וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע פתח את דלת המטוס ויצא לכנף. זה מה שהנוסעים עשו אחרי

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 10:34

לנוסע בחברת אירו מקסיקו נמאס לחכות 4 שעות עקב עיכוב במטוס חנוק, אז הוא פתח את דלת החירום ויצא לנשום אוויר. הוא נעצר, אבל אז הנוסעים העבירו עצומה שתמכה בו. "הוא הציל את חיינו", כתבו

דלת מטוס נפתחה/מערכת וואלה

נוסע נעצר לאחר שיצא בהפגנתיות מיציאת החירום של המטוס אל הכנף, זאת לאחר עיכוב של ארבע שעות בנמל התעופה של מקסיקו סיטי. עם זאת, רוב הנוסעים במטוס אומרים שהוא הציל את חייהם.

פרעות קישינב: נוסע שחזר מאומן פתח את חלון החירום במטוס ועלה על הכנף

מטוס של חברת אירו מקסיקו (AeroMexico) שהיה אמור לטוס בין מקסיקו סיטי לגואטמלה, חנה והמתין להמראה בשדה התעופה הבינלאומי של מקסיקו סיטי ביום חמישי האחרון, כאשר הנוסע שחש מיאוס מהעיכוב הארוך, יצא מהמטוס דרך דלת החירום ואז נכנס שוב לתא הנוסעים "מבלי להשפיע על המטוס או על אף אחד אחר", אמרו גורמים בשדה התעופה.

לאחר מכן הוא הסגיר את עצמו למשטרה, לפי נמל התעופה. עם זאת, עשרות נוסעים חתמו על הצהרה כתובה בטענה שחברת התעופה גרמה להם להמתין ארבע שעות ללא אוורור או מים, בזמן שהטיסה מתעכבת. הם אמרו שההתפרצות, לכאורה, של הנוסע הייתה "להגן על כולם, בתמיכת כולם".

"העיכוב והמחסור באוויר יצרו תנאים שסיכנו את בריאות הנוסעים. הוא הציל את חיינו", נכתב באחד הפוסטים שהועלו לרשת שכללו צילומים וסרטונים של הנוסעים.

לפחות 77 נוסעים על הטיסה חתמו על ההצהרה התומכת בפעולת הנוסע, שנכתבה בכתב יד על נייר מחברת, כך עולה מהתמונות. דוח אירוע שהוגש לשדה התעופה מאשר את עדויותיהם של הנוסעים.

"בסביבות השעה 11:37, חברת תעופה מקסיקנית דיווחה על תחילתו של אירוע עקב אי שביעות רצון הנוסעים בטיסה AM672", כך על פי הדיווח שפורסם בניו יורק טיימס. "הטיסה הייתה אמורה להמריא ב-8:45 בבוקר ביום חמישי, אבל בגלל התראת תחזוקה במטוס, הקברניט נאלץ לחזור לשער לצורך התחזוקה הנדרש. הנוסעים לא היו מרוצים ואחד מהם פתח את דלת החירום ויצא אל הכנף", נכתב בדיווח. "האירוע הזה חייב החלפת המטוס".

בסרטון שתועד ככל הנראה בתוך תא הנוסעים בטיסה, נראים נוסעים מנפנפים לעצמם עבור אוויר ומבקשים מים מהדיילת. אתרי מעקב אחר טיסות אישרו כי טיסה AM672 לגואטמלה סיטי התעכבה בארבע שעות ו-56 דקות ביום חמישי.

לא ברור אם הנוסע נשאר במעצר או שהוא יעמוד בפני אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully