וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרים לשנות אווירה: אירועים מומלצים ליום הבחירות לרשויות

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 14:56

הצבעתם? עכשיו הגיע הזמן לקחת פסק זמן מהשגרה ולצאת לטבע או לבילויים מיוחדים לכל המשפחה. אספנו עבורכם כמה מהאירועים המומלצים ביום הבחירות לרשויות המקומיות

חניכת מרכז המבקרים החדש של פארק תמנע/צילום: זיו ריינשטיין

יום בחירות בגנים הלאומיים ושמורות הטבע
במסגרת יום הבחירות, רשות הטבע והגנים מזמינה להשתתף במגוון הפעילויות באתרים השונים שלה ברחבי הארץ. בין הפעילויות השונות ניתן למצוא פעילויות ציור והשראה, טיולים מודרכים, אתרי מורשת, פעילויות עם חיות ועוד. הפעילויות יתקיימו בשעות הבוקר והצהריים. זה הזמן לגלות את החורף הישראלי בטבע, עם צמחייה משגשגת ובעלי חיים רבים שפעילים בעונה זו.
מתי: 27 בפברואר בשעות שונות
כמה: בהתאם לפעילות. כניסה חינם למנויי מטמון
איפה: גנים לאומיים ושמורות טבע ברחבי הארץ
לפרטים: https://www.parks.org.il

בוחרים במורשת
המועצה לשימור אתרים, בשיתוף משרד המורשת, מזמינה למגוון סיורים ופעילויות לכל המשפחה בעשרות אתרי מורשת ברחבי הארץ, שכל אחד מהם מהווה פרק חשוב בתולדות ההתיישבות בארץ, הקמת מדינת ישראל ושנותיה הראשונות. בין הפעילויות: סיורים מודרכים בליווי שחקנים, התנסות בחיי החלוצים, משחקי בריחה, חידונים ברוח היסטורית, סיפורים מחיי מנהיגים מלפני קום המדינה ואחריה ועוד.
מתי: 27 בפברואר בשעות שונות
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: אתרי מורשת ברחבי הארץ
לפרטים: https://shimur.org/events_cat/electionday

כל המשפחה במדעטק
במדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, מציעים מגוון פעילויות חדשות ומקוריות, לזמן בילוי איכותי משותף לכל המשפחה ביום השבתון. כך למשל, "מופע משפחות מאירות" - תכירו את משפחת האורות וחבריה הנראים והנסתרים, "דומה אך שונה" - סדנה פעילה לכל המשפחה בה תראו כיצד נוצרים עננים ואפילו תמלאו בעזרתם בלונים ועוד. זאת בנוסף לתערוכות החדשות והוותיקות במקום. לתושבים שפונו מבתיהם בהתאם לרשימה באתר - הכניסה ללא עלות.
מתי: 27 בפברואר, 17:00-10:00
כמה: 84 ש"ח לאדם בהזמנה מרא באתר. חינם עד גיל 5
איפה: מדעטק, רחוב שמריהו לוין 25, חיפה
לפרטים: https://www.madatech.org.il

הפנינג בקניון עופר
קניון עופר חדרה יערוך ביום הבחירות לראשות המקומית הפנינג משפחתי הכולל מגוון רחב של מופעים, הצגות, סדנאות יצירה ופעילויות לכל המשפחה. ההפנינג יכלול בין היתר סדנת עיצוב תעודת זהות, הצגה שתיבחר על ידי הילדים, מופע של כוכב הילדים ציקולולו ועוד. במרכז הקניון תוצב עמדת קלפי לילדים שבה הילדים יבחרו את ההצגה שאותה ירצו לראות. בנוסף, יציעו חנויות הקניון הטבות, הנחות ומבצעים מיוחדים.
מתי: 27 בפברואר, 18:00-11:00
כמה: כניסה חינם
איפה: קניון עופר, חדרה

יום הבחירות במתחמי BIG FASHION
בכל מתחמי BIG FASHION יוצעו ביום הבחירות פעילויות לילדים, הכוללות הופעות, סדנאות ומתנפחים. לדוגמה: פסטיבל מתנפחים ב-BIG FASHION DANILOF טבריה, מופעים של כוכבות הילדים נופיקי ושרי פופ בקניון בת ים ועוד.
מתי: 27 בפברואר, בשעות שונות.
כמה: חינם
איפה: מתחמי BIG FASHION ברחבי הארץ
לפרטים: "BIG ביג" בפייסבוק

מצביעים ונוסעים ליהנות בגולן
ביום הבחירות לרשויות מציעים אתרי התיירות בגולן מגוון אפשרויות בילוי מהנות לכל המשפחה, לצד מסלולי טיול ונקודות תצפית מרהיבות על המפלים והנחלים הזורמים. בין הפעילויות: יום כיף ב"חייט במה" (כולל תיאטרון בובות), סדנאות זכוכית בסטודיו מנדרינה, סדנאות יצירה בלול ארט ועוד.
מתי: 27 בפברואר, בשעות שונות
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: מוקדים שונים ברמת הגולן
לפרטים: https://tourgolan.org.il

מדעטק חיפה. ניצן זוהר,
מגוון פעילויות חדשות ומקוריות. מדעטק/ניצן זוהר

בוחרים בטבעון
פורום תיירות קריית טבעון מזמין להצטרף למבחר טיולים וסיורים בהדרכת מורי/ות דרך ויוצרים/ות מקומיים. הטיולים, בעלות מוזלת, כוללים את "מעורב טבעוני" בהדרכת קובי לובשבסקי, "המסלול הנוסטלגי" בהדרכת ארז גנסקו, "הסיור הטבעי" בהדרכת שחר עטיה, "הטיול המשפחתי" בהדרכת רן שדה ועוד. זאת בנוסף לפעילויות עצמאיות שיוצעו באזור.
מתי: 27 בפברואר בשעות 10:00 ו-13:00
כמה: 30 ש"ח למבוגר, 20 ש"ח לילד (גיל 12-3)
איפה: קריית טבעון והסביבה
לפרטים: https://www.ktv.org.il/ads/190

בוחרים בנמל תל אביב
ביום הבחירות תתקיים בנמל תל אביב מכירת בגדים מיוחדת: שיתוף פעולה של עמותת בית הגלגלים עם המחסן של מיה, עודפי מותגים ובגדי יד שנייה איכותיים כחדשים במחירים של 40-10 ש"ח. כל ההכנסות ייתרמו לשיקום בית הגלגלים לילדים וצעירים עם מוגבלות פיזית בעוטף עזה. בשעה 17:00 כולם מוזמנים לאימון זומבה קצבי בכניסה חופשית, ברחבה הסמוכה למזרקה (יריד המזרח).
מתי: 27 בפברואר, 17:00-10:00
כמה: כניסה חינם
איפה: מבנה 1, נמל תל אביב

יום הבחירות ב"אנו - מוזיאון העם היהודי"
"אנו - מוזיאון העם היהודי" יהיה פתוח ביום הבחירות לרשויות המקומיות. בימים אלה מוצגת לקהל הרחב התערוכה החדשה "שבעה באוקטובר", העוסקת בתגובה של התרבות הישראלית למלחמה שהחלה באותו היום, ובפרץ היצירה מאז תחילת המלחמה. נוסף לתערוכה החדשה ולתצוגת הקבע מציע המוזיאון לילדים ולכל המשפחה את גלריית "גיבורים" האהובה, שם ילמדו בדרך חדשנית ואינטראקטיבית על היהודים ששינו את פני ההיסטוריה.
מתי: 27 בפברואר
כמה: 52 ש"ח. ילדים עד גיל 5 - חינם
איפה: אנו - מוזיאון העם היהודי, קמפוס אוניברסיטת תל אביב
לפרטים: https://www.anumuseum.org.il

מופעים ופעילויות בקניותר נס ציונה
קניון עופר קניותר נס ציונה יציע יום של מופעים, הצגות ופעילויות לכל המשפחה, כגון "המופע של מיקה " (12:00), ג'יגה כוכבת הילדים במופע בשיתוף הקהל בנושא מדע (17:00) הכולל ניסויים כגון ניסוי בקרח יבש, איך יוצרים ערפל, הכנת שיקויים, מקלחת בועות מפרצות ויצירת בועות סבון ועוד. בנוסף, יציעו חנויות הקניון הטבות, הנחות ומבצעים מיוחדים.
מתי: 27 בפברואר
כמה: כחינם
איפה: עופר קניותר נס ציונה

חוויות מיוחדות במגדל דוד
ביום הבחירות המוניציפליות, "מגדל דוד מוזיאון ירושלים" יזמין לראשונה את הציבור הרחב לעלות לצריח המגדל, המינרט, שסגור בדרך כלל, ולצפות בנוף יוצא הדופן הנשקף ממנו. בנוסף, ביום הבחירות ייערכו סיורים תיאטרליים לכל המשפחה, סיור שקיעה על הגגות, סיורים מודרכים וביקור בגלריות החדשות של המוזיאון.
מתי: 27 בפברואר
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: מוזיאון מגדל דוד, ירושלים
לפרטים: https://www.tod.org.il/electionday2024-tod

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יקב טוליפ
17.8.21. דרור זמיר, מערכת וואלה!
טבעון מציעה סיורים מודרכים שונים. יקב טוליפ/מערכת וואלה!, דרור זמיר

בוחרים בקופים
מקלט הקופים הישראלי, הממוקם בכניסה לכפר דניאל (יער בן שמן), הוא עמותה העוסקת בהצלה ושיקום קופים. ביום הבחירות המקלט יפתח את שעריו לציבור הרחב, לסיור לימודי וחווייתי מרתק בו המשתתפים יפגשו את הקופים המתגוררים במקלט, ישמעו על הסיפורים האישיים שלהם ועל הצלחת שיקומם.
מתי: יום שלישי, 27.2 בשעה 11:00
כמה: 48 ש"ח שיתרמו למאמץ הצלת ושיקום הקופים
איפה: 'מקלט הקופים' בווייז יביא אתכם עד לחניה רחבת הידיים שבכניסה למקלט. יש להזמין סיור מראש באתר המקלט: https://www.ipsf.org.il/

בוחרים במוזיאון ישראל
מבקרים במוזיאון ישראל ובוחרים את היצירות המחזקות ומעוררות התקווה ביותר במוזיאון: פסל אהבה או "והיתה הקשת"? בית הכנסת מאיטליה או המקדש מחצור? אתם בוחרים מבין 9 יצירות ידועות ואהובות מהאגפים השונים במוזיאון. המוזיאון יהיה פתוח באופן מיוחד עד מאוחר ויתקיימו בו סיורים ללא תשלום ופעילויות לכל המשפחה.
מתי: 27 בפברואר, 20:00-12:00
כמה: מחיר כניסה למבוגר 54 ש"ח. הכניסה לילדים ללא תשלום
איפה: מוזיאון ישראל, ירושלים
לפרטים: https://www.imj.org.il

חגיגת דמוקרטיה בקניון שער הצפון
קניון שער הצפון מציע סדנאות יצירה משפחתיות שתתקיימנה בהשראת צבעי הדגל, במהלכן יוכלו המשתתפים ליצור שרשראות כחול-לבן, חמסות ומגן דוד, וגם כדורי שוקולד בכחול ולבן, מתוך מטרה לחבר את הדור הבא למורשת התרבותית והחברתית שלנו. האירוע נועד להדגיש את חשיבות המעורבות האזרחית ולקדם דיאלוג בין דורי על ערכי הדמוקרטיה בישראל.
מתי: 27 בפברואר, 17:00-11:00
כמה: כניסה חינם
איפה: קניון שער הצפון, דרך חיפה 30, קריית אתא
לפרטים: https://www.shaar-hatsafon.co.il

יום הבחירות בעמק יזרעאל
עמק יזרעאל מציע מגוון רחב של אטרקציות, עגלות קפה בטבע ויקבים שיצפו למבקרים ביום הבחירות לרשויות המקומיות. עדכונים ופרטים נוספים לגבי האטרקציות השונות והפעילויות במרחב ניתן למצוא באתר הבית של תיירות המועצה האזורית עמק יזרעאל. בין האתרים: שביל פרות החלב, קטופותי, חוות דרך התבלינים, מוזיאון העמק ביפעת ועוד.
מתי: 27 בפברואר, בשעות שונות
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: מוקדים שונים בעמק יזרעאל
לפרטים: https://www.yizrael-tayarut.co.il

תערוכה "עיר מקלט"
מרכז אדמונד דה רוטשילד מזמין את כולם להגיע, לצפות ולסייר בתערוכה "עיר מקלט" שאוצרת רעות ברנע. התערוכה "עיר מקלט" עוסקת במרחב העירוני כמקלט, לא רק במובן המילולי (שהתחדד עוד יותר בחודשים האחרונים) אלא במובן הקונספטואלי. עיר היא אמנם בניינים, כבישים, מדרכות ועוד, אבל היא בעיקר מקום בו מצויה הרוח האנושית והמרקם החברתי. הרעיון לתערוכה עלה עם תחילת תקופת המחאה, תקופה שגרמה לרבים ולרבות מאיתנו להסתכלות מחודשת על צורת החיים שהעיר מאפשרת לנו. בתערוכה משתתפים תשעה אמנים ואמניות, בוגרי מחלקות שונות בבתי-הספר הגבוהים לאמנות ועיצוב, חלקם חברי וחברות רשת מרכז אדמונד דה רוטשילד.
מתי: 27 בפברואר בין השעות 10:00-18:00
כמה: חינם
איפה: רוטשילד 104 תל אביב
לפרטים: https://edrcenter.com/

בוחרים בטבע: התנדבות בחקלאות
במהלך יום הבחירות עמותת "חיבורים בחקלאות" מזמינה אתכם - זוגות, קבוצות חברים ומשפחות - לנצל את יום השבתון לפעילות של כיף עם חיבור לטבע ולאדמה, זמן איכות לצד עזרה לענף החקלאות שנקלע למשבר קשה עם פרוץ המלחמה. מגיזום פטל במשק של אביחי באבני איתן בגולן, דרך עזרה בחממות המלפפונים של אבי במושב אחיטוב בעמק חפר, ועד קטיף לימונים ופומלות אצל יהודה החקלאי.
מתי: 27 בפברואר במשך שעות היום
כמה: חינם
איפה: צפון, דרום ומרכז
לפרטים: חמל "חיבורים בחקלאות": https://did.li/q6NlC

שקיעה בעמודי שלמה פארק תמנע. דין אריאל, אתר רשמי
אתרי התיירות של הערבה הדרומית מזמינים. פארק תמנע/אתר רשמי, דין אריאל

חוויות יצירה וטעמים בקניון שבעת הכוכבים
קניון שבעת הכוכבים יהפוך ביום הבחירות למרכז פעילות ויצירה עם סדנאות ברוח היום ועם יריד אוכל שיאפשר לכם ליהנות ממספר בחירות טעימות. בשעות 14:00-11:00 תתקיים סדנה לכל הגילים ליצירת מגנט בצורת מפת ארץ ישראל ושרשרת מגן דוד. ב-17:30 תתקיים סדנת יצירה להכנת עכבישי אצבעות ייחודיים. וגם: יריד אוכל ייעודי שיימשך כל היום (20:00-9:30) ויציע מגוון רחב של מטעמים ממטבחי העדות בישראל.
מתי: 27 בפברואר, בשעות שונות
כמה: חינם
איפה: קניון שבעת הכוכבים, שד' שבעת הכוכבים 8, הרצליה
לפרטים: https://7star.co.il

לבחור במילואימניקים בדיזינגוף סנטר
דיזנגוף סנטר יערוך את יריד "לבחור במילואימניקים", בו יפעלו כ-30 דוכנים של בעלי עסקים מרחבי הארץ שגויסו למילואים ב"חרבות ברזל". הסנטר יארח את העסקים של המילואימניקים ללא תשלום על מנת לתמוך, לחזק ולאפשר להם להתפרנס בכבוד. הדוכנים מגיעים מעולמות האופנה, לייף סטייל, פרחים, מזון כמו שוקולד, שמן זית, יינות ובירות בוטיק ועוד. היריד יתקיים במקביל לעמדת תרומות דם של מד"א, שתוצב במשך יום שלם בגשר עגבנייה.
מתי: 27 בפברואר, 18:00-10:00
כמה: כניסה חינם
איפה: מתחם הגלריה שבקומה 1- בדיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, ת"א

פעילויות במגי'ק קאס
Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הממוקם במישור אדומים, מזמין משפחות ליהנות ביום הבחירות ממתקני הפארק והאטרקציות הייחודיות. במסגרת כרטיס משפחתי שהושק לאחרונה, משפחה שתרכוש כרטיס משפחתי הכולל 10 כניסות, תקבל הנחה על כל כרטיס ברכישה באתר. הכרטיס כולל שימוש בלתי מוגבל בכל מתקני השעשועים והאקסטרים כמו בראשית, לופר, דיסקאברי 360 ואחרים, מסלול מראות, עיר האימה וג'ימבורי.
מתי: 27 בפברואר, 19:00-15:00
כמה: 129 ש"ח לכרטיס רגיל
איפה: מג'יק קאס, מישור אדומים
לפרטים: https://magic-kass.co.il

טורניר Samsung Gaming
ביום הבחירות יתקיים במתחם NOM בארנה בהרצליה טורניר SamsungGaming# עבור הילדים ובני הנוער, בהשתתפות כוכבי הרשת: מר שיבולת, דניאל דסטיני ו-Rainbow Queen, שיתחרו בנבחרת NOM הכוללת את הגיימרים: SOMIN, SHIRI ו-Erez Gabay. את האירוע ינחה MasterOhad והוא ילווה בפרשנות של: Deduction. כל המשחקים ישוחקו במכשירי גלקסי S24 Ultra משוכללים ויוקרנו לצופים ע"ג מסך NEO QLED עצום בגודל 98 אינץ' הייעודי לגיימינג.
מתי: 27 בפברואר, 17:30 - 20:30
כמה: בחינם, בכפוף להרשמה מראש באתר
איפה: מתחם NOM בארנה בהרצליה
לפרטים והרשמה: https://www.samsung.com/il/promotions/samsunggaming/

הצביעו בן-גוריון
ביום הבחירות, גם הילדים המבקרים בצריף בן-גוריון יכולים לקחת חלק בחגיגה הדמוקרטית, על ידי בחירת החפץ האהוב עליהם ביותר בביקור. בכניסה לאתר הילדים יצטלמו במצלמת פלואוריד. את התמונה ידביקו על תעודת זהות מיוחדת שיקבלו, עם חותמת שהתעודה נמסרה בצריף בן-גוריון. את שאר הפרטים, ימלאו הילדים בעצמם. מצויידים בתעודה החדשה, יצאו לסיור עצמאי באתר, כולל צפייה בסרטים, התנסות בשולחנות פעילות אינטראקטיביים, היכרות עם מזכרות היסטוריות, וכמובן, ביקור בצריף המגורים המקורי. בסיום הביקור, יגיעו לקלפי שהוקם במיוחד במקום, יציגו את תעודת הזהות, ובעזרתה יקבלו את זכות הבחירה, לקבוע מה החפץ שמצא חן ביניהם הכי הרבה. את תעודות הזהות הילדים ייקחו הביתה איתם, לזכור את הטעימה הדמוקרטית הראשונה שלהם.
מתי: 27 בפברואר, 11:00-15:00
כמה: מחיר כניסה: 15 שקלים לילד (עד גיל 18) 20 שקלים למבוגר (למפונים 50%)
איפה: צריף בן גוריון, שדה בוקר
פרטים: www.ben-gurion.co.il או בטלפון 08-6560469

יום הבחירות בערבה הדרומית
יום השבתון הוא הזדמנות מצוינת לבילוי זוגי או משפחתי, ואתרי התיירות של הערבה הדרומית מזמינים ליום שכולו חוויות, סיורים ופעילויות לכל המשפחה במחיר מיוחד של 10 שקלים בלבד לפעילות: כניסה לפארק תמנע בין השעות 16:00-8:00, כניסה לחי בר יטבתה ב-15:30-8:30, פעילות אקו-ארט ופארק שעשועים אקולוגי ב"אקו כיף" לוטן ב-15:00-11:00, סיור בבריכות הפלמינגו בהדרכת צוות פארק הצפרות אילת וגלידה או קפה ב-10 שקלים בפונדק יטבתה.
מתי: 27 בפברואר בשעות שונות
כמה: 10 ש"ח לפעילות
איפה: אתרים שונים בערבה הדרומית.
לפרטים: בהרשמה מראש לחלק מהפעילויות, https://aravadesert.co.il/events/?category=11

לאירועים נוספים ללא תשלום ביום הבחירות, היכנסו לאתר free-il.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully