וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חששתי לחיי": דוגמנית בביקיני הותקפה על ידי קופים בחופשה בתאילנד

18.1.2024 / 0:03

אמי רוס, דוגמנית וכוכבת ריאליטי גרמניה בת 24, ניסתה לשחק עם שני קופים קטנים שתקפו אותה באכזריות באי קו פי פי. היא סבלה מארבעה פצעי נשיכות ונאלצה לקבל כדורים נגד זיהום וזריקות נגד כלבת: "הייתי מעדיפה לקבל טיפול רפואי במדריד". צפו בתקרית

"היי, זאת אשתי": הקוף שאהב קצת יותר מדי את שדיה של התיירת/תיעוד ברשתות חברתיות

אמי רוס, דוגמנית גרמניה בת 24, תיארה כיצד היא "חששה לחייה" אחרי ששני קופים תקפו אותה במהלך טיול שיט שעשתה בתאילנד. רוס ביקרה באי המפורסם קו פי פי המוכר היטב גם לישראלים. היא העלתה תיעוד שלה משם כשהיא מבקרת באטרקציה הפופלארית "חוף הקופים", שם אירעה התקרית המפחידה.

"חוף הקופים" המפורסם בארכיפלג התאילנדי הוא יעד פופולרי לביקור תיירים, אולם המבקרים במקום מתבקשים לזכור שחיות בר הן בלתי צפויות ועשויות לפעול מתוך הגנה אם הן מרגישות מאוימות או שמתגרים בהן.

כנראה שאמי לא הקשיבה להנחיות. כשהיא לבושה בביקיני ורוד, היא נתקלה בשני קופי מקוק זנב חזיר קטנים וחמודים למראה. היא החלה לשחק איתם, אבל הם ממש לא זרמו איתה והחלו לתקוף אותה בנשיכות. במבט ראשון זה היה משעשע, אבל התוצאה לא היתה משעשעת. בסופו של המפגש אמי סבלה מארבעה פצעים בעקבות נשיכות ופונתה לטיפול רפואי בבית חולים מקומי.

צפו בתקרית

כוכבת הריאליטי, שהופיעה בתוכניות בגרמניה וספרד, הודתה שהיא לא קיבלה שום זריקות לפני שהיא טסה לתאילנד ולכן היא קיבלה זריקת טטנוס ועוד חמש זריקות נגד כלבת והיא נאלצת כעת לקחת תשעה כדורים ביום כדי להילחם בזיהום וכתוצאה מכן היא סובלת מבחילות.

"אם הייתי יודעת מה עומד לקרות, הייתי מתרחקת מהמקום הזה", היא סיפרה, "הייתי כנראה מסיימת את החופשה מוקדם יותר. כרגע אני חייבת לומר שאני חוששת לחיי. אני מעדיפה לקבל טיפול במדריד. למזלי, הביטוח הרפואי שלי מכסה את הכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

וזו לא המתקפה היחידה לאחרונה

עוד קופים שתקפו
מפחיד וקשה לצפייה: אורנגאוטן תועד תוקף מבקר בגן החיות

אם וארבעת ילדיה נמחצו למוות בשנתם לאחר שקופי בר הפילו עליהם קיר

בחודשים האחרונים נראה שחלה עלייה בכמות המתקפות של קופי המקוק (שנקראים גם קופי השטן) וההמלצות לתיירים הן לנוע לאט בסביבתם, להישאר במרחק בטוח מהם, להגן על חפציהם, לא להתקרב אליהם מבלי שהם מתקרבים קודם, לא להאכיל אותם ולפעול לפי ההנחיות של הרשויות המקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully