וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי קק"ל תרמו כמיליון שקל מימי החופש שלהם לחיילי צה"ל

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 10:24

ארגון העובדים של קק"ל נוסע מתחילת המלחמה בכל הארץ עם "קראוון ארגון העובדים" לשמח אלפי חיילים, ועל הדרך תרמו ימי חופש בסכום של מעל מיליון שקלים עבור מנות אוכל וציוד לוגיסטי עבורם

עובדי קק"ל תרמו לרכישת ציוד ומזון לחיילים. איציק פלצ'י, ארגון עובדי קק״ל,
במשך היום מכינים עובדי קק"ל פיצות טריות ומחלקים לחיילים/איציק פלצ'י, ארגון עובדי קק״ל

עובדי קרן קימת לישראל תרמו מעל מיליון שקלים מימי החופש שלהם לרכישת ציוד ומזון לחיילי צה"ל. באמצעות התרומה, צוותים של ארגון העובדים של קק"ל שלחו מתחילת המלחמה אלפי מנות אוכל חמות וציוד לוגיסטי וטקטי לחיילי צה"ל הפרוסים בשטח בדרום ובצפון.

ארגון העובדים של קק"ל נוסע מתחילת המלחמה בכל הארץ עם "קראוון ארגון העובדים" לשמח אלפי חיילות וחיילים. באמצעות תרומות העובדים נרכשו חולצות, הלבשה תחתונה, מעילי פליז וכו' עבור החיילים. במשך היום מכינים העובדים פיצות טריות ומחלקים לחיילים בקו האש הראשון.

עובדי קק"ל תרמו לרכישת ציוד ומזון לחיילים. איציק פלצ'י, ארגון עובדי קק״ל,
"קראוון ארגון העובדים" משמח אלפי חיילות וחיילים/איציק פלצ'י, ארגון עובדי קק״ל

סיוע של מעל 70 מיליון שקלים לתושבי ויישובי העוטף

תרומת העובדים מצטרפת להחלטת קק"ל על סיוע של מעל 70 מיליון שקלים לתושבי ויישובי העוטף לצרכי ביטחון, פינוי תושבים וצרכים נוספים.

כל המהלך נעשה בהובלה של יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל, ישראל גולדשטיין, שרתם את העובדים כאשר הוא בעצמו תרם ימי חופש ולוקח חלק פעיל בכל. גולדשטיין: "עובדות ועובדי קק"ל שותפים פעילים במאמץ הלאומי והדאגה שלא יחסר דבר ללוחמי צבא ההגנה לישראל. אני גאה בעובדים על התרומה - זוהי דרכנו החברתית והלאומית. נמשיך יחד לסייע לחיילים ולתושבים המפונים עד לסיום הלחימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully