וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בארץ: הגלמפינג היווני החדש שכולם מדברים עליו. והמחיר?

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 17:50

שעתיים וקצת מנתב"ג - ותוכלו לעוף על מתחם גלמפינג סופר-יוקרתי שצפוי להיפתח החודש בריביירה של אתונה. אוהלי היוקרה כוללים שלל פינוקים, וגם בריכות פרטיות. וכמה זה עולה? פחות מלילה במלון יוקרה באילת

בווידאו: אתרי תיירות בולטים באתונה/צילום: רויטרס

סופר-אוהל עם בריכה פרטית: ב-15 ביוני, רגע לפני שהמוני ישראלים מסתערים על איי יוון, צפוי להיפתח מתחם גלמפינג יוקרתי במיוחד, באזור הקרוי "הריביירה של אתונה". המתחם, ששמו 91 Athens Riviera, מצוי ממש לצד חוף הים. זהו מתחם הגלמפינג השני שנפתח השנה במתכונת זו, אחרי Domes Novos באי סנטוריני שנפתח בחודש שעבר.

בכל אחד מ-28 האוהלים (עד כמה שאפשר לקרוא ליחידות אירוח יוקרתי אלו "אוהלים") יש מיטת סופר קינג וגם דק עץ חיצוני עם בריכה פרטית או גינה שופעת צמחייה. חוף הים נמצא במרחק צעדים ספורים מאוהלי הגלמפינג.

גלמפינג יווני  91 Athens Riviera. Domes resorts, אתר רשמי
בכל 28 האוהלים יש מיטת סופר קינג וגם דק עץ עם בריכה פרטית. 91 Athens Riviera/אתר רשמי, Domes resorts
גלמפינג יווני  91 Athens Riviera. Domes resorts, אתר רשמי
יש גם מיטות יחיד/אתר רשמי, Domes resorts
גלמפינג יווני  91 Athens Riviera. Domes resorts, אתר רשמי
מתחם הגלמפינג היוקרתי נפתח באזור הקרוי "הריביירה של אתונה"/אתר רשמי, Domes resorts

מחירי השקה לזריזים

והמחירים? האוהלים הבסיסיים ביותר (עם גינה וללא בריכה) מוצעים במחיר שמתחיל ב-447 אירו ללילה לשני מבוגרים. אם אתם בעניין של בריכת פרטית משלכם, המחיר מתחיל ב-514 אירו ללילה. מחיר ללילה של ביתן משפחתי (ארבעה פלוס תינוק) עם בריכה של מים עמוקים מתחיל ב-604 אירו ללילה. שזה עדיין זול יותר ממחיר ללילה בחלק ממלונות היוקרה של אילת.

עם זאת, המחירים הללו הם מחירי השקה, שצפויים לטפס מעלה כבר בימים הקרובים. במסגרת תקופת ההשקה, האורחים מקבלים באוהל בקבוק יין, סלסלת פירות ועוד. במתחם עצמו פועלת מסעדה על החוף בשם ברברוסה, המגישה מנות ים תיכוניות עם השראות אסיאתיות. בנוסף, לצד הבריכה תוכלו להזמין ולהתענג מקוקטיילים ומנות ממטבח המסעדה.

בנוסף, במתחם פועל ספא בשם Soma, שבו סאונה, חמאם, חדרי טיפולים, תרגולי יוגה בזריחה, פילאטיס בשקיעה וכן חדרי כושר שבהם ממתינים לכם מאמני כושר פרטיים. ויש גם מגרשי טניס עם מדריכים צמודים.

גלמפינג יווני  91 Athens Riviera. Domes resorts, אתר רשמי
מתחם הספא/אתר רשמי, Domes resorts
גלמפינג יווני  91 Athens Riviera. Domes resorts, אתר רשמי
המחיר החל מ-447 אירו ללילה/אתר רשמי, Domes resorts
גלמפינג יווני  91 Athens Riviera. Domes resorts, אתר רשמי
מתחם חדר האוכל בגלמפינג/אתר רשמי, Domes resorts

לאתונה ב-25 דקות

יתרון בולט נוסף של המתחם הוא הקרבה לשלל האטרקציות שת העיר אתונה. כך למשל האקרופוליס המפורסם, תצפית מההר ליקבטוס (Lycabettus) שאליו מעפילים ברכבל וכמובן, שפע השכונות היפות של העיר, שמציעות ברים ומסעדות בסגנונות שונים. יש לציין כי אזור הריביירה של אתונה נמצא במרחק של 25 דקות נסיעה במטרו העירוני.

אתר ה-SUN מדווח כי בשנת 2026 צפוי להיפתח באתונה אתר הנופש היוקרתי Ellinikon, שיש מי שמשווים את גודלו ואת הפינוקים שלו למתחמים דונים בדובאי. עלות הפרויקט עומדת על כ-8 מיליארד אירו. האתר השאפתני יוקם במקום שבו פעל בעבר שדה תעופה גדול, והוא יכלול בתי מלון, מרכזי שופינג, פארק ענקי, מסעדות ונמל יאכטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully