וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוע לתושבי אילת: טיסות למרכז במחיר של אוטובוס

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 12:48

בצל המלחמה ועל רקע השלכותיה על העיר אילת, אישר משרד האוצר סל הטבות הכולל הארכת מתווה הפיצויים לעסקים, תקציב מיוחד בסך 50 מיליון ₪ לעידוד התיירות, העסקים והכלכלה המקומית ובשורה נוספת לתושבי אילת: טיסות פנים במחיר של תחבורה ציבורית

בווידאו: תיעוד יירוטים מעל אילת/תיעוד רשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

סל ההטבות סוכם בפגישה שהתקיימה בין שר האוצר - בצלאל סמוטריץ לבין ראש עיריית אילת - אלי לנקרי, כפגישת המשך לשיחות שקיימו השניים ולדיונים שהתקיימו במשרד האוצר ובוועדת הכספים.

כאמור על רקע מיוחדותה של העיר אילת והשלכות המלחמה על מצבה הכלכלי ולאחר שתמכה ועדת הכספים פה אחד במתווה סיוע מיוחד לעיר אילת, יאריך משרד האוצר את מתווה הסיוע לעסקים בעיר אילת לחודשים ינואר פברואר. גם מתווה החל"ת יוארך בהתאם. אלה יאפשרו לעסקים באילת וגם לתושבי אילת לעבור את החורף הקרוב לאחר שבוטלו טיסות, כנסים, פסטיבלים ואירועי ספורט בינלאומיים בעקבות המצב הביטחוני.

בנוסף אושר תקציב של 50 מיליון ש"ח לעיריית אילת לטובת עידוד תיירות לאילת כחלק מחיזוק העסקים והכלכלה המקומית. חלק מהתקציב יופנה לטובת שיפוי ארנונה עבור חודשים נובמבר דצמבר, בכפוף לאישור שר הפנים ובהתאם להוראות הדין. עוד כולל הסל גם הטבה לתושבי אילת, במסגרתו אישר כאמור שר האוצר בתיאום משרד התחבורה את סבסוד טיסות הפנים לאילת וממנה במחיר של תחבורה ציבורית.

חנוכת שדה התעופה רמון, אילת 21 בינואר 2019. ראובן קסטרו
חנוכת שדה התעופה רמון, אילת 21 בינואר 2019/ראובן קסטרו
סל הטבות מיוחד לעיר אילת, שר האוצר בפגישה עם ראש העיר אילת. צילום: דוברות אילת,
סל הטבות מיוחד לעיר אילת, שר האוצר בפגישה עם ראש העיר אילת/צילום: דוברות אילת

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ': "אילת היא עיר ואם בישראל הכוללת גם ענף תיירות נרחב ומשמעותי ובתקופה זו העיר עוברת אתגרים לא פשוטים, כל זה לצד אירוח נדיב ורחב של תושבי העוטף והדרום בבתי המלון שבה. החלטתי על שורת צעדים רחבה ומשמעותית שתסייע לעיר, לתושבים ולבעלי העסקים שבה לצלוח את התקופה הזו ולהמשיך לפרוח להתפתח ולפתח את אילת עוד שנים רבות קדימה. אני מודה לראש העיר ידידי אלי לנקרי על שיתוף הפעולה".

ראש עיריית אילת, אלי לנקרי: "אנו מביאים היום בשורה גדולה לעסקים באילת ולתושבי העיר, אשר יסייעו לצלוח את המשבר שעוברת העיר בעקבות המלחמה וכן בשורה גדולה לכל תושבי העיר בקביעת מחיר טיסת הפנים ארצית לראשונה כתחבורה ציבורית. אני מודה לשר האוצר על הבנתו את מיוחדותה של העיר ושל האתגרים עימם היא מתמודדת ועל תמיכתו בעיר אילת בשעה המיוחדת הזאת".

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully