וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: עלתה על מתקן בפארק שעשועים וכמעט איבדה רגל

6.11.2023 / 0:03

צעירה ממלבורן עלתה על מתקן בפארק שעשועים, כשכף הרגל שלה נתקעה בין הכיסא למעצור. בתיעוד כואב לצפייה היא נראית מנסה לשחרר את הרגל ללא הצלחה ומכופפת אותה

הרגע בו הרגל התעקמה במתקן בפארק השעשועים/@pippasutherland

כולכם הולכים להרגיש עכשיו כאב ברגל. צעירה ממלבורן סיפרה שהיה לה מזל שרגלה נותרה בחתיכה אחת לאחר שכמעט איבדה אותה במתקן מפחיד בפארק שעשועים בגולד קוסט, אוסטרליה.

משתמשת הטיקטוק פיפה סאתרלנד בת ה-22 שיתפה סרטון של התקרית המחרידה באטרקציית Slingshot Surfers Paradise שאירעה בחודש שעבר. בסרטון, שצבר יותר מ-5 מיליון צפיות, היא נראית יושבת במושב עם חברתה - כשהמתקן חוזר לעמדת ההתחלה. רגלה השמאלית החשופה נתפסת על מעצור המתכת ונתקעת בו. "אוי הרגל שלי, הרגל שלי," היא אומרת, כשהמושב ממשיך לנוע קדימה. כף רגלה של סאתרלנד מתעקמת לגמרי כשהיא צועקת מכאבים וחברתה מנסה לעזור.

סרטון אחר מציג כיצד היא מובלת על כיסא גלגלים בבית חולים לאחר האירוע - ואחרי הטיפול צולעת החוצה עם כף רגלה מקובעת. "מופתעת שהרגל שלי עדיין בחתיכה אחת", היא כתבה והוסיפה בתגובה כי התקרית הותירה אותה עם "נקע בבהונות". היא השיבה לתגובה אחרת כי "בהחלט הייתי מזיזה את הרגל אם הייתי יכולה... הייתי מבועתת".

הצפייה על אחריותכם:

סאתרלנד שיתפה את התיעוד המלא בתגובה לבקשה של אחד הצופים. "לפני שכולכם שואלים, לא, אני לא עולה על מתקנים לעתים קרובות", היא כתבה לצד הסרטון. היא הסבירה כי "לא קיבלנו הוראה להשגיח שהרגליים לא בחוץ בשום שלב. הרגל שלי הייתה פשוט במקום הלא נכון בזמן הלא נכון".

"וכמו שאתם יכולים לראות, הרגל שלי לא נחה על המעצור, מנקודת המגע היא נותרה תקועה", היא הוסיפה.

עוד בנושא:

הרגע בו שחף הוטח בפניה של נערה על מתקן שעשועים

יש לכם אומץ להתנדנד בין חיים למוות בנדנדה המסוכנת בעולם?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

זה מה שקרה אחר כך:

@pippasutherland ⚠️ TW: bent foot ⚠️ Surprised my foot is still in one piece after that ?? #fyp #viral #injury #accident #slingshot #rides #goldcoast #surfersparadise #australia #feet #bendy ♬ Originalton - POV's

ואם בא לכם לבחון את הרגע מקרוב:

הסרטונים שלה צברו יחד מעל ל-10 מיליון צפיות ומאות תגובות. "לתבוע!", כתב אחד ואחר חיזק: "את צריכה עורך דין". סאתרלנד ענתה בתגובה שהיא "לא מתכוונת לתבוע". לדבריה "הצוות היה מקסים והצטער בכנות על מה שקרה".

"בסדר, תשכחי מ'למה את מניחה את הרגליים שלך שם?', אבל איפה הנעליים שלך ומי נתן לך לעלות בלעדיהן?!" תהה צופה מבולבל. "זה כל כך מסוכן! בהחלט צריך לעשות משהו בנידון ולשנות כדי שמשהו גרוע יותר לא יקרה בעתיד", הוסיף צופה אחר.

ככה נראית נסיעה רגילה במתקן

באתר פארק השעשועים מצוין כי המתקן הוא "אחד המתקנים המרגשים ביותר שעליתם עליו אי פעם" והוסיף: "הוא ישגר אתכם לאוויר במהירות של עד 160 קמ"ש".

הוראות הבטיחות מסבירות כי מתקן הקלע הזה הוא למעשה "קפסולה של שני אנשים המחוברת לכבלי פלדה שמעיפה את הרוכבים באוויר. הם יחוו חוסר משקל, תנועות מהירות מצד לצד וכוחות המשתנים במהירות", נכתב באתר הרשמי של הפארק, "שני הרוכבים צריכים להיות בעלי משקל משולב של 60 ק"ג ולהיות מעל 125 ס"מ. רתמות כתפיים עם חגורת בטיחות בין הרגליים מאבטחות כל רוכב על הראש ולרוחב החזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully