וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארחת של Airbnb קיבלה ביקורת שלילית מגבר ונקמה בו בצורה אכזרית

28.3.2024 / 0:01

אמנדה פולר, בעלת דירת אייר בי אנד בי, הסתכסכה עם האורח, ד"ר שון מקי, והחליטה לסחוט אותו באמצעות תמונות שלו עם אישה שהיו ברשותה. אלא שבטעות היא שלחה אותן לאשתו

בעלת Airbnb שלחה לאשתו של האורח תיעוד שלו עם אישה אחרת בגלל ביקורת גרועה/@nickflicksmedia

מארחת זועמת של Airbnb מצאה דרך מקורית וקשוחה במיוחד לנקמה באורח שלה שהשאיר ביקורת רעה באתר על הנכס שלה. מה היא עשתה? היא העבירה לאשתו של האורח הזה קטעי וידאו שבהם אפשר לראות אותו מארח אישה אחרת בדירה השכורה.

בעלת הדירה, פמלה פולר, ניסתה ככל הנראה לסחוט את השוכר שון מקי באיומים שתשלח לאשתו סרטונים ממצלמות האבטחה שבהם הוא נראה עם אישה אחרת, אבל בטעות היא לחצה על "שלח".

ד"ר שון מקי, תושב מיסיסיפי, שכר מקום אירוח בטנסי מתאריך 9 בספטמבר עד 11 בספטמבר עבורו ועבור שלושה אורחים נוספים. הוא ציין בפני בעלת הנכס שייתכן שיזמין חברים נוספים לארוחת ערב במקום, שעולה$567 ללילה. פולר טענה שהוא הפר שתי תקנות והזמין יותר אורחים מהצפוי, לכן היא חייבה אותו בתשלום נוסף של 960 דולר עבור השהות בנכס בעל 3 חדרי שינה ו-2 חדרי רחצה.

מקי סירב לשלם את התשלום הנוסף והתגובה של פולר היתה אכזרית. על פי הדיווחים, היא שלחה לאשתו של שון מקי צילומי אבטחה ממערכת הטלוויזיה במעגל סגור שבהם נראה שון עם אישה אחרת. בעקבות האירוע, הוגשה נגד פמלה תביעה משפטית בהאשמה כי ניסתה לסחוט אותו.

התמונה ששלחה בעלת האייר בי אנד בי לאשתו של הלקוח. Mississippi District Court, צילום מסך
התמונה שסיבכה את הגבר הנשוי/צילום מסך, Mississippi District Court

מקי טען בפני בית המשפט כי הוא חווה "מצוקה רגשית" ונישואיו נפגעו בעקבות המעשה של פמלה. התכתבות האימיילים בין השניים תועדה והיא מראה כי פולר כתבה למקי: "שלום שון, נוכל לקבל מקסימום 8 אורחים. זה בגלל מגבלות העיר והתפוסה בבית שלנו. בדוא"ל נוסף נטען כי מקי הפר כמה כללים במקום האירוח, שהוא מכחיש.

"אני מאוד מצטערת, אבל הפרת את חוק האיסור על מסיבה, הפרעת לשכנים שלי על ידי קללות וצעקות במגרש החניה, ויש לך אורחים לא מורשים. אני מבקשת ממך לעזוב עכשיו. אני לא יכולה לאפשר לך להישאר, אני מצטערת", נכתב באימייל מפולר.

מאוחר יותר השאיר מאקי ביקורת שלילית על הדירה בתר וביקש החזר חלקי של 502 דולר. במסמכי התביעה נכתב: "בזמן שהוא עשה צ'ק-אאוט מהנכס, מאקי, שלא הפר שום חוקים ודיבר עם המארחת, חשב שכל הבעיות נפתרו כמקרה פשוט של אי הבנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מקי טוען שלאחר שבוע פולר שלחה לו הודעה ב-17 עם תמונות שלו יחד עם אישה אחרת. "שלום שון, אני מקווה שאתה בסדר. מצטערת שלקח כל כך הרבה זמן להשיג את התמונות שביקשת כדי להראות את שהותך בבית שלנו. אבל הייתה לי אמונה, מונעת על ידי יושרה, אז התחייבתי לפרסם אותן עבורך ועבור Airbnb. התמונה הזו מ-3:16 לפנות בוקר בולטת במיוחד. האם עלי להעביר את התמונות והסרטונים לתרזה [אשתו של מקי], או שאתה תעשה את זה?"

לאחר מכן היא איימה לכאורה להעלות את התמונות ליוטיוב מכיוון שלטענתה "הקובץ גדול מדי להודעת טקסט".

חלפו כמה ימים ופולר שלחה לכאורה את התמונה באימייל לאשתו של מקי עם שורת הנושא, 'תיק נחמד' וכתבה: 'אני אוהבת את התיק שלך, איפה השגת אותו?".

מקי טען שפנה לחברת Airbnb אך היא לא עזרה לו ו"לא הגיבה כפי שכל אדם הגון או אפילו תאגיד הגון היה מגיב על התנהלות בלתי חוקית ומתועבת שכזו". "נישואיו של התובע סבלו כתוצאה מכך", נכתב בכתב התביעה , בו נאמר שהמארחת גרמה לו ל"עוגמת נפש קיצונית" ו"השפלה פומבית".

פולר מצידה הגישה תביעה נגדית ומכחישה שאי פעם התכתבה עם אשתו של מאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully