וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל האסון: פסטיבל דרום אדום חוזר גם השנה

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 10:41

גם השנה יתקיים פסטיבל דרום אדום שמציין את שנתו ה-19, ויותר מתמיד מסמל פריחה ותקווה. אז באיזו מתכונת הוא מתוכנן?

פסטיבל דרום אדום יער שוקדה כלניות/צילום: זיו ריינשטיין

למרות האסון הכבד, הכלניות יפרחו גם השנה, ובמהלך חודש פברואר ימלאו את צפון הנגב במרבדים אדומים של פרחים. בעמותת התיירות שקמה בשור וברשויות החברות בה הוחלט לקיים גם, ובעיקר השנה את דרום אדום, בסימן של פריחה מחדש, באמצעות מספר אירועים ממוקדים. בימים אלה מגבשות מנהלות העמותה את תכנית האירועים עם קרן קימת לישראל ובנק הפועלים, ומידע עליהם יפורסם בהקדם ויעלה באתר האינטרנט של דרום אדום.

לאור המצב, גם הלוגו של דרום אדום השתנה, כך שישקף יותר את הלך הרוח, וימחיש את התקווה שקיימת לצד השכול.

דרום אדום 02 בפברואר 22. שי מכלוף
הטבע בשלו. כלניות בדרום אדום/שי מכלוף
דרום אדום פורחים מחדש 2024. דרום אדום,
הלוגו החדש/דרום אדום

דורון אשטן, מנכ"לית תיירות שקמה בשור: "כולנו עוד כואבים את אירועי השבעה באוקטובר, ואת מה שמתרחש בעקבותיהם, אבל גם לנו וגם לשותפים של דרום אדום, קרן קימת לישראל ובנק הפועלים היה ברור שגם השנה, ואולי יותר מתמיד, דרום אדום מוכרח להתקיים, במתכונת זו או אחרת. דרום אדום הוא לא רק פסטיבל ולא רק כלניות. הוא סמל לגאווה, להמשכיות ולפריחה עבור כל תושב ותושב בצפון ומערב הנגב.

אנחנו מקבלים המון חיזוקים ואהבה מכל חלקי הארץ, וגם מהעולם, אבל הניצחון האמיתי יהיה לקיים את דרום אדום כאן אצלנו, ולתת לעסקי העוטף והאזור את החיזוק שלו הם זקוקים בשעה זו. זו הפריחה האמיתית של האזור, זה מה שייתן את התקווה לתושבים ולעסקים המקומיים. נפעל כמובן בהתאם להנחיות כל גורמי הביטחון, ומצפים בהתרגשות לראות את עם ישראל שיגיע לתמוך בנו, לקחת חלק בפרויקט המדהים והמרגש הזה ולהראות לכולם שאנחנו עדיין כאן!"

מידע על רשימת הפעילויות והאירועים המתגבשת תימסר בהמשך ותעודכן כל העת באתר דרום אדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully