה נינוחה ויסודית בין הביטוחים השונים ולוודא שאתם מקבלים את התמורה הטובה והמקיפה ביותר. מה חשוב לבדוק כשבוחרים ביטוח נסיעות, מעבר למחיר הפוליסה?

היקף הכיסוי - רוב ביטוחי הנסיעות כוללים תקרת כיסוי של הוצאות רפואיות, שמרגע ההגעה אליה תיאלצו לממן את שאר ההוצאות מהכיס שלכם. גם אם במבט ראשון התקרה הפוליסה נראית גבוהה, חשוב לזכור שבמקרה של אירוע רפואי חמור ההוצאות הרפואיות (למשל הוצאות עבור אשפוזים וניתוחים) עשויות להרקיע שחקים. ולכן כדאי לרכוש ביטוח נסיעות שכולל כיסוי הוצאות רפואיות ללא תקרה (למעט מצב רפואי קיים), דוגמת ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס שמאפשר לכם לסגור את הביטוח ולטוס בראש שקט, בידיעה שאתם מכוסים.

התאמה לצרכים שלכם - לצד הרובד הבסיסי שמכסה הוצאות רפואיות, ביטוח נסיעות לחו"ל כולל מגוון הרחבות שאפשר להוסיף בתשלום, בהתאם לצרכי הנסיעה והמאפיינים שלכם. סגירת הביטוח בנחת, מספיק זמן מראש, תאפשר לכם להכיר את ההרחבות השונות ולרכוש את אלו שמתאימות לכם, כגון ביטוח כבודה, ביטוח לביטול נסיעה מסיבות רפואיות, כיסוי לגניבת הסמארטפון או המחשב הנייד, כיסוי ספורט אתגרי ועוד.

קלות ההפעלה - חברת הביטוח יכולה להעניק לכם את הכיסוי הרפואי הכי נרחב שיש, אך מה קורה כשצריך להפעיל את הביטוח? האם צריך להתחיל להתרוצץ ולהרים טלפונים רק כדי לקבוע תור לרופא? או שאפשר להפעיל את הביטוח בלחיצת כפתור? חלק מביטוחי הנסיעות כוללים אפליקציה שמאפשרת להפעיל את הביטוח בקלות. בשורות הבאות נרחיב על האפליקציות של ביטוחי הנסיעות.

לשמור על הכיס במקרה של ביטול הנסיעה - רכישה מראש של ביטוח נסיעות הכולל הרחבת ביטול או קיצור נסיעה, תאפשר לכם לקבל החזר הוצאות במקרה שנאלצתם לבטל את הנסיעה מסיבות רפואיות.

זוג מתכנן חופשה על גבי מפה. ShutterStock
במיוחד כאשר מדובר בבריאות שלנו, לא כדאי לחכות לדקה ה-90/ShutterStock

איך מפעילים את ביטוח הנסיעות בלחיצת כפתור?

כמו שכבר הבנו, חלק מביטוחי הנסיעות כבר מגיעים עם אפליקציה ייעודית. בחרתם ביטוח שכולל אפליקציה? וודאו שהיא מאפשרת לכם לבצע ברגע האמת את הפעולות החשובות, במינימום זמן ומאמץ. כך למשל אפליקציית הפניקס smart travel מאפשרת לכם לאתר רופא בקלות לפי מגוון קריטריונים שבהם סוג ההתמחות, המרחק ממיקומכם, שנות ניסיון ואפילו המלצות. בחרתם את הרופא המתאים? עם האפליקציה של הפניקס לא צריך להתקשר, לשבור שיניים ולנסות לקבוע תור טלפונית. כל שצריך הוא להזמין תור דרך האפליקציה. התור יכול להיות במרפאה, אך לא רק: אפשר לקבוע תור לשיחת ווידאו עם רופא (כולל קבלת מרשמים אונליין לפי הצורך) ובהתאם לזמינות הרופאים במדינת היעד - אפשר לעיתים אפילו להזמין רופא שיגיע עד אליכם.

ומה לגבי ההחזר? גם כאן הפניקס חוסכת לכם את הצורך להזיע: הזמנתם תור דרך האפליקציה? הפניקס תשלם עבורכם לרופא מאחורי הקלעים, בלי שתצטרכו לעשות דבר. ככה פשוט, ככה יעיל. השירות באפליקציה ניתן ע"י חברת Air Doctor, המחברת בין רופאים ומטיילים פרטיים ברחבי העולם.

במיוחד כאשר מדובר בבריאות שלנו, לא כדאי לחכות לדקה ה-90. הזמנת ביטוח נסיעות מוקדם ככל האפשר, תאפשר לכם לטוס בראש שקט ולדעת שבעת הצורך, יש מי שיסייע לכם לקבל את המענה הרפואי הטוב ביותר גם כשאתם נמצאים במרחק של אלפי קילומטרים מהבית.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

בשיתוף הפניקס סמארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully