וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית התאחדות המלונות הנכנסת: ללא כל ניסיון מלונאי

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 11:25

סיון דטאוקר תכהן כמנכ"לית התאחדות המלונות הנכנסת, לאחר שיעל דניאלי סיימה כהונה של 5 שנים בתפקיד. למנהלת הנוכחית, כמו גם לקודמתה, שום ניסיון מלונאי (מעבר אולי לחופשה במלון). האם לא נחוץ כזה בתפקיד כה מורכב לאור מה שקורה במלונות, ועוד יקרה?

מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל היוצאת יעל דניאלי/צילום: דניאל אהרוני

נשיאות התאחדות המלונות אישרה אמש (רביעי) את מינויה של סיון דטאוקר (40) למנכ"לית ההתאחדות המלונות. בתפקידה האחרון, שימשה דטאוקר כסמנכ"לית פיתוח עסקי, משפט ורגולציה בחברת GETT - אפליקציה לשירות הזמנת מוניות.

מינויה של דטאוקר מגיע לאחר סיום תפקידה של יעל דניאלי כמנכ"לית ההתאחדות בחמש השנים האחרונות. גם דניאלי הגיעה לתפקיד הנחשב ללא כל ניסיון בניהול מלון, או תפקיד מלונאי כזה או אחר, ולמעשה שימשה כסמנכ"לית רגולציה בחברת או.פי.סי אנרגיה ומנכ"לית איגוד חברות הדלק טרום מינויה.

נשאלת השאלה: האם תפקיד חשוב כמו מנכ"לית ההתאחדות המלונות לא מצריך ניסיון מלונאי כלשהו (מעבר לחופשה במלון)? בטח בתקופה כה רגישה ומורכבת כשבתי המלון בארץ מלאים בעשרות אלפי מפונים מהצפון והדרום, ויזדקקו למהלך נרחב של שיפוץ והסדרה עם תום המלחמה? בנוסף, דטאוקר תיאלץ למצוא פיתרון לבעיית כוח האדם במלונות, שכן עובדים רבים מקורם בחברה הערבית, שחלקם הפסיק להגיע לעבודה עם פרוץ המלחמה, כמו גם החוסר בעובדים זרים שנמנים עם מצבת כוח האדם הדלילה במלונות ארצנו, בעיקר באילת. מעבר לכך, היא תצטרך לתת פיתרון לתיירים שהפסיקו להגיע למלונות אצנו, ולא ברור מתי ישובו.

סיון דטאוקר מנכ"לית התאחדות המלונות. אור דנון,
ניסיון מלונאי? אין. סיון דטאוקר מנכ"לית התאחדות המלונות הנכנסת/אור דנון

הניסיון של דטאוקר: בעיקר במשרד האנרגיה והתשתיות הלאומיות, והאוצר

לדטאוקר תואר ראשון במדעי המדינה ויחסים בין לאומיים מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. לפי התאחדות המלונות, במסגרת תפקידה ניהלה דטאוקר את אסטרטגית הפיתוח העסקי של החברה, שיתופי הפעולה האסטרטגיים ויישומם אל מול אתגרי השוק, ניהלה את תחום הרגולציה אל מול גורמי ממשל וכנסת שוני והיתה אחראית על האסטרטגיה התקשורתית וניהול המשברים.

כמו כן, היתה אחראית על מגוון תחומים בתפקידה כראש המטה במשרד האנרגיה והתשתיות הלאומיות, כיהנה כראש מטה מקצועי במשרד המודיעין והאסטרטגיה, ובמספר תפקידי מטה במשרד האוצר.

מנשיאות התאחדות המלונות נמסר: "ענף המלונאות עומד בפני אתגרים משמעותיים מאוד במספר רחב של נושאים: עשרות אלפי המפונים הנמצאים במלונות, שיקום בתי המלון ביום אחרי עזיבתם של המפונים והכנתם של המלונות לקליטת התיירים שעתידים להגיע, זאת תוך קידום תחום התיירות בישראל. סיון מביאה איתה ניסיון ממשלתי רחב ועשיר כמו גם ניסיון עסקי במגזר הפרטי".

אבל מה עם ניסיון מלונאי? מכל מקום, נאחל הצלחה למנכ"לית החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully