וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המתקפה האיראנית: המרחב האווירי נפתח, נתב"ג חזר לפעילות

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 10:30

לאחר שהיה סגור משעה 00:30, נפתח הבוקר שוב המרחב האווירי של ישראל ונתב"ג חזר לפעול כרגיל. עם זאת, לוח הטיסות מנתב"ג צפוי להשתנות וציבור הנוסעים מתבקש להתעדכן מול חברות התעופה ובאתר רשות שדות התעופה

הדי פיצוצים ויירוטים בשמי הארץ בעקבות המתקפה האיראנית 14 באפריל 2024/סעיף 27 א'

לאחר לילה מתוח, שבו נתב"ג נסגר לפעילות בשעה 00:30 עקב מתקפת טילים וכטב"מים איראנית, חזר שדה התעופה לפעולה.

ברשות שדות התעופה נמסר, כי "בהתאם להנחיית מערכת הבטחון, החל משעה 07:30 הבוקר (ראשון) נפתח המרחב האווירי של מדינת ישראל ונתב"ג חוזר לפעול.

עם זאת, לוח הטיסות מנתב"ג צפוי להשתנות וציבור הנוסעים מתבקש להתעדכן מול חברות התעופה ובאתר רשות שדות התעופה לגבי מועדי הטיסות החדשים, טרם הגעתו לשדה התעופה. שדות התעופה הפנים ארציים יפתחו במהלך היום. עם זאת, הטיסות לאילת לא יחודשו היום. נמשיך לעדכן בהתאם להתפתחויות".

מחברת אל על נמסר: אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות בהקדם, וממליצים לכלל הנוסעים לוודא את מועד המראתם המעודכן, טרם יציאה לשדה התעופה. נזכיר כי כלל השינויים בלוח הטיסות מפורטים באתר אל על (מצ"ב קישור על עדכוני הטיסות). נדגיש כי מדיניות השינויים והביטולים המקלה לטיסות הממריאות עד יום שבת, 20 באפריל (כולל) תקפה כפי שפורט מעלה.

אלה טיסות ארקיע שימריאו היום:
- טיסה 611 לסיישל המריאה בשעה 07:30.
- טיסת רודוס 073/4 יצאה במועד בשעה 08:00.
- טיסה 771 לגנובל תמריא בשעה 09:00.
- טיסות 211/2 לאתונה מישראל ולישראל לאתונה נדחות למועד מאוחר יותר.
- טיסה 338 ממילנו נדחית למועד מאוחר יותר.
- טיסות 779/780 לג'נבה מישראל ומישראל לג'נבה נדחות למועד מאוחר יותר.

נתב"ג 28 ביויל 2021. ראובן קסטרו
חזר לפעילות. נתב"ג/ראובן קסטרו

קבוצת אייר פראנס-KLM מבטלת טיסות

כמו כן, קבוצת אייר פראנס-KLM הודיעה שטיסות אייר פראנס ביום ראשון ושני לישראל וממנה מבוטלות, כמו גם טיסות KLM ביום ראשון לישראל וממנה מבוטלות". הביטול מגיע לאחר שאייר פראנס ו-KLM השעו את טיסותיהן לאיראן אתמול, זאת לאחר שעשתה זאת לופטהנזה, בעקבות המתיחות בין איראן לישראל ואיומיה של הראשונה.

כזכור, אתמול בערב נסגר המרחב האווירי של ישראל לטיסות בינלאומיות ופנים ארצית, כולל שדה התעופה ברמון. חברות אל על וארקיע ביטלו את טיסותיהן לארץ, טיסות רבות מישראל הוקדמו ואחרות אף בוטלו, והנוסעים נשלחו לבתיהם.

שתי טיסות של אל על שיצאו מתאילנד לעבר ישראל אמש, חזרו חזרה ונחתו בבנגקוק עקב החשש מטילים וסגירת המרחב האווירי של ירדן וישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully