וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע ללא חולצה פוצץ את הדייל בטיסה, עד שהוא נפל. צפו

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 16:20

נוסע בריטי בן 35 נעצר לאחר שהרס את השירותים במטוס והיכה דייל באגרופים בטיסה מבנגקוק ללונדון, עד שהאחרון צנח. צפו בנוסעים שמנסים לרסן אותו

נוסע בריטי ערום למחצה נעצר בחשד שהיכה באגרופים דייל והשחית את השירותים במטוס בזמן הטיסה.

על פי הדיווחים, נוסעים אחרים נאלצו להתערב כאשר האיש האלמוני, בן 35, גרם לכאורה להרס בטיסה של תאי איירווייז מבנגקוק להית'רו, לונדון, ביום רביעי בשבוע שעבר. עם הנחיתה בלונדון, נעצר האיש ללא החולצה בחשד לחבלה חמורה וסיכון כלי טיס.

לפי תיעוד של האירוע שהופץ ברשות החברתיות, נראה שהנוסע מכה את הדייל כל כך חזק עד שהוא נפל על הרצפה. נוסעת שתיעדה את התקיפה לכאורה בטלפון אמרה: "הוא היה בשירותים והוא התחיל לצרוח ולצעוק. הוא התחיל לחבוט בדלת שהתנתקה מהצירים שלה. נוסע אחר בחולצת טריקו לבנה ניסה להוציא אותו משם. פרצה קטטה ובסופו של דבר הוא חבט בדייל. אני חושבת שהוא שבר את האף".

"היינו צריכים לשמוע את הקללות הגסות שלו"

על פי הדיווחים, הנוסעים גם הוזהרו כי ייתכן שהטיסה תצטרך להיות מוסטת לדובאי אם הנוסע לא יירגע, אך למרבה המזל המטוס הצליח להמשיך במסלולו. הנוסעת הוסיפה: "שני נוסעים ישבו משני צידיו ומשכו אותו למטה. היינו צריכים לשמוע את הצעקות והקללות הגסות שלו. אנשים החליפו מושבים והעבירו ילדים לחלק האחורי של המטוס. עם הנחיתה, המשטרה נכנסה והורידה אותו מהמטוס".

המשטרה טוענת כי האיש נלקח משם לאחר נחיתת המטוס, והוסיפה כי הוא נותר במעצר בעקבות האירוע. נוסע נוסף פונה לבית החולים, שם הוערך מצבו ונמצא כי אינו בסכנת חיים, כך נמסר בהודעת השוטרים.

ממשטרת לונדון נמסר: "הגענו למטוס ועצרנו גבר בן 35 בחשד לחבלה חמורה וסיכון כלי טיס. הוא נשאר במעצר. אדם נוסף פונה לבית החולים והוא אינו בסכנת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully