וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם בן 83 פונה משדה התעופה אחרי 9 חודשים שגר בו

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 8:57

ארנלדו, בן ה-83, התחיל לגור בשדה התעופה כשלא היה מסוגל עוד לעמוד בשכר הדירה בעיר. הצוות בשדה התגייס עבורו ונתן לו אוכל, קפה ואפילו שק שינה. אחרי 9 חודשים העירייה נרתמה סוף סוף לסייע לו

ארנלדו, בן ה-83, התחיל לגור בשדה התעופה כשלא היה מסוגל עוד לעמוד בשכר הדירה בעיר. הצוות בשדה התגייס עבורו ונתן לו אוכל, קפה ואפילו שק שינה. אחרי 9 חודשים העירייה נרתמה סוף סוף לסייע לו

ארנלדו בן 83 פונה משדה תעופה בבולוניה אחרי שנה. News italy24, צילום מסך
לא יכל לעמוד בשכר הדירה בעיר. ארנלדו בשדה התעופה בבולניה/צילום מסך, News italy24

אדם שגר בשדה התעופה של בולוניה כבר תשעה חודשים קיבל בית חדש. הקשיש, הידוע רק בשם ארנלדו, בן ה-83 התחיל לגור בשדה התעופה כשלא היה מסוגל עוד לעמוד בשכר הדירה בעיר.

צוות שדה התעופה מרקוני, השביעי בגודלו באיטליה, הפך עבור ארנלדו למשפחה והעניק לו שק שינה, קפה וארוחות. דוכן עיתונים בשדה התעופה גם העניק לו עיתון לקרוא כל יום.

ארנלדו אולי מזכיר לכם את דמותו של טום הנקס בסרט 'הטרמינל', אבל כאן הפנסיונר תקוע בגלל עוני ולא בירוקרטיה. בקיץ שעבר הוא מצא את עצמו לא מסוגל לשלם שכר דירה, והתקיים רק מקצבה. למרות העזרה של השירות לחסרי בית מקומיים, הוא התגורר בסופו של דבר בנמל התעופה מרקוני בבולוניה.

שדה התעופה בבולוניה. ShutterStock
צוות שדה התעופה החל לספק לו קפה ואוכל, ואפילו שק שינה. שדה התעופה מרקוני בבולוניה/ShutterStock

קבלת פנים בלתי צפויה

ארנלדו ישן בחוץ ואמר שהוא לא רוצה "להיות מטרד", אבל זה לא היה מעשי כשהחורף הגיע, אז הוא עבר לאזור הצ'ק-אין של שדה התעופה, שם הוא זכה לקבלת פנים בלתי צפויה. צוות שדה התעופה החל לספק לו קפה ואוכל, ואפילו שק שינה.

תשעה חודשים לאחר שהותו של ארנלדו בשדה התעופה, עיריית בולוניה נרתמה לסייע. בזמן שהם ניסו למצוא לו בית קבע, הוא שוכן בבית מלון, שעדיף כמובן מלישון בבניין טרמינל של שדה התעופה.

לוקה ריזו נרבו, חבר המועצה לרווחה בבולוניה, אומר שארנלדו עבר לבולוניה מבלי ליצור קשר עם שירותי הרווחה המקומיים, אך ברגע שהם היו מודעים למקרה שלו הוצעה תמיכה. חבר המועצה אמר כי הוא מצטער שהרשויות למדו על המקרה שלו רק מדיווחים בתקשורת והדגיש את החשיבות של פניית הרשויות לעזרה בעת הצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully