וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם התיישב ליד כפיל שלו בטיסה: "אנחנו דומים בהכל. יש לנו אפילו אותו שם"

17.3.2024 / 0:05

מה הסיכויים? נוסע בטיסה מבריטניה הופתע לגלות שאדם אחר עשה צ'ק-אין על שמו. הוא חשב שעובדים עליו בהתחלה, עד שגילה שיש אדם בדיוק באותו השם על הטיסה שלו - וזה לא היה הדבר היחיד שהיה זהה ביניהם

הטריילר לסרט ""שלושה זרים זהים"/UNIVERSAL

נוסע בטיסה מבריטניה לתאילנד ודאי חשב שהוא טס למימד אחר לאחר שמצא את הכפיל שלו בשדה התעופה וגילה שהם לא רק חולקים את אותו השם, אלא גם מראה דומה ואפילו יש להם חבר משותף.

"זה מטורף. מה הסיכויים?", סיפר מארק גרלנד בן ה-58 ל-South West News Service בזמן שסיפר על המפגש הבלתי יאמן ביניהם, שהתרחש ב-2 במרץ בטיסה מלונדון לבנגקוק. לפי הדיווחים, נהג האוטובוס, שמוצאו מטרוברידג', וילטשייר, עשה צ'ק-אין לטיסה שלו כשהדיילים אמרו לו שהוא למעשה כבר ביצע צ'ק-אין ועבר שם ממש לפני מספר דקות. מארק טען שמדובר בטעות וביקש שיתנו לו לעבור אך הדיילים ביקשו ממנו להמתין עד שתתברר להם הטעות. רק מאוחר יותר הבין הצוות שיש שני "מארק גרלנד" על אותה טיסה - ושהם גם די דומים אחד לשני.

המארק הגדול יותר, בנאי בן 62 מוורמלי, בריסטול, אכן דומה לעמיתו הצעיר ממנו, עם מבנה גוף וראש קירח תואם. מארק הצעיר הסביר שככל הנראה עובד הצ'ק-אין לא הצליב בין מספר ההזמנה לנוסע והכניס את הכפיל שלו במקומו. "עמדתי ליד דלפק הצ'ק-אין במשך 40 דקות בזמן שהם ניסו לעלות על הבעיה", אמר הדייל, "אז היינו צריכים ללכת מוקדם לשער העלייה למטוס כדי להבין במה מדובר".

אחרי דקות המתנה ארכות, נפגשו הכפילים ולא יכלו לעצור את התרגשותם. "הייתי המום מכמה שזה היה מוזר", אמר מארק הצעיר יותר כשראה את הכפיל שלו, "אנשים אמרו שאנחנו יכולים להיות אחים". הוא הוסיף: "אמרתי לו, 'תראה, אני מארק גרלנד'. הראיתי לו את הדרכון שלי והוא התחיל לצחוק, פתח את הדרכון שלו והראה לי את השם שלו. זה היה מטורף".

לאחר מכן הם המשיכו להאשים בצחוק זה את זה בכך שגרם לכל כך הרבה בעיות בשלבי העלייה למטוס. מארק בן ה-62 אמר: "זה היה מטורף - מעולם לא שמעתי על דבר כזה". "אני הולך לשולחן ויש בחור שנראה בדיוק כמוני, אבל הוא קצת יותר גדול ממני", אמר פועל הבניין, לפני שהוסיף בהומור: "אבל אני נראה יותר טוב ממנו". הוא הוסיף: "הוא כמוני, יש לי אטיטוד ואני אוהב לעצבן אנשים. גם הוא".

מארק הצעיר והמבוגר החליטו במקרה לטוס לתאילנד לחופשה, למשך ארבעה ושלושה שבועות בהתאמה. הטירוף לא פסק שם: כשהזוג עלה למטוס, הם גילו שהם יושבים ממש זה ליד זה. הם שוחחו במשך הטיסה שנערכה 11 וחצי שעות, במהלכה הבינו שיש להם הרבה יותר במשותף משם וקרחת. השניים חיים רק במרחק של 15 דקות זה מזה ובלי ידיעתם הצטלבו דרכיהם בעבר: "אני נהג אוטובוס ומארק אמר שהוא נוסע לפעמים באוטובוס שלי", אמר מארק. בנוסף, לשני הגברים יש ארבעה ילדים (לכל אחד), למרות שנהג האוטובוס מעולם לא היה נשוי בזמן שפועל הבניין גרוש. יש להם אפילו מכר משותף: "אחד מהקולגות שלי מכיר אותו והולך לשתות איתו בפאב", אמר מארק הצעיר.

עוד בנושא:
מצאה ברשת את הכפילה שלה - ורצחה אותה רק כדי לזייף את מותה

הכפיל של פוטין זוהה לראשונה? מומחה טוען שהוא נגר מבלארוס, ששרד ניסיון התנקשות

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

כצפוי, לשניהם יש תשוקה לתאילנד כשכל אחד מהם ביקר בגן העדן של דרום מזרח אסיה כבר עשרות פעמים. "אמרתי לו שהייתי 13 פעמים והוא אמר לי שהוא היה 83 פעמים", אמר מארק המבוגר. עד סוף הטיסה כבר לא היה אפשר להפריד ביניהם - עד כדי כך שמארק הצעיר תפס "תנומה קלה על הכתף שלי", הוא נזכר.

שניהם מאמינים כעת שזו תחילתה של חברות נפלאה. "המפגש המקרי שלנו שימח אותי", אמר נהג האוטובוס, שמתכנן לשמור על קשר עם מקבילו המבוגר יותר ולהיפגש איתו לבירה בתאילנד. "מצאתי חבר לכל החיים", הוסיף המארק השני.

  • עוד באותו נושא:
  • כפילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully