וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטים מוסלמים הרסו את אזור הקבלה במלון באירלנד

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 21:01

תיעוד שעלה לטיקטוק מראה סצנות כאוטיות במלון קלוניאה סטרנד, שבו מבקשי מקלט סורים הורסים את אזור הקבלה במלון בדרום אירלנד, מגשי אוכל שהוטלו על הרצפה וצעקות, ילדים בוכים ולא מעט ויכוחים

פליטים סורים הופכים את אזור הקבלה במלון באירלנד/צילום: טיקטוק

סרטון של מבקשי מקלט הורסים את עמדת הקבלה במלון בדרום אירלנד הועלה לרשת.

הצילומים שפורסמו בטיקטוק מציגים סצנות כאוטיות במלון קלוניאה סטרנד (Clonea Strand) במחוז ווטרפורד, לאחר שהפורעים הפכו רהיטים באזור הקבלה ומגשי סכו"ם הוטלו על רצפת פינת האוכל.

עוד נראים בסרטון, ילדים נסערים שבוכים, בזמן שגברים מתווכחים ביניהם ונשים צורחות. עם זאת, לא ידוע מה גרם לבעיה, אבל בטיקטוק נכתב שמדובר בוויכוח על-אודות האוכל שהוגש לפליטים.

המלון בן 120 החדרים ממוקם באזור מרוחק במיוחד של ווטרפורד ומשקיף על חוף קלוניאה, כחמישה ק"מ מהחנויות והמרכז המסחרי של העיר דונגרבאן (Dungarvan).

המלון קיבל את הקבוצה הראשונה של משפחות סוריות מלבנון בשנת 2015. יותר מ-540 פליטים, בהם 90 ילדים מתחת לגיל חמש, הגיעו מאז למלון. בנוסף לגן ילדים, המלון מספק שיעורי בית ספר לילדים.

אירלנד מפעילה מספר מרכזי אירוח ברחבי הארץ כדי לאכלס מבקשי מקלט בזמן הטיפול בתביעותיהם. המרכזים עוזרים למהגרים להתאקלם בזמן שנבדקת זכאותם לשירותים מהמדינה, כגון בריאות ורווחה סוציאלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully