וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע האימה: דלת החירום נעקרה במהלך הטיסה, מטוסי החברה קורקעו

הקיר של טיסת אלסקה איירליינס נעקר ונוצר "חור בגודל של מקרר". הטיסה עם 171 הנוסעים המבועתים נחתה בשלום בפורטלנד, מטוסי ה-737-9 מקס של בואינג קורקעו: "חולצה של ילד עפה מהחלון, אימא שלו החזיקה אותו כדי שלא יעוף בעקבותיה"

מטוס אלסקה איירליינס מתבקע תוך כדי טיסה/טיקטוק

לסיוט כזה לא ציפו נוסעי חברת התעופה אלסקה איירליינס שהמריאו מפורטלנד, אורגון, לאונטריו, קליפורניה, ביום שישי. 35 דקות לאחר ההמראה נעקרה דלת החירום של מטוס הבואינג 737-9 מקס, ומסיכות החמצן הורדו.

"ראיתי חולצה של ילד נשאבת לחור הזה, הוא היה בגודל של מקרר", סיפר אחד מ-171 הנוסעים, "אימא שלו החזיקה אותו כדי לוודא שהילד לא נשאב איתה". נוסעת אחרת אמרה: "חלק מהמטוס נקרע והיה רעש עצום, אבל כל הנוסעים נשארו חגורים".

המטוס חזר לפורטלנד ונחת בשלום. אלסקה איירליינס הודיעה מיד כי היא מקרקעת את 65 מטוסיה מהדגם הזה, ובחברה מסרו כי "כל המטוסים ישובו לפעילות לאחר בדיקה מקיפה". רשות שדות התעופה האמריקנית מסרה מאוחר יותר הודעה דומה, לפיה חלק מהמטוסים יושבתו.

מטוסי בואינג 737 מקורקעים, וושינגטון. רויטרס
מטוסי בואינג 737 מקורקעים ב-2019/רויטרס

זו אינה הפעם הראשונה שבה מטוסי בואינג מדגם 737 מקס מקורקעים. במשך יותר משנה וחצי - בין מרץ 2019 לדצמבר 2020 - לא המריא אף מטוס מפס הייצור, לאחר שב-2018 וב-2019 נספו 346 איש בשתי תאונות שונות, של אתיופיאן איירליינס ושל ליון אייר האינדונזית. השבתה זו הייתה אחת הארוכות בהיסטוריה של ענף התעופה וגרמה נזקים רבים לתדמית של בואינג, לאחר שהתברר כי בחברה התעלמו מההתראות.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully