וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התושבים היו בהלם: אריה שנמלט מקרקס מתהלך ברחוב. צפו

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 13:25

אריות ברומא בדרך כלל קשורים למלחמות גלדיאטורים היסטוריות, אבל תושבי עיירה ליד הבירה האיטלקית נדהמו לראות אריה מהלך לאיטו ברחוב, שהסתבר ברח מקרקס מקומי. הוא נלכד רק לאחר שברח כמה פעמים מלוכדיו

לראות חתול שהולך ברחוב זה לא מראה מרגש במיוחד, אבל את ה"חתול" הבא אף אחד לא רוצה לפגוש כך סתם: תיעוד של אריה הולך לאיטו על כביש ברחוב מגורים באיטליה הסעיר את הרשת.

בסרטון ששותף ברשת החברתית X, נראה מלך החיות צועד ברחובות לאדיספולי (Ladispoli), עיר בת 40,000 תושבים מצפון-מערב לרומא. בסרטון ניתן לשמוע את האישה שצילמה את האריה אומרת "מאמא מיה", כשלאחר מכן הסתבר שהוא נמלט מקרקס, בעוד חלק מהאנשים שחזו בו מתהלך ברחוב נשארו במכוניותיהם, כך לפי הדיילי מייל.

לתושבים נאמר על ידי השלטונות המקומיים להישאר בבתיהם, בזמן שהם ניסו ללכוד את האריה, המכונה קימבה. ראש עיריית לאדיספולי, אלסנדרו גרנדו, כתב ברשת החברתית לתושביו: "אריה ברח מהקרקס. שימו לב בבקשה והימנעו מנסיעות עד להודעה חדשה".

האריה הצליח להתחמק מספר פעמים מלוכדיו

לרשויות האיטלקיות נדרשו כשבע שעות ללכוד את האריה, והיה צריך לירות בו פעמיים סמי הרגעה לאחר שהוא התעורר בפעם הראשונה, כך לפי הקוריירה דלה סרה המקומי.

האתר דיווח כי האריה הצליח להתחמק מספר פעמים מלוכדיו, והוא נתפס והורדם לראשונה בשעה 15:00 בין הרחובות Vialle Mediterraneo ו-Via Nicosia. לאחר מכן הצליח האריה לברוח שוב והורדם בשנית בשעה 20:30, לא לפני שלבסוף נלכד על ידי המשטרה בשעה 22:00.

ראש העירייה גרנדו זכה לתלונות רבות של תושבים בעקבות הקרקס שבעירו, אולם אמר שהוא לא אישר לקרקס לפעול בעיר, אבל גם הצהיר שהוא לא יכול לחסום אותו.

גרנדו אישר את לכידתו של החתול הגדול בפייסבוק וכתב: "האריה הורדם ונלכד, ויועבר לקרקס על ידי צוות הקרקס. תודה למשטרת המדינה, הכבאים, המשטרה המקומית והמחוזית ולכל המתנדבים שהשתתפו בלכידת האריה. אני מקווה שהאירוע הזה יעורר אצלנו קצת מצפון, ושנוכל סוף סוף לשים קץ לניצול בעלי חיים בקרקסים".

  • עוד באותו נושא:
  • אריה
  • רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully