וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מקום אחד בארץ שנכנס לנו ללב. עכשיו הוא צריך את עזרתכם

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 13:35

יש מקומות שנכנסים לך לב בזכות האנשים שעומדים מאחוריהם, אבל החווה ביער אודם שבגולן נכנסה לנו ללב בזכות מה שהיא עושה - מצילה בעלי חיים שעברו התעללות, נזנחו או פשוט הזדקנו. עכשיו החווה זקוקה לתרומות כדי שהחיות בה יוכלו לשרוד, שוב

"החווה בהר אודם" ברמת הגולן/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ניר חן

לפני שלוש שנים היינו באטרקציה מדהימה שנפתחה ברמת הגולן - החווה ביער אודם - שכל תכליתה הוא הצלה של בעלי חיים שגורלם לא שפר עליהם. החווה, ובעליה, אלון בורנשטיין, נכנסו לנו ללב בזכות הפעילות המקסימה שעושה טוב לבעלי החיים, וגם לבעלי האדם.

אלון שגר במושב אודם נע ונד בארץ, עד שמצא את מקומו ויעודו במושב שבצפון הרמה. כמי שבעצמו חווה טראומה ממבצע "צוק איתן", מצא אלון את המזור שלו בטיפול בטראומה במעבר לגולן ובטיפול בחיות, כמו חמורים, כבשים, סוסים, תרנגולות, ארנבים, ברווזים, אווזים וגם עזים אלפיניות. כנגר חובב, הוא שכר מתחם ובנה בעצמו חווה שכל מטרתה לדאוג לחיות שעברו התעללות, או הזדקנו ונזנחו ושאר תלאות שחווים בעלי החיים. מאז ועד היום, מבקרים רבים הגיעו לחווה, ביקרו וליטפו האכילו את החיות, שלאט לאט חזר להן הביטחון בבני האדם.

עכשיו, בעקבות המלחמה בעזה והמתיחות בצפון שהדירה את רגליי המטיילים מאזור הגולן, אין מי שיבקר בחווה וישלם גם את תשלום הכניסה הבסיסי שעזר לו ולצוות החווה להחזיק אותה. בנוסף על כך, אלון נמצא במילואים זמן רב ואין מי שיתחזק או יעזור לו בחווה.

החווה ביער אודם בגולן. זיו ריינשטיין
מקום שעושה טוב לחיות וגם לבני אדם. החווה ביער אודם/זיו ריינשטיין
החווה ביער אודם בגולן. זיו ריינשטיין
משפחות רבות נהגו לבוא לחווה, אבל פסקו בחודשים האחרונים. אלון ופיטר הארנב/זיו ריינשטיין
אלון בחווה ביער אודם. פייסבוק, צילום מסך
אלון נמצא במילואים מאז המלחמה, ולא יכול לדאוג לחיות בעצמו/צילום מסך, פייסבוק

"אם היה לכם טוב אצלנו - אז אני מבקש שתעזרו לנו"

אלון העלה פוסט בפייסבוק שלו, שקורא למי שיכול לתרום כל סכום עבור החיות ואחזקתן. וכך הוא כותב:

"שלום וברכה לכולם
שמי אלון בורנשטיין ולפני 3 שנים הקמתי מרכז טפולי ושיקומי לבעלי חיים ובני אדם החווה ביער אודם במושב אודם ברמת הגולן. החווה מאז שנפתחה מצילה, מחזקת ומשמחת עשרות אנשים, ילדים ובעלי חיים זו המטרה שלנו וזו הסיבה שאנו קיימים.

"מאז תחילת הימים הקשים החווה שלנו מאוד מתקשה להחזיק את עצמה, אני במילואים אין מבקרים ואין הכנסות, אין מענקים או תמיכה יש אור ותקווה בלב אך זה לא מספיק. ההוצאות השוטפות לא נגמרות ואנחנו נכנסים לשלב קריטי מבחינה כלכלית ללא יכולת לטפל בבעלי החיים ולעזור למי שצריך. מי שהיה וביקר בחווה יודע שכל בעלי החיים, בעלי הצרכים המיוחדים או המבקרים מקבלים אצלנו עולם ומלואו של חמלה, אהבה וחיזוקים וכך אנו רוצים להמשיך.

"אנחנו לא נוהגים לבקש עזרה אבל כרגע אנו זקוקים לעזרתכם, אנו זקוקים לתרומות שיתנו לנו להרים את הראש מעל המים ויתנו לנו לעבור את החורף והמלחמה בכבוד. אם אתם זוכרים אותנו והיה לכם טוב אצלנו - אז אני מבקש שתעזרו לנו, מי שלא היה בחווה נעים מאוד ומוזמן באהבה להכיר אותנו, לתמוך וכמובן להגיע לביקור.

קישור לפייבוקס

העברה:
אלון בורנשטיין
בנק פועלים 744
214401

באהבה אין סופית, אחדות וכמיהה לימים טובים
אלון, צוות החווה והחיות"

החווה ביער אודם בגולן. זיו ריינשטיין
"מאז תחילת הימים הקשים החווה שלנו מאוד מתקשה להחזיק את עצמה"/זיו ריינשטיין
החווה ביער אודם בגולן. זיו ריינשטיין
אלון מאכיל את החיות בחווה. עכשיו גם זה קשה כלכלית/זיו ריינשטיין

איך מגיעים: בווייז - "החווה ביער אודם", 054-7653123.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully