וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוצפה: נוסעת תיעדה את הסיוט של כל נוסע שיושב בחלון. צפו

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 5:32

נוסע שישב במושב האמצעי ליד נוסעת, חדר למרחב האישי שלה כדי לצלם את הנוף מחלון המטוס. היא התעלמה באי נוחות, אבל דאגה גם להניח את הסלולר שלה על הברכיים ולתעד את ההתנהגות הפולשת

נוסעת תיעדה את הנוסע לידה פולש למרחב הפרטי שלה בטיסה/צילום: טיקטוק

נוסעת חוותה את הסיוט הגרוע ביותר של כל נוסע שיושב ליד החלון במטוס, זאת לאחר שהנוסע לידה פלש למרחב האישי שלה כדי שיוכל לצלם תמונות מחוץ למטוס.

סרטון של הפלישה הבוטה שהעלתה הגולשת @sterlingsavannah, שתיעדה את הנוסע באמצעות הסלולר שלה שהונח על ברכיה, צבר למעלה מ-6.6 מיליון צפיות בטיקטוק, ואליו הוסיפה את הכיתוב "האם אנשים לא יודעים מהו מרחב אישי, ושאפשר לבחור מושב בחלון?"

הצילומים הנלווים מראים אותה יושבת בחוסר נוחות ליד החלון, כאשר נוסע מבוגר במושב האמצעי מושיט יד שוב ושוב אל מעבר לפניה כדי שיוכל לצלם תמונות של הנוף בחוץ עם הטלפון שלו.

מכיוון שהיא, ככל הנראה לא רצתה להתעמת עם הפולש למרחב שלה, כתבה הנוסעת ש"האפשרות היחידה שלי הייתה לבהות מהחלון".

@sterlingsavannah

Only option was to stare out the window?

♬ Funny - Gold-Tiger

"חשוב מאוד להיות מסוגלים לעמוד על שלנו"

המגיבים בטיקטוק הזדהו עם מצבה, למרות שרבים תהו מדוע היא לא עימתה אותו עם התנהגותו. "חשוב מאוד להיות מסוגלים לעמוד על שלנו כשמישהו גורם לנו לאי נוחות", הכריז אחד המגיבים. "אפשרות נוספת היא להסתכל לו בעיניים ולהודיע ​​לו שהוא גורם לך לאי נוחות. נסי זאת. זה משחרר לעמוד על שלך". אחרים הציעו לה פשוט לסגור את הצלון של החלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully