וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל בהודו יצא משליטה. צפו בו מעיף רכבים בכביש באוויר

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 20:15

בהודו משתמשים לא פעם בפילים במסגרת הפולחן במקדשים, אבל הפיל הבא, למרות שהוא מאולף או מבוית, יצא משליטה והחל להעיף באוויר טוקטוקים וריקשות לכל עבר, כששני גברים נמצאים על גבו. צפו בפיל הזועם

פיל זועם בהודו הורס טוקטוקים וריקשות/צילום: רשת X

פילים מאולפים או מבויתים משמשים לעתים קרובות כחלק ממסורות הפולחן במקדשים בחלקים מסוימים של הודו, למשל בקראלה וקרנטקה. עם זאת, גם החיות המאולפות יוצאות לפעמים משליטה, ויש לכך כמה סיבות. בתיעוד שעלה לרשת החברתית X, נראה פיל כועס מקראלה משמיד כלי רכב בצד הדרך, זורק טוקטוקים וריקשות ממונעות כאילו היו צעצועים.

לא ברור אם מדובר באירוע שקרה לאחרונה או שקרה לפני זמן מה. הסרטון צולם על ידי אדם שעומד בקומה הראשונה של בניין ליד הכביש שבו הפיל עשה שמות.

זהו פיל מבוית, ונראה שהחיה הגדולה איבדה את קור רוחה במהלך אחת התהלוכות. בקראלה, פילים לרוב מקושטים בכבדות ומוצגים באירועים חגיגיים. עיטורים אלה, ביחד עם הקהל והחום, מפריעים לרוב לבעלי החיים, והם בסופו של דבר תוקפים את האנשים ואת החפצים שסובבים אותם. במקרה זה, אפשר לראות שני גברים יושבים על ראש הפיל. הם מחזיקים חזק ככל יכולתם, שכן נפילה מגובהו של הפיל תגרום להם לפציעה. כמו כן, הסיכוי שהפיל יתקוף אותם ברגע שהם יהיו על הקרקע - גבוה.

הפיל מסתער לעבר הגברים שמנסים להסיח את דעתו ולשלוט בו. כמה טוקטוקים חונים ליד הכביש ואחד מהם נגרר על ידי הפיל, ולאחר מכן הוא מרים באוויר טוקטוק באמצעות החטים שלו ומנסה לזרוק אותו. עם זאת, ידית הטוקטוק נתפסה בין החטים, מה שגרם לפיל לכעוס עוד יותר. הוא התחיל לנענע בראשו בעוצמה כדי לזרוק את הטוקטוק. בעודו מנסה לעשות זאת, הפיל פוגע בריקשה ליד הטוקטוק. הפיל הורס לחלוטין את גג הריקשה, מרים גם אותה באוויר וגם את הטוקטוק לפני שהוא זורק אותם לכל עבר.

אם מסתכלים היטב, הפיל בעצם כיוון לזרוק את הרכבים לעבר הגברים שעמדו לידו. יש סיכוי שהגברים היו בעצם רוכבי הפיל שניסו להחזיר את השליטה עליו. הסרטון מראה כמה חזקים יכולים להיות היצורים האלה.

הסרטון הזה הוא שוב תזכורת שמראה מדוע אסור להסתבך או להתקרב יותר מדי לחיות בר. בעלי חיים אלה רגישים לאור, לחום וגם לקולות חזקים. בתהלוכה של פסטיבל יש את כל הדברים האלה. פילי תהלוכה עשויים ללכת על אספלט, שעלול להתחמם מאוד בגלל השמש ולצרוב להם ברגליים.

חיות בר, במיוחד פילים, היוצאות מהג'ונגל והורסות חוות ושאר נכסים של אנשים, הפכו למחזה נפוץ לאחרונה. זה קורה בגלל פלישת בני האדם ליערות - אזור המחייה של בעלי החיים. אולי הגיע הזמן, אחת ולתמיד לעזוב אותם במנוחה?!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully