וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהולנד ועד ארה"ב: פסטיבלי האביב המדהימים שאתם ממש לא רוצים לפספס

בשיתוף הפניקס סמארט

26.3.2024 / 11:44

מהולנד ועד גרמניה, מספרד ועד ארה"ב, עונת האביב כבר בפתח ועימה הפסטיבלים הייחודיים והססגוניים המאפיינים את התקופה המלהיבה. הצטרפו לחוויה קסומה של טבע מרהיב לצד שווקים ססגוניים, מוזיקה, ריקודים ובעיקר הרבה שמחה בלב

פסטיבל הפרחים, גני קוקנהוף, הולנד. ShutterStock
תקופה מיוחדת זו היא גם העת בה מתקיימים שלל פסטיבלים עולמיים מרהיבים/ShutterStock

הגשמים שמתחילים להתמעט, השמיים הבהירים והמרבדים הירוקים שבשדות לצד ניצני הפריחה המרהיבה, מאותתים לכולנו שהאביב מתחיל להתקרב. עונת האביב, התקופה היפה של השנה בה הבריאה הולכת ומתחדשת למול עינינו, וקדרות החורף הולכת ונעלמת. תקופה מיוחדת זו היא גם העת בה מתקיימים שלל פסטיבלים עולמיים מרהיבים. הנה לכם כמה פסטיבלים שממש לא מומלץ לכם לפספס.

פסטיבל הפרחים, גני קוקנהוף, הולנד. ShutterStock
מרחק 40 דקות נסיעה בלבד מאמסטרדם. גני קוקנהוף/ShutterStock

פסטיבל הפרחים, הולנד

הולנד, למי שלא יודע זאת היא מעצמת פרחים עולמית, ובמדינה אף פועלת בורסת הפרחים הגדולה בעולם בה נמכרים מיליוני פרחים ועציצים בכל יום לקניינים מכל רחבי הגלובוס. כך שזה לא פלא שאם יהיה פסטיבל שיעלה על נס את הפרחים, הרי שהוא יהיה בארץ תעלות המים המרהיבה. בהולנד מתקיימים בחודשי האביב שלל פסטיבלי פרחים שהמפורסם שבהם הוא פסטיבל הפרחים בגני קוקנהוף, מרחק 40 דקות נסיעה בלבד מאמסטרדם. הפסטיבל השנתי נפתח באמצע מרץ ומסתיים באמצע מאי והוא ממוקם בסמוך לעיירה ליסה. מדובר על מתחם עם יותר מ-6 מיליון פרחים הכוללים צבעונים, נרקיסים ואירוסים וכמו כן קקטוסים, פרחי מים ועוד. בדרך לפארק או חזרה ממנו תוכלו לנסוע בדרכים כפריות וציוריות בין אלפי דונמים של שדות פרחים או להשתתף בסיור צף בסירה השטה בתעלות המים שבין שדות הפרחים באזור.

פסטיבל האביב של מינכן. pixabay,
כולל שבועיים של שווקים נהדרים, תהלוכות ססגוניות, מסיבות, אירועים ואטרקציות. פסטיבל האביב של מינכן/pixabay

פסטיבלי האביב של מינכן ושטוטגרט, גרמניה

פסטיבל האביב של מינכן הוא פסטיבל ססגוני המציין את הגעתו של האביב אל העיר. הוא נחשב לפסטיבל חשוב מאד בעיר והוא כולל שבועיים של שווקים נהדרים, תהלוכות ססגוניות, מסיבות, אירועים, אטרקציות לכל המשפחה וכמובן גם כמויות גדולות של בירה מקומית מצוינת. פסטיבל לא פחות פופולרי הוא פסטיבל האביב של שטוטגרט שהוא למעשה יריד ענק הנחשב לגדול מסוגו באירופה. אורחי הפסטיבל המיועד לכל המשפחה, מבוגרים וילדים כאחד, יכולים ליהנות מאירועים מגוונים רבים ביניהם מתקני שעשועים, אוהל בירה ענק, תצוגת הטסת כדורים פורחים, תצוגות זיקוקים מלוות במוזיקה, שווקים למכירת חפצי אומנות, תכשיטים, תבלינים ועוד. פסטיבלי האביב של גרמניה מתקיימים במהלך חודשי אפריל ומאי.

סביליה, ספרד. pixabay,
אוכל, שתייה, מוזיקה, ריקודים ואווירה תוססת. יריד האפריל של סביליה/pixabay

יריד האפריל של סביליה, ספרד

בוא האביב מציין עבור העיר סביליה הספרדית את יריד אפריל (La Feria de Abril) עם חגיגות פלמנקו ומלחמות פרים כמיטב המסורת האנדלוסית. יריד אפריל נפתח באופן רשמי עם הדלקתן של מיליוני מנורות המאירות את מתחם היריד ואת שער הכניסה הראשי. מרגע זה ולמשך שישה לילות מתמלאת העיר בתחפושות צבעוניות, אוכל, שתייה, מוזיקה, ריקודים ואווירה תוססת מאין כמוה. במהלך החגיגות ניתן לצפות בתהלוכת סוסים שרתומים לכרכרות מקושטות ונוצצות ופרשים בתלבושות אנדלוסיות מסורתיות, במלחמות שוורים ובמגוון אירועי פלמנקו הנמשכים עד לשעות הבוקר.

פסטיבל ומצעד פריחת הדובדבן, וושינגטון, ארה"ב. ShutterStock
לצד הפריחה היפהפייה ניתן ליהנות בעונה זו גם מ"מצעד פריחת הדובדבן". פסטיבל ומצעד פריחת הדובדבן, וושינגטון, ארה"ב/ShutterStock

פסטיבל ומצעד פריחת הדובדבן, וושינגטון, ארה"ב

וושינגטון DC היא לא רק מקום משכנו של הבית הלבן אלא גם מקום בן נשתלו בתחילת המאה שעברה 3000 עצי דובדבן שניתנו לארה"ב במתנה מיפן (יחי האירוניה). כמות עצים עצומה זו נשתלה בעיקר באזור ה- Mall (האזור המרכזי בו נמצאים בנייני הממשל והמוזיאונים) ומדי אביב מסמל הדובדבן הפורח את בוא האביב בבירת ארה"ב, בדיוק כפי שמתרחש ברחבי יפן. לצד הפריחה היפהפייה ניתן ליהנות בעונה זו גם מ"מצעד פריחת הדובדבן" בו נוטלות חלק תזמורות מכל רחבי ארצות הברית והעולם. התיירים והמקומיים נהנים באירוע זה מבמות נוסעות, להקות מחול, בלוני הליום ענקיים, אורחים מפורסמים ואפילו מ"מלכת פריחת הדובדבנים" עצמה אשר עומדת על בימה נוסעת משלה ומנופפת לשלום לכל הצופים. אם תנופפו גם אתם, תוכלו להרגיש אמריקאיים אותנטיים ליום אחד.

משפחה יוצאת לחופשה. ShutterStock
יש לזכור שחשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל שיעניק לכם מעטפת הגנה/ShutterStock

לנסוע בראש שקט עם אפליקציית smart travel: מענה רפואי 24/7 בכל מקום בעולם

אם אתם כבר ניגשים לאחד מאתרי הנסיעות ברשת במטרה לשריין עבורכם את החופשה האביבית המתקרבת הרי שיש לזכור שחשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל שיעניק לכם מעטפת הגנה מפני מספר תרחישים ובהם - הזדקקות לסיוע רפואי במהלך הטיול. גם בביקור קצר באירופה ייתכן ותצטרכו ביקור רופא או התייעצות עם רופא בטלפון. ביטוח הנסיעות של הפניקס שניתן להפעלה ע"י אפליקציית smart travel, מאפשר למבוטחים לקבל את מענה רפואי מהיר יחסית בכל מקום (בכפוף לזמינות הרופאים). האפליקציה כוללת פיצ'רים חשובים כמו איתור רופא לפי מיקום וסוג התמחות, קביעת ביקור לרופא בלחיצת כפתור, בחירת מקום הביקור המועדף עליכם במרפאה או הזמנת הרופא למלון ואפילו התייעצות בשיחת וידאו. למעשה, תהיו זכאים למגוון שירותים רפואיים, ביניהם כיסוי הוצאות עבור ביקור אצל רופא, תרופות, אשפוזים וניתוחים, טיפול חירום בשיניים ואפילו כיסוי ביטוחי עבור היריון עד שבוע 12 אשר אובחן לראשונה בחו"ל.

המזוודות לא הגיעו? קבלו פיצוי בביט

הכבודה לא הגיעה? תוכלו לקבל החזר בביט של 200$ (עד 3 מבוטחים בפוליסה).

נגנבו לכם הלפטופ או הסמארטפון? יש כיסוי גם עבור זה

מלבד הכיסוי הרפואי המושלם תוכלו לרכוש גם כיסויים נוספים לכבודה, כיסוי הוצאות ביטול או קיצור נסיעה, כיסוי לספורט אתגרי, כיסוי לספורט חורף , כיסוי למקרי גניבת טלפון נייד או לפטופ וכדומה. אגב, ניתן להרחיב במסגרת זו גם את יריעת הכיסוי הרפואי שתכלול כיסוי לתקופת היריון וכן כיסוי להחמרה של מצב רפואי קיים. יתרה על כל אלו, אפליקציית smart travel מאפשרת לכם גם לרכז את כל המסמכים החשובים לכם לנסיעה ובנוסף תוכלו לפנות דרכה לשירות הלקוחות של הפניקס בכל שעה ולכל צורך.

רכשתם כרטיסים לאטקרציות והנסיעה בוטלה?

הנסיעה שתכננתם קוצרה או בוטלה מסיבה רפואית וכרטיסי החוויה שברשותכם לא נוצלו? תוכלו לקבל החזר בגינם (עד 750$ למבוטח, בכפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה).

ההרחבה ניתנת לרכישה ללא תלות בכל הרחבה אחרת ולכן, אם ולא מעוניינים לא חייבים לרכוש הרחבות נוספות , גם לא הרחבה לביטול / קיצור הנסיעה.

בסופו של יום, עם ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס תוכלו לנסוע לאחד מפסטיבלי האביב העולמיים בראש שקט ובלי דאגות. קרה משהו בטיול? לא נורא. יש ביטוח שניתן להשתמש בו ולקבל מענה מושלם, לכל מצב ובכל מקום בעולם. תיהנו.

בשיתוף הפניקס סמארט
  • עוד באותו נושא:
  • פסטיבלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully