וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 88: הדיילת הכי ותיקה בעולם הלכה לעולמה

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 9:23

בט נאש, כמעט בת 90, הלכה השבוע לעולמה לאחר שטסה 67 שנים בחברת אמריקן איירליינס והחזיקה בשיא גינס כדיילת הוותיקה ביותר בעולם. "נתנה השראה לדורות של דיילות אוויר", כתבה עליה חברת התעופה שבה עבדה

בטי נאש. Bill O'Leary, GettyImages
נמשכה ל"מראה המהודר והנימוסים האדיבים של אנשי הצוות". בטי נאש ז"ל/GettyImages, Bill O'Leary

בט נאש (Bette Nash), הדיילת הוותיקה בעולם שעדיין עבדה עבור אמריקן איירליינס בגיל 86, הלכה לעולמה השבוע לאחר 67 שנות שירות.

הקריירה הארוכה של בט בתעשיית התעופה נפרשה על פני יותר משישה עשורים, והחלה בשנת 1957 כשהחלה לטוס עבור חברת איסטרן איירליינס בגיל 21 בלבד - חברת תעופה שבסופו של דבר תהפוך לחלק מאמריקן איירליינס.

בט תיארה מדוע רצתה להיות דיילת אוויר בראיון ב-2019, ואמרה כי היא נמשכה ל"מראה המהודר והנימוסים האדיבים של אנשי הצוות".

"עופי גבוה, בט"

ההאב (בסיס פעולה מרכזי) של אמריקן איירליינס בוושינגטון (DCA), הקל על נאש לטוס טיסות קצרות יותר בשנים האחרונות בין וושינגטון די.סי לבין בוסטון, ונוסעים קבועים בקו כינו את הטיסה בחיבה "נאש דאש". באותו ראיון ב-2019, בט אמרה שאחרי שישה עשורים של טיסה, היא עדיין נהנית מהעבודה ולא מתכוונת לפרוש.

למרבה הצער, לבט מעולם לא הייתה הזדמנות להשתחרר מהעבודה שלה הקדישה את חייה, זאת לאחר שבריאותה התדרדרה במהירות כתוצאה ממאבק במחלת הסרטן.

אמריקן איירליינס לא הכירה רשמית בתחלואה של בט עד יום שבת, כאשר חברת התעופה כתבה בפוסט ב-X: "אנו מתאבלים על פטירתה של בט נאש, שהעבירה כמעט שבעה עשורים והעניקה שירות חם לנוסעים שלנו באוויר. היא החלה לטוס ב-1957 והחזיקה בשיא גינס כדיילת הוותיקה ביותר. בט נתנה השראה לדורות של דיילות אוויר. עופי גבוה, בט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully