וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרימה ורה": המלון החדש של רשת מלונות פרימה בירושלים

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 10:23

הנכס ה-21 בפרוטפוליו המלונות של מלונות פרימה בישראל הוא מלון Prima Vera (פרימה ורה), שהיה בעבר מלון מגדל ירושלים ונרכש בסכום של כ-90 מיליון שקלים. במלון החדש 17 קומות עם 120 חדרים

מלון פרימה רויאל ירושלים/מיה קינן

עם חזון עתידי ברור לצמיחת הרשת לצד צמיחת תיירות הפנים והתגברות תיירות הנכנסת בירושלים, רשת מלונות פרימה מרחיבה ומחזקת את פעילותה בעיר עם רכישת מלון חדש וחמישי של הרשת בעיר ירושלים תחת השם Prima Vera (פרימה ורה). הרשת רכשה לאחרונה את מלון "מגדל ירושלים", המלון ההיסטורי המוכר השוכן ברח' הלל במרכז העיר בעלות של כ-90 מיליון שקלים.

הרשת משיקה בימים אלו את המלון, בן 120 החדרים, תחת השם החדש במסגרת השקה שקטה לאור המצב. המלון מארח כיום עשרות משפחות מפונות מרחבי הארץ, כשלאחר המלחמה רשת מלונות פרימה תשקיע עוד כ-30 מיליון שקלים בחידוש ושדרוג החדרים ולובי המלון.

מלון פרימה ורה בירושלים. איציק שוקל,
נרכש בעלות של כ-90 מיליון שקלים. מלון פרימה ורה בירושלים/איציק שוקל

המלון ממוקם במיקום אסטרטגי במרכז העיר ברחוב הלל הסמוך למקומות בילוי ואטרקציות תיירותיות. הבנין בן 17 הקומות הינו רב הקומות הראשון בירושלים וכולל שני אגפים נפרדים, האחד משמש כמלון, בעוד השני משמש למשרדים, בשתי הקומות הראשונות, בכל אגף, קיימות חנויות מסחר, המלון כולל חניון תת קרקעי. בעסקה יוצגו רשת מלונות פרימה ע"י עו"ד אלעד סטופל ועו"ד צביקה דורות ממשרד הרטבי בורנשטיין בסון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מלון פרימה ורה בירושלים. איציק שוקל,
מלון פרימה ורה בירושלים הוא החמישי במספר של הרשת בעיר/איציק שוקל

אבי דור, מנכ"ל רשת מלונות פרימה: "גם בתקופה מורכבת זו אנו מאמינים כי התיירות עוד תחזור לירושלים. המלון החדש מעניק לרשת אחיזה משמעותית במרכז העיר נוכח מיקומו האסטרטגי, ברח' הלל, הסמוך למקומות הבילוי, המסעדות, מדרחוב בן יהודה ושאר האטרקציות המעניינות ביותר בעיר. רכישת המלון, החמישי במספר בירושלים, נעשה כחלק מהראייה האסטרטגית של הרשת את העתיד בשנים הקרובות בעיר, עם המשך התחזקות התיירות, כמו גם בראייה אסטרטגית ארוכת טווח של התרחבות הרשת בארץ ובחו"ל בכלל ובמרכז אירופה בפרט. אנו נחל בביצוע עבודות החידוש והשדרוג של המלון עם סיום המלחמה, במספר שלבים, במשך שנתיים".

על רשת מלונות פרימה: הרשת הוקמה בשנת 1990 והינה בבעלות משפחת מוסקוביץ'. הרשת שמה לעצמה למטרה ליצור חווית אירוח ייחודית עם 15 מלונות פעילים הפזורים ברחבי הארץ. פרימה היא רשת מלונות קונספט המאפשרת לאורחיה להתחבר לאווירה הייחודית של כל מקום בו הם נופשים. לפרימה אוסף מלונות נושא בישראל, המציעים מגוון רחב של חוויות ליצירת זיכרונות. ממחופשה אורבנית בת"א, הרפתקה אתגרית בגליל, שלווה בים המלח, חופשה מוזיקלית באילת ועד לחופשה מלאת תרבות ומסורת בירושלים. הרשת מציעה חופשה עסקית ביחס אישי במלונות העסקים פרימה מילניום ופרימה לינק ברעננה ופתח תקווה. הרשת מעניקה בכל מלונותיה חווית אירוח המשלבת בין שירות איכותי ותוכן לבין תמורה הולמת למחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully