וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת לישראלים בטיסה לתאילנד: "רוצחי תינוקות, נדפוק אתכם"

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 0:22

דותן סימון ושאול עטרי טסו מטשקנט לבנגקוק באוזבקיסטן איירווייז בשבוע שעבר, ונתקלו בנוסעת שדרשה מהם לא לדבר עברית ואמרה שהם "רוצחי תינוקות". "היא התקרבה בצורה מאיימת וניסתה לתקוף", הם אומרים. עם הנחיתה חיכתה לה משטרה

תקרית אנטישמית בטיסת אוזבקיסטן איירווייז לבנגקוק/צילום: דותן סימון

תקרית אנטישמית בטיסה לתאילנד: נוסעת בטיסה לבנגקוק תקפה נוסעים ישראלים בדברי נאצה, והשליכה עליהם חפץ והכל במהלך הטיסה לעיני הנוסעים והצוות. האירוע התרחש ביום חמישי שעבר בטיסה 531 של אוזבקיסטן איירווייז מטשקנט לבנגקוק.

נוסע אנטישמי התווכח עם הדיילת. זה נגמר בנעילת ראש אכזרית. צפו

שני הנוסעים, חברים, דותן סימון, מנהל מרכז מסחרי בן 46 מזכרון יעקב ושאול עטרי, מנהל מכירות בן 50 מחדרה, שעלו על טיסה זו כטיסת המשך לטיסה מנתב"ג, סיפרו לוואלה! תיירות כי הכל החל קצת אחרי ההמראה, כשהנוסעת שישבה בסמוך אליהם ביקשה מהשניים, ששוחחו עם שתי נוסעות ישראליות שלא לדבר בכלל, או לדבר בשקט. "היא אמרה את זה בצורה קצת גסה ובוטה, אבל חשבנו שסתם היא אולי עצבנית או עיפה ורוצה לישון, אז פשוט שתקנו ובזה זה נגמר, לכשעתיים", הם אומרים. "אז, שוב היא פנתה אלינו והפעם אמרה דברים כמו 'דונ'ט ספיק עברית' ('אל תדברו עברית') ואז התחלנו להרגיש שהבקשות שלה הן לא בגלל שאנחנו מדברים, אלא בגלל גזענות ואנטישמיות. היא התחילה לצעוק 'קילר, קילר' (רוצחים) 'יו קיל צ'לדרן' (אתם רוצחים תינוקות') 'ווי וויל פאק יו (נדפוק אתכם'). היא התחילה לקלל קצת את ישראל, ואנחנו בשלב הזה עוד השתדלנו להתעלם ממנה, אבל היא הלכה והחריפה את הטון. זה בא והלך. קצת נרגע ואחר כך עוד פעם, כשבשלב מסוים היא זרקה עלינו משהו, שאחר כך התברר כקליפס מהשיער שלה. כשבאנו להחזיר לה אותו, היא עוד יותר התעצבנה וכבר קמה, והתקרבה אלינו בצורה מאיימת וניסתה לתקוף, ומה שרואים בסרטון זה ההתבטאויות שלה לעבר שאולי כשדותן מצלם".

תקרית אנטישמית בטיסת אוזבקיסטן איירווייז לבנגקוק. דותן סימון, צילום מסך
תקרית אנטישמית בטיסת אוזבקיסטן איירווייז לבנגקוק/צילום מסך, דותן סימון
תקרית אנטישמית בטיסת אוזבקיסטן איירווייז לבנגקוק. דותן סימון, צילום מסך
הנוסעת מפנה אצבע משולשת לעבר הישראלים בטיסה/צילום מסך, דותן סימון

כמות עצומה של שוטרים חיכתה לה בחוץ

לדבריהם של השניים, הנוסעים האחרים נשארו אדישים ולא התערבו. "הבנות שישבו לידינו נבהלו מכל העניין, ובצדק, כי לאף אחד מאיתנו לא היה ברור לאן זה עוד אולי הולך להתפתח, מכל הבחינות. אנחנו הבנו שמה שצריך לעשות זה להתעלם ולא לתת לזה להסלים עוד, או לתפוס כיוון לא רצוי או מסוכן, מה גם שאנחנו מול נוסעת אוזבקית במטוס של חברת תעופה אוזבקית, ושחס וחלילה עוד ילבישו עלינו משהו שבכלל לא היה. שמרנו על איפוק למרות שרואים בסרטון שהיא מתקרבת, מנסה להתגרות, לאיים, אולי לעורר איזו תגובה ולגרור תגובה ולא נתנו לה להגיע לשם.

"בשלב הזה קראנו לדיילים, שעד אז מיוזמתם לא עשו כלום. אבל מרגע זה הם השתיקו אותה והושיבו אותה. בהמשך הם גם הודיעו למשטרה המקומית, כי אנחנו פחדנו שאולי על הקרקע היא שוב תרצה לחדש את ההתנכלות הזו. אז כשנחת המטוס אמרו לכל הנוסעים להישאר לשבת, קראו בשמה והוציאו אותה, ונוסעים ישראלים שהיו מקדימה, סיפרו לנו שחיכתה לה בחוץ כמות עצומה של שוטרים שליוו אותה לתחקור בסיסי וכנראה לא הרבה יותר מזה".

"מבחינתנו בזה זה נגמר", מסכם דותן סימון בשיחה מקופנגן שבתאילנד, שם נמשכת החופשה, "זו היתה חוויה מאד לא נעימה וברגעים מסוימים אף מלחיצה אבל זה נגמר בסדר וזה העיקר. לא חושב שזה ירתיע אותנו מלטוס שוב בחברה הזו. אמנם היינו צריכים לבקש התערבות של הדיילים ובהתחלה לא הבינו את גודלו של האירוע אבל כשהם נכנסו לפעולה הם טיפלו בו יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully