וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10,000 עפיפונים עם שמות חללים וחטופים יופרחו ביום העצמאות

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 8:18

מטס עפיפונים ענק יתקיים באירוע העצמאות המרכזי בלטרון, ובו יופרחו 10,000 עפיפונים עם שמות החטופים וחללי צה"ל. גם אתם מוזמנים להדפיס עפיפון מראש, או להכין במקום האירוע

מטס עפיפונים עם שמות חללים וחטופים יופרחו לאוויר ביום העצמאות (אילוסטרציה). טלי דביר לבנת,
ביום העצמאות השנה יופרחו באוויר 10,000 עפיפונים/טלי דביר לבנת

אירוע יום העצמאות המרכזי ייערך השנה בלטרון, בהובלת משפחות שכולות, משפחות חטופים, מילואימניקים וארגונים חברתיים, ביום שלישי 14.5 החל מהשעה 17:30.

האירוע ייפתח בהכנת מיצג ענק של 10,000 עפיפונים, ימשיך עם הקראת מגילת העצמאות, שירה בציבור, הפעלות משפחתיות והופעה של הזמר רביב פלוטניק. הכניסה בהרשמה מראש בשל מספר מקומות מוגבל.

במרכז האירוע ייערך מטס עפיפונים ענק בין שמיים לארץ, במסגרתו יוכנו ויופרחו באוויר 10,000 עפיפונים במיצג מרגש, עם שמות החטופים וחללי צה"ל. המיצג ביוזמת והובלת טלי דביר לבנת, יזמת חברתית וממייסדות פורום "120 נשים מחברות", יחד עם קואליציית הארגונים. הציבור מוזמן להדפיס עפיפון מראש בקובץ שבתוך הקישור הבא, לכתוב שם של חטוף / חלל ולהגיע איתו למטס, או להכין במקום האירוע.

מטס עפיפונים עם שמות חללים וחטופים יופרחו לאוויר ביום העצמאות (אילוסטרציה). טלי דביר לבנת,
העפיפונים יופרחו במיצג מרגש עם שמות החטופים וחללי צה"ל/טלי דביר לבנת

לחגוג, אבל אחרת

"ישראלים רבים שואלים את עצמם בימים האחרונים כיצד נכון לציין את יום העצמאות", אומרת טלי דביר לבנת ממייסדות פורום "120 מנהיגות מחברות". "מצד אחד ישנו רצון לחגוג ולציין בצורה משפחתית את היום המיוחד, מהצד השני מצב המלחמה והאווירה במדינה מקשים על החגיגות. לשם כך חברו יחד עשרות הארגונים החברתיים הגדולים בישראל לטובת יצירת אירוע מיוחד, המיועד לאלפי משפחות מכל רחבי הארץ - ובו האפשרות לחגוג, אבל אחרת ועם ערך מוסף מיוחד.

"מטס העפיפונים הייחודי מאפשר לקהל הרחב להרגיש את החיבור, הנחוץ כל כך ביום זה, לחטופים ולחללי המלחמה, ולהרגיש יחד אווירת עצמאות בשילוב הערכים החשובים ביותר בימים אלה - אחדות, תקווה וכמיהה משותפת לימים טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully