וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוך דאום גילה חייל שטס איתו. זה מה שהוא עשה לפני כולם. צפו

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 16:24

בטיסת ארקיע לאילת אתמול, פגש חנוך דאום את הלוחם איתי ויזל, שנפצע ואיבד יד בעזה במלחמת "חרבות ברזל". אז הוא ניגש למערכת הכריזה ועשה לו כבוד מול כל המטוס בדרכו ההומוריסטית. צפו

צפו בחנוך דאום כורז לנוסעים בטיסת ארקיע/צילום: דוברות ארקיע

חנוך דאום היה בדרכו להופעה באילת אתמול (שלישי), כשבטיסת ארקיע הוא פגש את הלוחם איתי ויזל, שנפצע ואיבד את ידו בקרב בבית החולים א-רנתיסי שבעזה במלחמת "חרבות ברזל".

דאום שהתרגש מהמעמד, ניגש לכריזה וביקש לברך את ויזל בדרכו ההומוריסטית, כפי שניתן לראות בסרטון למעלה.

חנוך דאום פגש חייל בטיסת ארקיע לאילת. דוברות ארקיע,
"נוסע לאילת להירגע. להבין מה קרה, מה יקרה". דאום ואיתי ויזל בטיסה/דוברות ארקיע

"גאה בזכות שהייתה לו להגן עלינו"

אחרי המפגש דאום כתב ברשתות החברתיות: "במטוס להופעה באילת. בחור צעיר עולה. פרוטזה ביד שמאל. אני מיד שואל: עזה? כן, הוא אומר. איתי ויזל שמו. לוחם גבעתי. נפצע בקרב בבית חולים שורץ המחבלים רנטיסי. שלושה טילי נ.ט. איבד חבר קרוב.

"אני רואה את המאמץ שלו להסתדר. לתפוס עם הפרוטזה את הכרטיס, לשים את התיק במטען עם יד אחת. דברים שגרתיים לבחור בגילו, שהפכו עבורו לאתגר שלא קל לצלוח. אבל הוא צולח. החברים שלו כבר חזרו לקרבות. הם ברפיח עכשיו. הוא מתגעגע אליהם. נוסע לאילת להירגע. להבין מה קרה, מה יקרה. הזמנתי אותו לבוא להופעה בערב. זו הופעה לגזברים, אבל אין לי ספק שהם ישמחו על האורח. סיפר לי שהוא מתכנן ללמוד פיזיקה. בימים אלה משתחרר מצהל, הוא בלי יד, על היד השניה עוד יש כוויות, אבל הוא לא מתחרט על דבר. גאה בזכות שהייתה לו להגן עלינו.

"הוא בוגר. הוא גיבור. והוא והחברים שלו הם הסיבה שבגללה ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully