וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת נעצרה כשהבריחה ק"ג זהב בפי הטבעת שלה

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 9:10

דיילת אוויר הודית בת 26 נתפסה במבצע מיוחד כשנחתה במדינת קרלה בהודו, כשבפי הטבעת שלה 960 גרם של זהב שהוסתרו בצורת תרכובת כימית. הודו היא צרכנית ענק של זהב, אך מסי יבוא גבוהים והביקוש לזהב זול גורמים לשוק גדול להברחת זהב למדינה

נוסעת הבריחה 22 נחשים במזוודה להודו/צילום: יוטיוב

דיילת של חברת הלואוקוסט ההודית, אייר אינדיה אקספרס, נעצרה במדינת קרלה (Kerala) שבהודו בחשד שניסתה להבריח כמעט קילוגרם של זהב שהוחבא בפי הטבעת שלה בטיסה לאחרונה ממוסקט, עומאן.

כלי תקשורת מקומיים מדווחים כי סוראבי חאטון בת ה-26 נתפסה על ידי קצינים ממנהל ההכנסות של הודו כחלק ממבצע מיוחד, לאחר שאשת צוות האוויר הצעירה זוהתה כמבריחת זהב אפשרית.

לאחר שהגיעה לנמל התעופה קנור (Kannur) לאחר הטיסה בת שלוש שעות מעומאן, נתפסה ח'טון, וחיפוש העלה כי היא החביאה לכאורה 960 גרם של זהב בצורת תרכובת כימית בפי הטבעת שלה.

דיילת אייר אינדיה. אינסטגרם, צילום מסך
לא הכל נוצץ כשנתפסים. דיילת אייר אינדיה (אילוסטרציה)/צילום מסך, אינסטגרם

הודו - צרכנית הזהב השנייה בגודלה בשוק העולמי

למרות הסיכון במעצר, הברחת זהב להודו היא עסק גדול והמקרה של ח'טון הוא בהחלט לא הפעם הראשונה שבה איש/ת צוות אוויר הודי מואשם/ת בסיוע לכנופיות הברחת זהב.

הודו היא צרכנית הזהב השנייה בגודלה בשוק הזהב העולמי, אך מסי יבוא גבוהים והביקוש לזהב זול גורמים לכך שיש שוק גדול להברחת זהב למדינה. דובאי נותרה העיר מספר אחת ממנה מוברחים זהב להודו, אך בשנים האחרונות מדינות אחרות במפרץ הפרסי כמו עומאן וסינגפור, עלו בפופולריות בקרב מבריחי זהב.

מבריחי זהב עדיין מנסים להשיג את רוב הסחורה שלהם דרך שדות תעופה גדולים בהודו, כמו דלהי ומומבאי, אבל שדות תעופה בקרלה הופכים במהירות למטרות חדשות עבור מבריחי זהב.

בשנת 2021, דיילת ותיקה של אמריקן איירליינס נעצרה בחשד שניסתה להבריח שני מטילי זהב, תכשיטים יקרים ומזומן בשווי אלפי דולרים, כמו גם סחורות יקרות אחרות מחוץ לארגנטינה בטיסה למיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully