וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבכים עם החנייה בנתב"ג? יש לכך פתרון חדש ומתקדם

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 9:17

לא בא לכם להסתבך עם מוניות, חנייה לטווח ארוך או שאטלים מהחנייה לטרמינל? חברת Park&Fly מציעה חוויית חנייה חדשנית כדי שתוכלו להגיע עם הרכב עד לשער הכניסה, ושם הוא גם יחכה לכם כשתנחתו

PARK & FLY. יח"צ,
מסתבכים עם החנייה בנתב"ג? Park&Fly מציעה חוויית חנייה חדשנית/יח"צ

רוצים לטוס בראש שקט ולחסוך זמן במחיר משתלם? Park&Fly מציעה חוויית חנייה חדשנית וייחודית כדי שתוכלו להגיע עם הרכב הפרטי שלכם עד לשער הכניסה ממנו תמריאו, להוריד את המזוודות ממש שם ולהגיע לטיסה כשאתם לא דואגים להסדרי החנייה המסורבלים, שמציע לפעמים נתב"ג. וכשתנחתו שוב בארץ, החברה מבטיחה שהרכב יחכה לכם מונע ומוכן לנסיעה עם הנחיתה, בעודכם צועדים בשער היציאה.

כל טיסה מתחילה במסע של הכנות שמתחיל עוד לפני שעוזבים את הבית, ואחד העניינים שיש לפתור או איך מגיעים לשדה התעופה. האם ברכבת? במונית? באוטובוס או עם הרכב הפרטי?

כדי להבטיח שהדרך אל היעד, במקרה הזה נתב"ג, תהיה רצופה וללא דאגות, כמו להגיע לחניון ולהתנייד בשאטלים לטרמינל (או לטרמינל 1 שרק נפתח), Park&Fly מציעה שדייל מקצועי מטעמה ימתין לכם בכניסה לטרמינל וכל מה שיישאר לכם לעשות הוא למסור להם את המפתחות ולהתחיל בצ'ק אין לטיסה, בזמן שהצוות יחנו עבורכם את הרכב וימסרו אותו לידיכם עם הנחיתה בישראל.

Park&Fly מציעה חוויית חניה חדשנית בנתב"ג. יח"צ,
דייל מקצועי מטעמה ימתין לכם בכניסה לטרמינל/יח"צ
Park&Fly מציעה חוויית חניה חדשנית בנתב"ג. יח"צ,
Park&Fly עושה שימוש במערכת מעקב רכבים חכמה כדי לאבטח את הרכב שלכם/יח"צ

100% נוחות בדרך לחופשה

בחברה משתפים שההון האנושי שלה הוא סוד ההצלחה, וכי נציגי החברה הם בעלי ניסיון מכובד בעולם שירות הלקוחות ושירותי הרכב, בעלי ידע מקצועי ותודעת שירות גבוהה.

Park&Fly עושה שימוש במערכת מעקב רכבים חכמה, שמאפשרת להם לעקוב אחר כל הרכבים בזמן אמת ולשמר אבטחה מקסימלית על כל הרכבים שתחת אחריותם.

באמצעות הפתרון המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת, ניתן להתאים את השירות במדויק לצרכים של הנוסעים ולייעד את הרכב בקלות בין חניונים לטווח קצר או ארוך, כשהמיקום של הרכב, התמחור וסוג השירות הנדרש שקופים מול הנוסעים.

כמה זה עולה?
עלות יומית: 50 שקלים ליום
מינימום שהייה: 3 ימים
דמי שירות: 100 שקלים (חד פעמי)

כלומר, על שלושה ימי חנייה תשלמו 83 שקלים ליום. מהיום הרביעי 50 שקלים ליום.

חשוב:
יש לבצע את ההזמנה באתר מעל 24 שעות לפני מועד הנסיעה.
פחות מ -24 שעות , אנא צרו עמנו קשר בטלפון : 072-395-5170.
לא ניתן לתאם הזמנה/איסוף לימי שישי החל כניסת שבת ועד למוצאי שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully