וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך הלואוקוסט? חברה נוספת הסירה טיסות מישראל

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 18:35

חברת הלואוקוסט ההונגרית הסירה מלוח הטיסות שלה 3 יעדים מתוך ארבעה שאליהם היא טסה מישראל ליוון. לפי נציג החברה בארץ העניין בבדיקה. אך האם מדובר במהלך דומה לזה של איזיג'ט?

חופשה בסנטוריני/צילום: ליהי שורש

וויז אייר אמנם חזרה לטוס בין אירופה לישראל בחודש מרץ השנה, אולם לפתע הוסרו שלושה יעדים יווניים שאליהם היא מפעילה טיסות מישראל.

מדובר על סנטורני, כרתים ורודוס שנמצאים בלוח הטיסות באתר החברה, אך לא ניתן לבחור בתאריכי טיסה ממאי ואילך. עם זאת, לבירת יוון אתונה הטיסות מתקיימות כסדרן - שלוש פעמים בשבוע.

כזכור, איזיג'ט הודיעה בחודש שעבר שהיא מפסיקה את הפעילות בין אירופה לישראל עד חודש נובמבר 2024, זאת "עקב המתיחות בשמיים בין ישראל ואיראן", אולם כנראה שמדובר בתרגיל של חברת הלואוקוסט הבריטית להחזיר לישראלים את הכרטיסים הזולים שהם רכשו, ושוב למכור להם כרטיסים יקרים יותר אחרי חגי תשרי.

וויז אייר Wizz air. וולף PR,
אי אפשר לטוס מישראל לרוב יעדי יוון לפתע. וויז אייר/וולף PR

וויז אייר חזרה להפעיל טיסות מישראל לאירופה ב-1 במרץ השנה, זאת לאחר שפסקה לעשות זאת עקב המלחמה בעזה. תחילה היא טסה לשישה יעדים: לונדון, רומא, קרקוב, בודפשט, בוקרשט וסופיה, ולאחר מכן הוסיפה את אבו דאבי, וינה, וילנה, מילאנו, דברצן, ורשה, קטוביץ', לרנקה, יאשי, קלוז'-נאפוקה, בורגס וארבעת יעדי יוון - אתונה, סנטורני, כרתים ורודוס שאל שלוש האחרונות לא ניתן לטוס לזמן פרסום כתבה זו.

החברה מסרה בתגובה: "החברת מאשרת כי ערכה התאמות בפעילות בקיץ הקרוב. הסיבות להשעיית הקווים הזמנית הן הגבלות תפעול, כמו גם ירידה בביקוש ליעדים מסוימים. כמו כן, החברה הבינלאומית הפעילה בישראל שומרת על רוב קוויה מתל אביב ומציעה טיסות ל-15 מדינות. בנוסף, החברה מציעה קווים חלופיים קרובים באותה מדינה בה הושעו הקווים, כדי לוודא שהחיבור בין היעדים לא ייפגע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully