וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התביעה נגד ישראל: אל על מפסיקה לטוס לדרום אפריקה

עודכן לאחרונה: 26.1.2024 / 10:02

בעקבות תביעתה של דרום אפריקה את ישראל בגין "רצח עם" בבית המשפט בהאג, ירדה כמות הנוסעים למדינה ואל על החליטה שלא משתלם לה לטוס ליעד שבקצה היבשת. המטוסים יועברו ליעדים מבוקשים אחרים

מטוס אל על/צילום: דוברות אל על

חברת אל על תפסיק בסוף מרץ להפעיל את הקו לדרום אפריקה (יוהנסבורג) עקב מיעוט נוסעים, שמקורו בתביעה של האחרונה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג.

כזכור, היום (שישי) בצוהריים יתקבל פסק הדין של בית המשפט בהולנד, זאת לאחר שדרום אפריקה תבעה את ישראל בגין "רצח עם" בפלסטינים במסגרת מלחמתה בעזה.

גורם בחברה סיפר לוואלה! תיירות, כי נוכח המצב הבטחוני ונוכח התביעה בהאג, הישראלים לא רוצים לטוס לדרום אפריקה ומעדיפים יעדים חדשים, כמו טוקיו, ארה"ב ותאילנד. "אנו רואים את זה בחוסר הזמנות ובביטולים בצורה דרסטית", סיפר אותו גורם והוסיף שיש עלייה גבוהה בהזמנות ליעדים אחרים ארוכי-טווח, והמטוסים (לרוב בואינג 777) יופנו ליעדים האלה.

מאל על לא נמסר: "בעקבות המצב הביטחוני הנוכחי נרשמת ירידה משמעותית בביקושים בקרב הנוסעים הישראלים ליעדים שונים, בינהם יוהנסבורג שבדרום אפריקה. החל מסוף חודש מרץ 2024, חברת אל על תשהה את פעילותה בקו יוהנסבורג-ת"א, וזאת על מנת להתאים את תמהיל היעדים לביקושים. כלל הנוסעים שטיסותיהם יבוטלו, יעודכנו על כך ויתאפשרו מספר חלופות שהנוסעים יוכלו לבחור ביניהן. השהיית הקו ליוהנסבורג תאפשר הרחבת פעילות ליעדים הקיימים, לצד בחינת אפשרויות ליעדים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully