וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 שקל למשפחה: בקלאב הוטל אילת ממשיכים לסייע למפונים

מפוני יישובי העוטף מתארחים בקלאב הוטל אילת. משפחת אליהו נרגשת, משפחת דהן חגגה את הולדת הבן, שלושה אחים עלו לתורה בטקס מרגש, וגם: המחווה המרגשת שמזכירה לכולם את כוחו העצום של עם ישראל

מתנדבי ארגון לב אחד עושים לילות וימים כדי לעזור למשפחות המפונות מהעוטף ומהצפון שהגיעו לרשת קלאב הוטל. במחווה מרגשת כדי להזכיר לכולם את כוחו העצום של עם ישראל להתגבר ולהתאחד, שמחו והפתיעו המתנדבים הצעירים את האורחים לרגע של התעלות וגאווה.

בנוסף, קלאב הוטל אילת יחד עם קבוצת עזריאלי תרמו בחלקים שווים לכל משפחה מפונה במלון קלאב הוטל אילת סך של 500 ₪ לשוברי קנייה בחנויות קניון עזריאלי מול הים באילת. מדובר ב-400 משפחות ששוהות בסוויטות משפחתיות של 2 חדרים לעד 5 נפשות על בסיס פנסיון מלא. קלאב הוטל אילת כידוע מדורג 5 כוכבים סופירייר וכולל 6 בריכות, ספא, מתחמי גיימינג לילדים, 6 מסעדות ומתחמי ארועים. קניון עזריאלי מול הים נמצא בסמוך לקלאב הוטל אילת.

בצל המלחמה: שלושה אחים עלו לתורה בקלאב הוטל אילת

@club_hotel.official שמחה משולשת אצלנו בקלאב הוטל-שלושת האחים שעלו לתורה בצל המלחמה???#ספרתורה #ברמצווה #תאומים ♬ original sound - רשת מלונות קלאב הוטל

ארגון לב אחד, כוח סיוע אזרחי שפועל בעתות חירום, הוא אחד מארגוני המתנדבים הגדולים ביותר שפועלים בישראל בימים אלה. המטרה העיקרית של המתנדבים היא לאמץ את כל משפחות המפונים והמשפחות השכולות מהיישובים שהותקפו מתחילת המלחמה.

לב אחד פועל בכל עת חירום בארץ ובעולם. עם תחילת המלחמה, החל הארגון להפעיל מספר חמ"לים שנותנים מענה 24/7 עבור משפחות הנפגעים, אזרחים ותיקים באזורי הלחימה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לחבק, לטפל ולפנק

קלאב הוטל, רשת הסוויטות הגדולה בישראל, התגייסה במבצע תפעולי חסר תקדים, על מנת לארח מעל 4000 מפונים מעוטף ישראל, ומשפחות שיצאו להתרעננות בצורה עצמאית. בכל יום מוגשות כ 10,000 ארוחות במסעדות המלונות ולצורך כך הגדילה קלאב הוטל את המערך התפעולי עיבתה את כוח האדם, המזון והתשתיות תוך התגייסות מלאה של מאות עובדים קבועים וכאלו שנקראו "למילואים" לצורך תגבור.

קלאב הוטל משקיעה משאבים רבים על מנת לחבק, לטפל ולפנק את הילדים של המשפחות המפונות, על מנת להסיח את דעתם מהחוויה הקשה שעברו, זאת באמצעות אומנים רבים, כולל עידן רייכל, הופעות, משחקים והפעלות. התשתיות העצומות של רשת קלאב הוטל כוללת 1,200 סוויטת ווילות בנות 2/3 חדרים בגודל של עד 120 מ"ר.

בין אתרי הרשת עומדים לרשות המתארחים, קלאב הוטל אילת, המלון הגדול ביותר במזרח התיכון, מדורג 5 כוכבים סופרייר כולל 700 סוויטות בנות 2/3 חדרים לעד 5 אורחים בסוויטה עם מרפסת המשקיפה לפארק המים הפנימי ולים. עם 6 בריכות אודיטוריום ל- 1200 איש, ספא וחדר כושר ענק, קולינריים לעד 3000 סועדים. כפר הנופש קלאב אין אילת, ומשתרע על 40 דונם עם בריכות ומתקני ספורט של טניס וכדורסל וכולל 182 וילות עם מרפסת בנות 3 חדרים לעד 6 אורחים בכל וילה. קלאב הוטל טבריה כולל 307 סוויטות המשקיפות לכנרת, בנות 2 חדרים עם מרפסת, המתאימות לעד 5 אורחים בסוויטה.

  • עוד באותו נושא:
  • קלאב הוטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully