וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירים שהגיעו לרוסיה, נעצרו והוכרחו להילחם נגד אוקראינה

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 18:39

שבעה אזרחים הודים שהגיעו לרוסיה עבור עבודה, נעצרו על ידי כוחות הצבא, נאלצו לחתום על הסכם בניגוד לרצונם ולהילחם במלחמה נגד אוקראינה. משפחתם פנתה לממשלה ההודית בבקשה לעזור בשחרורם

תיירים הודים נעצרו ברוסיה והוכרחו להילחם נגד אוקראינה/צילום: רשת X

הצבא הרוסי עצר, לכאורה, שבעה אזרחים הודים ואילץ אותם להילחם במלחמה נגד אוקראינה.

סרטון של שבעת ההודים שותף ברשתות החברתיות, ובו ניתן לשמוע אחד מהם פונה לממשלה ההודית שתחזיר אותם בשלום. האיש גם טען שהוא, יחד עם כל האחרים, נאלץ לחתום על הסכם והציעו להם לעבוד כטבחים וכנהגים.

בינתיים, משפחתו של אחד ההודים, ממחוז גורדאספור בפנג'אב, פנתה לממשלה בבקשה להחזיר בבטחה את בנם מרוסיה. בשיחה עם India Today TV, משפחתו של רבנית סינג (Ravneet Singh) אמרה שהוא ועוד אדם בשם ויקראם השיגו אשרת תייר על ידי תשלום של 11 לאק רופי לסוכן, שהבטיח להם עבודה. השניים הגיעו לרוסיה ונתפסו על ידי המשטרה המקומית כשיצאו לסיור.

המשפחה גם טענה שהכוחות הרוסים עצרו את שני הגברים והעבירו אותם לקציני צבא, שגייסו אותם בכוח לצבא כדי להילחם באוקראינה, תוך כדי המלחמה.

תיירים הודים נעצרו ברוסיה והוכרחו להילחם נגד אוקראינה. X, צילום מסך
הכוחות הרוסים עצרו את הגברים והעבירו אותם לקציני צבא. האזרחים ההודים מחויילים/צילום מסך, X

חתמו על הסכם שלא יכלו להבין

ממשפחתו של רבנית סינג נמסר, כי קיבלו ממנו טלפון והוא יידע אותם על השתלשלות האירועים שהובילה למעצרם. הוא גם טען ששניהם נדרשו לחתום על הסכם שלא יכלו להבין בשל מחסומי שפה.

רבנית סינג אמר כי כמה אחרים, שהגיעו לרוסיה קודם לכן, נאלצו להילחם באוקראינה בניגוד לרצונם.

מלחמת רוסיה-אוקראינה נכנסה לשנתה השלישית בפברואר 2024. בחודשים האחרונים הגבירה אוקראינה את ההתקפות בים השחור ובחצי האי קרים, שרוסיה תפסה וסיפחה בשנת 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully