וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילי מילואים הופתעו למצוא אריה מוזנח בכלוב בעזה. צפו

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 15:48

חיילי גדוד מילואים 8219 נלחמים בעזה כמו אריות, אבל הופתעו למצוא אריה מוזנח וכחוש שהוחזק בכלוב קטן בעזה. עתה בודקים עם רשות הטבע והגנים אם ניתן להעבירו לישראל לטיפול. מסתבר שב"גן החיות" העזתי מוחזקים גם תן וצבוע

חיילים מצאו אריה בכלוב בעזה/צילום: תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מלחמת עזה מפגישה את חיילנו עם לא מעט מראות קשים, ביניהם של בעלי חיים שננטשו ונמצאים בהזנחה עוד מלפני המערכה. כך למשל, חיילי צה"ל פגשו בסוסים כחושים שננטשו והצילו אותם, והביאו אותם לטיפול בארץ, כמו גם קופי בבון שנראו מסתובבים ברחובות ההרוסים.

אולם היום (ראשון) פגשו חיילי מילואים בחיה די נדירה: באחד מסיוריהם הם ראו אריה רזה מאוד בכלוב, כשהוא משדר סימני מצוקה של שבי והולך הלוך-וחזור בשטח הקטן שהוקצה לו.

לפי סרטון שהועלה ברשת, נראים חיילי גדוד מילואים 8219 - גדודי חיל ההנדסה הקרבית בעוצבת חצי האש - ליד הכלוב של האריה, שכאמור הולך בעצבנות ועצמותיו בולטות מגופו הרזה. "גדח"ן 8219 באים לחלץ את האריה של עזה", נשמע אומר אחד החיילים בסרטון.

חיילים מצאו אריה בכלוב בעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ה"אריות" שלנו מצאו את מלך החיות מסכן. האריה הכחוש בכלוב של עזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רשות הטבע והגנים: "אנחנו בשיח עם הצבא"

לדברי רשות הטבע והגנים, הם קיבלו צילום מחיילים בעזה ודיווח מהצבא לגבי אריה בעזה שנמצא בגן החיות. "אנחנו בשיח עם הצבא לבדוק האם יש היתכנות מבחינה צבאית ואחרת לקבל את האריה", נמסר מרשות הטבע והגנים. "במידה והצבא יחליט שיש היתכנות, נוכל לסייע בכל ההליך הווטרינרי והטיפולי, כולל למצוא מקלט חלופי. בשלב זה אנחנו ממתינים להחלטת הצבא".

כמו כן, ברשות הוסיפו שלפי הבנתם אנחנו בגן החיות ישנם גם צבוע ותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully