וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים של מוזיקה, עקרבים וכוכבים: הפסטיבל שיעשה לכם את שבועות

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 9:50

בחג שבועות (11-12 ביוני) יארח כפר הנוקדים את פסטיבל DUNE אשר יכלול יומיים של מוזיקה, טיולים מדבריים, הצגות - והמון יין. אז מה צפוי בפסטיבל ומה העלות שלו? לכל הפרטים

טיול מטריף בכפר הנוקדים במדבר יהודה/צילום: זיו ריינשטיין עריכה: ניר חן

כפר הנוקדים, אחד המקומות היפים ביותר במדבר יהודה, ידוע באירועים ובפסטיבלים שהוא מארח. עוד שבועיים, בחג שבועות (11-12 ביוני), הוא יארח את פסטיבל DUNE שיכלול יומיים של מוזיקה, טיולים, הצגות - והמון יין.

אז מה צפוי בפסטיבל? בגזרת האלכוהול צפויים לקחת חלק כמה יקבי בוטיק מהארץ ומהעולם, ביניהם היקבים סאן מארזנו (איטליה), פול מאס (צרפת), דלתון (ישראל), וילה מריה (ניו זילנד), יקב דומיין דה קאנטארל (צרפת), יקב סמלי אסטייט (יוון), יקב טורס (ספרד) ותל שיפון מישראל.

לצד מתחמי היין יתקיימו מגוון מופעי מוזיקה בסגנונות שונים, הרכבים ותקליטנים אלטרנטיביים המותאמים לאווירת הפסטיבל, ביניהם ההרכב הלטיני-בלקני MALABI TROPICAL, המוזיקאית שקד מילר, די-ג'יי DOOBO, ההרכב האלקטרוני ANGATA, הרכב הניאו-סול MASOK ועוד. לאלו שמגיעים עם ילדיהם צפויות להתקיים גם שתי הצגות של תיאטרון הכפכף: "האריה והעכבר" ו"התרנגול והשועל".

פסטיבל DUNE בכפר הנוקדים. כפר הנוקדים,
ידוע בפסטיבלים שהוא עורך. כפר הנוקדים/כפר הנוקדים

היכרות עם חיות הלילה המדבריות

בנוסף לשתיית יין ולצפייה במופעי המוזיקה וההצגות, יתקיימו פעילויות לכל המשפחה. בין השאר צפויים להתקיים סיורים בסביבת כפר הנוקדים והיכרות עם חיות הלילה המדבריות (כן, גם עקרבים), סיור בפינת החי של הכפר, פעילות גמלים (Camel care) הכוללת למידה על הגמלים, היכרות עם ההיסטוריה שלהם וכמובן הזדמנות להאכילם, סדנאות יצירה לילדים, מגרשי משחקים, מתחמי ישיבה ורביצה, טורניר פינג-פונג ומעגל מתופפים.

למבקרים בכפר תינתן אפשרות לבחור את סוג הלינה המתאים להם ביותר: לינת קמפינג במאהלים בדואים, מתחם קמפינג מוסדר להקמת אוהלים, מתחם קרוואנים, קאמל-בוס, מגוון חדרים, סוכות ועוד. הכרטיס כולל יין ושתייה קלה ללא הגבלה במהלך שעות פעילות הפסטיבל (ילדים עד גיל 18 ייהנו מבר שתייה וארטיקים במקום אלכוהול). המחיר משתנה כמובן בהתאם לסוג הלינה, כאשר לינת יחיד באוהל היא מ-239 שקל ולינה בחדר מטיילים היא 1016 שקל). לפרטים נוספים.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
כפר הנוקדים פסטיבל DUNE. כפר הנוקדים,
פסטיבל DUNE/כפר הנוקדים

נוקדים עם כוכבים

בחודש אוגוסט צפוי להתקיים פסטיבל נוסף בכפר - "נוקדים עם כוכבים", שבו ניתן יהיה לראות גשם של מטאורים. הפסטיבל יתקיים במשך ארבעת סופי השבוע לאורך חודש אוגוסט (1-3, 8-10, 15-17, 22-24 באוגוסט). במקביל יתקיימו סיורים בעקבות החיות, דוכני יצירה, שוק אוכל, מתחם מים, מופעי מוזיקה ומסיבות עם די-ג'יי. עם החשכה, כאמור, יוצאים המבקרים לסדנת היכרות עם שמי הלילה שבה הם ילמדו על גרמי השמיים ולאחר מכן יצפו באותם גרמי שמיים עם טלסקופים. בשיא הלילה יחכה למבקרים מתחם חשוך לצפייה במטר המאטורים.

כפר הנוקדים הינו נאת מדבר הנמצאת בבקעת הקנאים שבמדבר יהודה, בין העיר ערד למצדה. הכפר מציע כאמור מגוון רחב של אפשרויות לינה, כגון חדרי אירוח מדבריים, סוכות מעוצבות, אוהלים וחאנים רחבי ידיים. הריהוט בחדרים עשוי עבודת יד של בני המקום והוא עשוי מברזל, עץ וממלח שקע בים המלח. האזור עשיר גם במסלולי טיולים שונים. בכפר קיים מתחם מים, מתחם קרוואנים, פינת האכלת חיות, סיורי מדבר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully