וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: תיעדה "קרב דמים" בין עכביש לצרעה עם טוויסט מפתיע

2.1.2024 / 0:01

אם נתקלה בשני הייצורים מתגוששים ממש בחצר האחורית שלה. העכביש היה גדול ומבהיל בהרבה, אבל נכנע באופן די מפתיע ומצמרר. הצפייה על אחריותכם

קרב רחוב בין עכביש לצרעה/EMILYSOELOQUENTLY

אישה שהלכה לזרוק את הזבל בחוץ הצליחה לתעד קרב רחוב מקפיא דם בין צרעה לעכביש צייד ענק (מברישן* והסרטון שלה הפך להיות ויראלי ברשת. אמילי טד, שחקנית וזמרת מסידני שבאוסטרליה, תיעדה את הקרב שבו צפו בשקיקה (ממרחק בטוח) גם ילדיה.

"סטריה (אוסטרליה) - המקום שבו גם עכבישים לא בטוחים", היא כתבה בסרטון שעלה לטיקטוק ובו אפשר לראות את שני החרקים מתגוששים ביניהם והולמים אחד בשני לפני שבצעד מפתיע הייתה זו דווקא הצרעה שהנחיתה את המכה המנצחת על העכביש - שגדול ממנה בהרבה.

תיעוד הקרב הקשה לצפייה

"האם הצייד מנצח? האם הצייד מת?" נשמעים הילדים שלה שואלים, "כן הוא לא נראה טוב", היא עונה.

הסרטון שלה צבר מאות אלפי צפיות ותגובות מאנשים שנותרו בהלם מהתיעוד. "ראית צרעה ועכביש צייד והאינסטינקט הראשוני שלך היה לא לברוח?" תהה אדם אחד. אחר כינה את הסרטון "ליבת אוסטרליה", והוסיף שזו הסיבה שהם "לא יבקרו יותר את המשפחה באוסטרליה". "איך זה שהעכביש נהרג כל כך בקלות, אבל אני צריך להכות אותו שבע פעמים כדי שהוא יפסיק לרוץ?" תהה שלישי.

כמה מהצופים הצליחו להבין את מה שהתרחש בקרב, וצופה אחד הסביר: "העביש הצייד לא מת, הוא משותק. הצרעה תטיל בו את הביצים שלה והתינוקות שלה יאכלו אותה. אלה הולכים להיות חיים קשים עבור העכביש."

האנטומולוגית ד"ר ארין פאגן-ג'פריס, מאוניברסיטת אדלייד, אישרה את גורלו המצמרר של העכביש.

וזה כבר קרה
צפו: טרנטולה וצרעה בקרב עד מוות - מי ינצח?

פחד אלוהים: כנראה שמצאנו את החרק הכי מבחיל בטבע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

באתר האוסטרלי news.com.au הסבירו שישנם כמעט 300 מינים של צרעות עכבישים שחיים ברחבי אוסטרליה והם חיים לבדם ואינם אגרסיביים. הם ניזונים בעיקר מצוף, אך צדים עכבישים כדי לספק מזון לזחלים שלהם.

צרעות עכביש פעילות בעיקר במהלך חודשי הקיץ, ולמרות שהן משתמשות בעקיצה הכואבת שלהן לשיתוק עכבישים, הן תוקפות גם בני אדם כאשר אלה מתגרים בהן.
למרבה המזל, עקיצה של צרעת עכביש לא תשתק או תשפיע בצורה חמורה על בני אדם וניתן לטפל בה עם שקית קרח פשוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully