וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות המלונות לאקירוב: "פגעת באינטרסים של המדינה, תפרוש"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 17:09

המיליונר אלפרד אקירוב, שסירב להעמיד לרשות המפונים את שני מלונותיו בירושלים, וזכה לביקורת על כך, קיבל פנייה מהתאחדות המלונות לחזור בו, או לפרוש מההתאחדות. "הוא פגע באינטרסים של המדינה"

משרדי ורוניס, דקות לפני הגעת המפונים./Varonis

בימים האחרונים התגייסו כמעט כל מלונות ישראל עבור מפוני עוטף עזה וישובי הגבול בצפון, ומארחים אותם. עם זאת, המיליונר אלפרד אקירוב, שבבעלותו חברת הנדל"ן והמלונות אלרוב, סירב להעמיד לרשות המפונים את שני מלונותיו בירושלים - מלון ממילא ומלון מצודת דוד, וזכה לביקורת על כך.

אקירוב טען שמחסור בכוח אדם אילץ אותו לסגור את מלונותיו, אולם גורמים בענף סוברים שהוא חושש לפגיעה במיתוג של מלונות היוקרה שלו, שיארח משפחות על טפיהן, ולפעמים גם על חיות המחמד שלהן.

אלפרד אקירוב. אביב חופי,
לפי ההתאחדות, סירב להנגיש את מלונותיו למפונים. אקירוב/אביב חופי

"אנו מבקשים לכנס את המועצה ולהרחיקו"

היום (רביעי) התייחסה לסירובו של אקירוב בביקורת רבה למהלך של אקירוב, ואף ביקשה מנו לפרוש מההתאחדות.

"לצד ההתגייסות חסרת התקדים של כל מלונאי ישראל לטובת הסיוע לעורף הישראלי ולאזרחי מדינת ישראל תחת התקפה המאיימת על חיינו ועל עצם קיומה של המדינה, נמצא מלונאי שסירב לפתוח את שערי מלונותיו לטובת קליטת אזרחים שנאלצו להתפנות לאלתר מבתיהם ולעבור בתי מלון", נכתב בהודעת התאחדות המלונות. "זוהי משימה לאומית שאנו, חברות וחברי התאחדות המלונות, גאים לקחת בה חלק! בעוד חברינו עושים לילות כימים למען מפוני עוטף עזה, דרום הארץ, קרית שמונה, קיבוצי ומושבי הצפון, בחר החבר אלפרד אקירוב לסגור את שערי מלונותיו ואף כשהתבקש בכל לשון של בקשה לסייע בקליטת מפונים - עמד בסירובו. לאדם זה, יהיה חשוב ומשמעותי ככל שיהיה, אין מקום בשורות חברות וחברי ההתאחדות. הוא פגע באינטרסים של מדינת ישראל.

"נשיאות ההתאחדות מבקשת מהחבר אלפרד אקירוב לחזור בו מסירובו לאלתר ואם לא - לפרוש משורותיה. אם לא כן, אנו מבקשים מיו"ר מועצת ההתאחדות לכנס את המועצה ולהרחיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully