וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו ליהודיה בשדה התעופה: "את מריחה כמו פלאפל"

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 16:09

מפגש בין כוכבת הפורנו מיה ח'ליפה ליהודיה אמריקנית מחוץ לשדה תעופה בארה"ב, הוליד עימות בעקבות המלחמה בעזה: "עם ישראל חי", אמרה היהודיה והציגה שרשרת ח"י. כוכבת הפורנו לא נשארה חייבת. צפו בתקרית

צפו בתקרית בין מיה חליפה ליהודיה בשדה תעופה בארה"ב/צילום: X

כוכבת הפורנו מיה ח'ליפה, שפוטרה לאחרונה מפלייבוי עקב התבטאויותיה הגזעניות ברשתות החברתיות נגד יהודים בעקבות המלחמה בעזה, העלתה לרשת החברתית שלה תקרית שבה היא מעורבת עם אישה יהודיה ובנה מחוץ לשדה תעופה בארה"ב.

היהודיה שזיהתה את ח'ליפה, ניגשה אליה והציגה את שרשרת הח"י שהיא עונדת ואמרה "עם ישראל חי". חליפה לא נשארה חייבת ו"ירדה" על היהודיה: "את מחכה לאוטובוס? כי אני מחכה לנהג הואלה שלי". היהודיה ניגשה שוב והציגה את שרשרת הח"י ואמרה: "עם ישראל חי", ואילו ח'ליפה המשיכה: "לכי ממני, ריח הפה שלך נורא. אלוהים, את מריחה כמו פלאפל", והמשיכה בדרכה כשהיהודיה מנופפת לה וקוראת "עם ישראל חי".

הסרטון שהעלתה ח'ליפה לפני כ-14 שעות, כבר זכה ל-2.7 מיליון צפיות ברשת ה-X. לפני כחודש תקפה ח'ליפה את נס וסטילה לאחר שתקפו אותה בשירם 'חרבו דרבו': "השיר שקורא לצה"ל להרוג אותי, את בלה ואת דואה הוא על ביט של 'דריל'. הם אפילו לא יכולים לקרוא לרצח עם עם התרבות שלהם. הם היו צריכים לעשות קולוניזציה למשהו כדי שהוא יגיע למקום הראשון". סטילה הגיב כשהעלה סטורי עם צילום מסך מדברי ח'ליפה וכתב: "בוקר טוב למיה קאליפה. איזו סתומה את".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully