וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת טורקיש איירליינס שברה את הגב עקב מערבולת אוויר בטיסה

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 11:14

שבוע אחרי שנוסע נהרג במטוס כתוצאה ממערבולת אוויר, נפגעה קשה דיילת טורקיש איירליינס בטיסת פנים מאיסטנבול לאיזמיר, כאשר סערה פרצה והדיילת לא הספיקה לחגור חגורת בטיחות. היא מאושפזת כרגע בבית חולים עם שבר בגבה

טיסה לאינדונזיה נקלעה למערבולת - יותר מ-30 נוסעים נפצעו/צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

דיילת של טורקיש איירליינס נותרה עם גב שבור באירוע נוסף של מערבולות אוויר חמורות, זאת לאחר שנזרקה לכיוון התקרה כאשר מטוס איירבוס A321 צנח לפתע.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הדיילת הצעירה נפצעה באורח קשה במהלך טיסת פנים קצרה של 50 דקות מאיסטנבול לאיזמיר, כאשר סערה התרחשה רגעים ספורים לאחר שהטייסים הדליקו את השלט המורה על הידוק חגורות הבטיחות.

הדיילת, שנמצאת בתפקיד רק חודשיים, הוטחה בצורה קשה לתקרה ואז נפלה חזרה למטה. עם הנחיתה באיזמיר, היא נלקחה לבית חולים, שם אושר כי היא סובלת משבר בחוליה בגבה. הדיילת נשארה בבית החולים להמשך קבלת טיפול.

טורקיש איירליינס. ShutterStock
הדיילת נפצעה בטיסת פנים בטורקיה. טורקיש איירליינס/ShutterStock

השבוע: 6 אנשי צוות נפצעו בטיסת קטאר איירווייס

התקרית אירעה יממה בלבד לפני ששישה אנשי צוות נפצעו בטיסת קטאר איירווייס מדוחא לדבלין, כאשר מטוס הבואינג 787-9 דרימליינר שלהם טולטל כשנכנס למערבולת אוויר חמורה. למטוס חיכו אמבולנסים וכבאיות רבות לאחר שנחת ללא תקלות בדבלין. רשויות נמל התעופה אמרו מאוחר יותר כי שמונה נוסעים נלקחו לבית החולים עקב פציעות שנגרמו במהלך התקרית.

גם דיילת של סינגפור איירליינס עדיין מאושפזת בבנגקוק, לאחר שעברה ניתוח בעמוד השדרה בעקבות אירוע מערבולת אוויר קשה בטיסה SQ321, שפצעה קשה עשרות נוסעים, עם פציעות רבות בראש, צוואר ועמוד השדרה., כולל נוסע אחד שמת מחשש להתקף לב, כפי שפורסם בוואלה בשבוע שעבר.

בתגובה לתקרית, סינגפור איירליינס אומרת כי כעת היא תשבית את שירותי הארוחות בכל פעם ששלט חגורות הבטיחות יופעל, וצוות תא הנוסעים יקבל הוראה לחגור את עצמו במושבי הצוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully