וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג דרש שבנם ישודרג בטיסה, ועיכב אותה. אבל אז קרה הדבר הכי גרוע

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 10:16

זוג הורים שטס במחלקה ראשונה בסין, דרש שבנם הקטן ישודרג ממחלקת תיירים אליהם בחינם, גרם למהומה ועיכב את המטוס ב-3 שעות. אבל זה לא הדבר הכי נורא שקרה ל-300 הנוסעים המסכנים במטוס

פעוטה קופצת על מגש אוכל במטוס/צילום: Reddit

טיסה בסין התעכבה בשלוש שעות ולבסוף בוטלה בחודש שעבר, לאחר שזוג זועם שקנה כרטיסים למחלקה הראשונה, דרש לשדרג את ילדם למחלקה שלהם בחינם.

לדברי אחד הנוסעים, המהומה החלה בשעה 11:00 ב-30 בדצמבר, לאחר שילד קטן שישב לבדו החל להתייפח במושב לידו בטיסה מצ'נגדו לבייג'ינג, כך לפי Jam Press שהתפרסם בניו יורק פוסט.

כפי שהתברר, הוריו של הפעוט המסכן ישבו במחלקה ראשונה, אך קנו לילד שלהם כרטיס במחלקת תיירים. אולם אז החל אביו האלמוני של הילד להתעמת עם הצוות, ודרש להעביר את בנו למחלקה הראשונה ללא עלות נוספת.

לפי הדיווח, הוא חשב שהוא כבר שילם עבור שני כרטיסים במחלקה הראשונה ולכן צריך לקבל את השלישי בחינם, כך דיווח ה-South China Morning Post.

בסרטון, שצולם על ידי נוסע אחר בשם ז'או, ניתן לראות את האב הנלהב נוזף בקבוצת נוסעים, אנשי צוות ומאבטחים כשהם מסבירים שוב ושוב מדוע ילדו אינו זכאי לשדרוג. "תפסיקו לקלל אותי," זעם האב, "אין לכם שום זכות לעשות את זה".

כשמאבטח ניסה להרגיע את המצב, ההורה פנה אליו וצעק: "מה נותן לך את הזכות להגיד לי מה לעשות?" מה שכרם לאישה להגיב: "בזבזת יותר מדי מזמננו ואנחנו לא נסבול את זה יותר".

לבסוף, המשטרה הגיעה וליוותה את הנוסע הזועם מהמטוס בסביבות השעה 14:00 - שלוש שעות לאחר תחילת המהומה. לרוע המזל של כל שאר הנוסעים, הטיסה בוטלה בסופו של דבר, מה שאילץ כ-300 איש להזמין מחדש את הטיסה שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הורים עיכבו טיסה בסין כי רצו שבנם ישודרג. ניו יורק טיימס, צילום מסך
המשטרה הגיעה וליוותה את הנוסע הזועם מהמטוס/צילום מסך, ניו יורק טיימס

הנוסע הנרגן "נקטל"ברשתות החברתיות

צוות חברת התעופה תירץ את ביטול הטיסה בבעיות מזג אוויר, למרות שרבים חשדו שההתפרצות של הנוסע הסורר היא הסיבה האמיתית. "הקטע המצחיק הוא, שהם לא מודים בעיכובים שנגרמו על ידי אחד הנוסעים, וטוענים שהביטול נובע מסיבות מזג אוויר", טען אחד המגיבים, שעל פי הדיווחים היה במטוס.

לאחר מכן, הנוסע הנרגן "נקטל"ברשתות החברתיות כשמגיב אחד כתב, "האיש הזה כל כך אנוכי". אחרים הציעו פתרונות שלא כללו שדרוג בחינם לילד הקטן: "הוא יכול להחליף מושבים", יעץ אחר. "תנו לו לשבת במחלקת תיירים, והאמא תדאג לילד במחלקה הראשונה", ואחרים התייחסו ל"כישורי פתרון הבעיות של הצוות שהיו גרועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully