וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון בשוויץ מציע לישראלים לנפוש שבוע ב-180 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 13:56

בסמוך לאגם ז'נבה שבשוויץ נפתח מלון טיפולי, הראשון מסוגו בעולם, ובו מרכז בריאותי בשם Clinic Les Alpes ("הקליניקה של האלפים"), שמציע לישראלים אוכל כשר וטיפולי פוסט טראומה בעקבות המלחמה. המחיר: עודף מ-200 אלף שקל לשבוע

מלון "הקליניקה של האלפים" בשוויץ/צילום: Clinic Les Alpes

אם חסכתם במקרה כסף בחצי השנה האחרונה, שבה יש מלחמה בישראל שהשפיעה עליכם נפשית לרעה, אולי תוכלו לנצל אותו כדי לשקם את המצב הבריאותי שלכם: בימים אלה נפתח מלון Clinic Les Alpes ("הקליניקה של האלפים") בהרי האלפים בשוויץ, בסמוך לאגם ז'נבה. זהו מלון טיפולי, הראשון מסוגו בעולם, ובו מרכז בריאות יוקרתי לריפוי הגוף והנפש, שעלות חופשה בו לשבוע עומדת על קצת פחות מ-200 אלף שקלים!

המלון מציע לקהל הישראלי מגוון שירותים מיוחדים, כמו: ארוחות כשרות, שירותי תרגום לשפה העברית, טיפולי פוסט טראומה בעקבות המלחמה ועוד, בנוסף לארוחות שף, הסעות הלוך-חזור מהשדה תעופה, את כל הטיפולים שאפשר לחשוב עליהם (ומפורטים כאן בהמשך) - בקיצור כל מה שצריך בחופשה כדי שהנפש והגוף יחלימו. ככתוב, עלות השהייה לשבוע אינה זולה, ועומדת על כ-45 אלף פרנק שוויצרי (שהם כ-180 אלף שקלים לשבוע).

הזמנת החופשה נעשית על ידי השארת הודעה במייל או בדף ה"צור קשר" באתר המלון, שלאחריה יחזרו אליכם נציגי המלון ויראיינו אתכם בשיחת זום ושאר בדיקות להתאמת החופשה עבורכם.

מלון "הקליניקה של האלפים" בשוויץ. Clinic Les Alpes,
המלון מציע ארוחות כשרות ושירותי תרגום לשפה העברית. מלון "הקליניקה של האלפים"/Clinic Les Alpes
מלון "הקליניקה של האלפים" בשוויץ. Clinic Les Alpes,
בקומה השנייה ספא הכולל בריכה, סאונות, חמאם, חדר כושר, פילאטיס ויוגה/Clinic Les Alpes

כל אורח עובר סקר מקיף הבודק את הרגלי חייו

מרכז ההבראה השוויצרי, שנחשב ליוקרתי ביותר, מחזיק ברשיון של משרד הבריאות השוויצרי ומציע טיפולים המותאמים אישית לכל אורח ולרווחה הרגשית שלו. במרכז צוות מקצועי שכולל רופאים מומחים, פסיכאטרים, פסיכולוגים, תזונאים, מאמני כושר, מתרגלי יוגה, מעסים עם הכשרה רפואית וצוות זמין 24/7.

"הקליניקה של האלפים" מציע חווית אירוח ברמה אקסלוסיבית בסטנדרטים גבוהים, והטיפולים בו מותאמים באופן מדויק ואישי עבור כל מטופל. חדרי האירוח הינם סוויטות פרטיות ולכולן נוף הצופה להרי האלפים ולאגם ז'נבה.

האורח המגיע למרכז ההבראה, יעבור תחילה סקר מקיף הבודק את הרגלי חייו, מצבו הבריאותי, הגופני והנפשי, הרגלי אכילה ועוד. כמו כן, האורח יעבור סדרת בדיקות כדי להתאים לו באופן אישי תפריט תזונה לזמן השהות המתוכנן על ידי תזונאית בשיתוף השף הראשי בדרגת כוכב מישלן. בנוסף יזכה האורח מדי יום לאימוני כושר אישיים, מפגשים עם אנשי מקצוע, טיפולי ספא ועוד. לאורח יוצעו טיולים רגליים (הייקינג) עם מדריכים מוסמכים באלפים וביערות האזור, שיעורי ארט תרפי, מדיטציות, טיפול עם סוסים ועוד.

מלון "הקליניקה של האלפים" בשוויץ. Clinic Les Alpes,
המלון מוקף 360 מעלות בכרי דשא ירוקים/Clinic Les Alpes
מלון "הקליניקה של האלפים" בשוויץ. Clinic Les Alpes,
יעבור תחילה סקר מקיף הבודק את הרגלי חייו, מצבו הבריאותי, הגופני והנפשי,/Clinic Les Alpes

מתחם דיסקרטי המשלב טיפול מדיקלי והוליסטי

המלון מוקף 360 מעלות בכרי דשא ירוקים, יערות, הרים מושלגים, לצד אגם ז'נבה. בקומה הראשונה נמצאים המתקנים הרפואיים, חדרי הטיפול והייעוץ, ובקומה השנייה ממוקם הספא הכולל בריכה, סאונות, חמאם, חדר כושר, פילאטיס ויוגה ועוד. כמו כן, קיים מתחם דיסקרטי ופרטי המשלב טיפול מדיקלי והוליסטי.

מבנה המקום בעל היסטוריה ארוכת שנים, של שאטו מפואר שתוכנן ועוצב בקפידה על מנת לשמור על ההיסטוריה של המבנה, ומאידך להפוך אותו למודרני ועכשווי. סגנון העיצובי הנבחר לפנים המרכז הוא בקווי עיצוב אנגליים, אריסטוקרטים, בשילוב נגיעה כפרית.

המרכז דואג לשמור על פרטיות האורחים המגיעים למלון, תוך הקפדה על חסינות רפואית ונפשית. זמן השהות המומלץ במלון הינו כשבוע ימים לפחות ועד כחודש לכל היותר - הכל נתון לבחירת המטופלים ובהתאם למצבם.

בין האורחים שכבר נרשמו למרכז הביראות היוקרתי: נסיכים/נסיכות מאירופה, ראשי ממשלות, אנשי עסקים בכירים, ידוענים מפורסמים מהוליוויד ועוד.

מלון "הקליניקה של האלפים" בשוויץ. Clinic Les Alpes,
מבנה המקום עוצב בקפידה על מנת לשמור על ההיסטוריה שלו/Clinic Les Alpes
מלון "הקליניקה של האלפים" בשוויץ. Clinic Les Alpes,
יישאר לכם עודף מ-200 אלף שקל. מלון "הקליניקה של האלפים"/Clinic Les Alpes

דרוש אומץ לבקש עזרה (וגם כסף)

הקליניקה באלפים הינו מיזם ייחודי של היזם והמשקיע הבינלאומי פטריק ווילסון, בעל חזון להקמת הקליניקה הייחודית מסוגה בעולם, המשלבת את הטיפולים המקצועיים האיכותיים ביותר ומותאמים אישית, לצד שהייה יוקרתית ברמה הגבוהה ביותר.

"המטרה שלנו להעניק לאורחי הקליניקה תחושת רווחה מלאה מבחינה גופנית, נפשית וחברתית", אומר ווילסון. "קבלת ההחלטה לבקשת עזרה לבריאות גופנית/רגשית/נפשית דורשת אומץ. לעתים קרובות לאדם המבקש עזרה או ליקיריו יש מעט מאוד הבנה לגבי התמודדות עם מצבו, ומה נדרש לעשות והיכן לפנות לסיוע במצב שלעתים קרובות הוא מפחיד ולא ידוע". לדבריו, במלון ישנו צוות מקצוע ומיומן לסייע ולעזור לאנשים להבין שיש פתרון. "קיימת תכניות עבור המשפחה והאהובים של האורחים כדי לסייע להם בהבנת נושא ההתמכרויות והטיפול הרגשי", הוא מוסיף.

*לאתר המלון
*הזמנה של מינימום שבוע ימים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully