וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוסעת מהגיהנום": התפרעה בטיסה ודפקה על דלת תא הטייס. צפו

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 14:28

בטיסת של חברת ג'טסטאר (Jetstar) האוסטרלית לבאלי, אינדונזיה, הבוקר, התפרעה נוסעת ודפקה על דלתות הקוקפיט, לאחר שהאשימה את אחד מהנוסעים בגניבת הטלפון הנייד שלה. המטוס שב על עקבותיו לאחר שעה וחצי באוויר

אישה שתוארה כ"הנוסעת מהגיהנום" השתוללה בטיסת של חברת ג'טסטאר (Jetstar) האוסטרלית לבאלי, אינדונזיה, ביום שני בבוקר, ואילצה את טייסי מטוס הבואינג 787 דרימליינר לבצע סטייה לא מתוכננת לאחר שעה וחצי בטיסה שאורכה חמש השעות.

הסרטון הדרמטי, למטה, עלה ברשת ה-X ובו נראית הנוסעת צורחת על נוסעת אחרת, בזמן שנוסעים אחרים עומדים סביבה ומתבוננים חסרי אונים במעבר המטוס.

טיסת JQ43 של חברת הלואוקוסט ג'טסטאר לדנפסאר, יצאה ממלבורן קצת לפני 11 בבוקר ביום שני שעון אוסטרליה, כשהטייסים ביצעו פניית פרסה וחזרו לנמל התעופה טולמארין במלבורן.

חלק מהדיווחים גורסים שהאישה התחילה לדפוק בדלת תא הטייס, לאחר שהאשימה את אחד מהנוסעים בגניבת הטלפון הנייד שלה. לאחר מכן, על פי החשד, היא השתוללה בכל המטוס, צעקה וצרחה על אנשים אקראים והעיפה הצידה נוסעים שהיו לידה.

"חוויה קשה עבור נוסעים אחרים"

בהצהרה, דובר של ג'טסטאר, הוא אישר כי "הקפטן החליט לחזור למלבורן כדי לקבל סיוע מהמשטרה הפדרלית האוסטרלית, לאחר שהנוסעת הפריעה אחרי כמעט שעתיים לתוך הטיסה. אנו יודעים שזו הייתה חוויה קשה עבור נוסעים אחרים וחברי הצוות שלנו, ואנו מודים לאלה שסייעו במצב", כך לפי ההצהרה. "בשל הנסיבות, מספר אנשי צוות לא הצליחו להמשיך לטוס".

מחברת התעופה נמסר, כי הטיסה נקבעה מחדש לשעה 10 בבוקר ביום שלישי וכי לנוסעים שנפגעו מהעיכוב יסופקו לינה במלון. הם גם יוכלו לתבוע הוצאות "סבירות". "בטיחות הלקוחות והצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו", ציין דובר ג'טסאטר.

עדים במטוס תיארו כיצד צוות הדיילים ונוסעים טובי-לב עזרו לרסן את האישה בחלק האחורי של המטוס בזמן חזרתו למלבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully