וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רייכל בהופעה מרגשת למפוני העוטף בקלאב הוטל אילת

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 11:27

ברשת הסוויטות הגדולה בישראל יצאו במבצע חסר תקדים כדי לקלוט ולארח מעל 4,000 מפונים מעוטף עזה, הזמר האהוב סיפק למשפחות רגע של נחת

בווידאו: עידן רייכל מופיע בפני משפחות העוטף בקלאב הוטל/יח"צ

ברגעים הקשים והעצובים האלו נרשם גם רגע מרגש של אחדות, כאשר עידן רייכל הגיע להופיע בהתנדבות בקלאב הוטל אילת בפני משפחות המפונים מעוטף ישראל. השיר "ממעמקים" קיבל משמעות מצמררת נוספת: "ממעמקים קראתי אלייך בואי אליי בשובך יחזור שוב האור בעיני". אל רייכל הצטרפו מאות האורחים הנרגשים והניפו עם ילדיהם דגלי ישראל על הבמה. במהלך ההופעה, אמר רייכל לילדים: "אתם תמונת הניצחון שלנו".

עידן רייכל מופיע בפני תושבי עוטף עזה בקלאב הוטל אילת/יח"צ

קלאב הוטל, רשת הסוויטות הגדולה בישראל הכפילה את מערך הלוגיסטיקה וכוח האדם במבצע לוגיסטי חסר תקדים, על מנת לקלוט ולארח מעל 4,000 מפונים מעוטף ישראל, קו העימות, מהצפון ומשפחות שיצאו להתרעננות בצורה עצמאית, אותן הזמינה ללא תמורה כולל פנסיון מלא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קלאב הוטל אילת. יח"צ,
קצת נחת לתושבי העוטף. קלאב הוטל אילת/יח"צ

התשתיות העצומות של קלאב הוטל מאפשרות את המבצע הלוגיסטי שנותן מענה למשפחות מכל ישראל, שחלקן איבדו את ביתן. התשתית כוללת 1,200 סוויטת ווילות בנות 2/3 חדרים בגודל של עד 120 מ"ר.

עידן רייכל מופיע בפני תושבי עוטף עזה בקלאב הוטל אילת/יח"צ

בין המשפחות שכבר הוזמנו ונמצאות כרגע בקלאב הוטל אילת, ניתן לספר על משפחת אומנה המגדלת 3 ילדים קטנים שהיו בחרדות בממ"" וכן את משפחת עמרני, שביתה נפגע מטילי החמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully