וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרו לנערה לקפוץ ממעלית סקי; זה לא נגמר טוב. צפו

גולשת סנובורד בת 16 בקליפורניה, נפלה ממעלית סקי באתר גלישה כשלמטה חיכו לה אנשי ביטחון ומחלצים שפרסו רשת מתחתיה. היא קפצה אליהם, אבל האירוע נגמר בבית חולים. צפו

דוגמנית מצטלמת בעירום באתר סקי לכל המשפחה/influencersinthewild

נערה בת 16 אושפזה בבית חולים, לאחר שנפלה ממעלית סקי באזור מאמות' מאונטיין (Mammoth Mountain) בקליפורניה, כאשר צופים מהצד לא הצליחו לתפוס את הנערה חסרת האונים.

הנערה ששמה לא זוהה, עלתה על המעלית ה-Stump Alley Express עם שלושה גולשים נוספים ביום שבת, כשהנפילה המפחידה תועדה בסרטון.

בסרטון, נראית גולשת הסנובורד תלויה על מעלית הסקי שנעצר מתנועה, כשעשרה מחברי סיירת הסקי של אתר הנופש (אנשי הביטחון באתר) עומדים מתחתיה, ונראים אוחזים ברשת כדי לתפוס אותה, בזמן שהיא מוכנה לשחרר את אחיזתה מהכיסא של המעלית.

באופן מזעזע, הילדה הרפתה ואז צנחה לקרקע, כשהיא מחמיצה לחלוטין את הרשת. לפתע נשמע רעש התרסקות מצמרר, כשהנערה פגעה בקרקע מתחת בזמן שהסובבים נאנחים מעצב.

מצב הגולשת לא ידוע

דובר אתר הסקי אמר ל-KTLA 5 News כי הנערה "לא ישבה לגמרי" והחלה להחליק מהכיסא שלה בזמן שהמעלית עלתה להר. "האנשים האחרים על הכיסא של המעלית אחזו בגולשת והחזיקו אותה כדי שלא תיפול בזמן שמפעילי המעלית עצרו אותה", אמר הדובר.

הנערה הועברה במהירות לבית החולים ממות' "להערכה", ומצבה לא ידוע. "מחשבותינו עם הגולשת ומשפחתה", אמרו באתר הסקי.

הגובה של ממות' מאונטיין, אתר הסקי הגבוה ביותר בקליפורניה, הוא כמעט 2,440 מטרים ובו יורדים כעשרה מטרים של שלג בעונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גולשת סנובורד נפלה ממעלית סקי בקליפורניה. טוויטר, צילום מסך
גולשת סנובורד נפלה ממעלית סקי בקליפורניה/צילום מסך, טוויטר

רק 4% מהנפילות נובעות מבעיות רפואיות של גולשים

המעלית, שנבנתה בשנת 1997, היא אחת מ-25 המשרתות את אתר הסקי המשתרע על פני 3,500 דונם בקצה רכס הרי סיירה נבאדה.

איגוד אזורי הסקי הלאומי (NSAA) מצא כי ניתן לייחס 86% מהנפילות במעלית הסקי להתנהגות וטעות של נוסעים - כאשר רק 4% מהנפילות נובעות מבעיות רפואיות של גולשים במעלית. משנת 1973 עד 2020 נספרו רק 30 מתים הקשורים לאירועים של מעליות סקי, שמונה מתוכם מקרי מוות כתוצאה מבעיה רפואית, כך על פי מחקר של NSAA בשנת 2021. 22 מקרי המוות הנותרים נבעו מתקלות מכניות, טעות אנוש או גורם לא ברור.

בין 1973 ל-2020, תעשיית הסקי כולה סיפקה לאורחים יותר מ-18.3 מיליארד נסיעות במעליו סקי, ובסך הכל 14.8 מיליארד ק"מ שנסעו גולשים במעליות - מה שאומר שמקרה מוות אחד קורה רק אחרי מרחק של 160 מיליון ק"מ שעברו גולשים במעליות בדרך להר.

הפציעה של הנערה מגיעה ימים ספורים בלבד לאחר שגולשת סנובורד בילתה 15 שעות כשהיא לכודה בגונדולה באתר סקי באגם טאהו. שתי דקות לפני הירידה, הגונדולה עצרה לפתע והותירה את בגולשת תקועה באוויר, אל תוך הלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • סקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully